Jyväskylän Caffiitellat ovat erittäin toimivia,hyvä Menu,palvelu,siistejä,ennenkaikkea kauniita nuoria naisia duunissa niissä.LG
Caffitella
33
2739
Vastaukset
- Anonyymi
Samat havainnot.
- Anonyymi
Ylikallista shaissea.
- Anonyymi
Osaako he käyttäytyä asiakkaille eli tasapainoisia ihmisiä?
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu henkilökuntaan. Täällä halvempaa mainostaa kuin mullilehdessä.
- Anonyymi
Ei kuulu.olen vain asiakas,useasti käytän caffitellan palveluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menee caffitellaan syömään kotiruokaa??
No Tietysti sellanen joka ei osaa edes perunoita keittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava naivia mainostamista..painu asumaan sinne kahvilaas ja nauti talon herkuista..miksi täällä intoilet,,kyttäätkö nuoria tarjoilijoita huvikseen pitkät päiväsi?
- Anonyymi
Huonosti koulutettuja myyjiä joissain Caffitellan paikoissa kun eivät tiedä mitä myyvät. Siinä vaiheessa kun tuotteet laitetaan vitriiniin niin myyjän pitää tietää mitä tuote sisältää ettei siinä vaiheessa kun asiakas kysyy tarvitse kansiosta tai koneelta alkaa tuotetietoa hakemaan. Itse eräille mausteille allergisena joskus jouduin yli 10 minuuttia odottamaan kun tytteli yritti etsiä tietoa mitä tuote sisältää eikä löytänyt joten vaihdoin toiseen kahvilaan, näin on jo kaksi kertaa käynyt eri Caffitellan paikassa joten nykyisin käyn muualla missä paremmin tunnetaan tuotteet mitä myydään, varsinkin suolaiset !!!
- Anonyymi
Ainakin Sokkarin Caffitellassa oli erittäin ammattitaitoinen nuori henkilökunta, joka osasi kertoa myytävistä tuotteista paljonkin mitä sisältävät.
Itse en moniallergisena ihmisenä halveksi nuoria työntekijöitä missään, vaan katson että itseni täytyy tietää omat rajoitukseni syötävien suhteen aina kun syön kotini ulkopuolella.
Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä, negatiivisuuteen taipuvaiselta henkilöltä, jonka pitää joka paikassa valittaa saamastaan palvelusta.
Tällainen nuorten työntekijöiden läksytys kertoo jostain ihan muusta kuin huonosta palvelusta.
Monet valittajat aiheuttavat turhia huomautuksia nuorille työntekijöille pelkästään, koska ovat itse vaikeita ihmisiä. - Anonyymi
Kun kutsut työtä tekeviä ihmisiä tytteleiksi, niin oletko itse pappeli tai vaikkapa mummeli.
Jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ja hyvä käytös pitäisi muistaa vanhemmitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Sokkarin Caffitellassa oli erittäin ammattitaitoinen nuori henkilökunta, joka osasi kertoa myytävistä tuotteista paljonkin mitä sisältävät.
Itse en moniallergisena ihmisenä halveksi nuoria työntekijöitä missään, vaan katson että itseni täytyy tietää omat rajoitukseni syötävien suhteen aina kun syön kotini ulkopuolella.
Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä, negatiivisuuteen taipuvaiselta henkilöltä, jonka pitää joka paikassa valittaa saamastaan palvelusta.
Tällainen nuorten työntekijöiden läksytys kertoo jostain ihan muusta kuin huonosta palvelusta.
Monet valittajat aiheuttavat turhia huomautuksia nuorille työntekijöille pelkästään, koska ovat itse vaikeita ihmisiä.Ei se riitä että asiakkaat tietää omat rajoituksensa vaan myyjien on tiedettävä mitä tuotteet sisältää! Uskallatko ostaa vaikka paprika allergisena pasteijan jos myyjä ei tiedä onko siinä paprikaa mausteena?
Mielenkiintoista että joillakin on oikeus tehdä myös diagnooseja kirjoittajien persoonasta yhden kirjoituksen perusteella ja täysin ventovieraasta ihmisestä. Saat taputtaa itseäsi olkapäälle siitä hyvästä että olet niin hyvä ja parempi ihminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun kutsut työtä tekeviä ihmisiä tytteleiksi, niin oletko itse pappeli tai vaikkapa mummeli.
Jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ja hyvä käytös pitäisi muistaa vanhemmitenkin.Ei kai siellä enää mitään viisikymppistä tekoblondia enää irvisteleämssä ja haukkumassa työkavereitaan? kai se on jo l,aitettu eläkkeelle ,ei nuorenna vaikka miten värikkäästi yrittää pukeutua.
- Anonyymi
Vapaa ajalle tylyttää muita jotkut kassan hilpeät tyttöset,,,tunnen tollasiakin. Olisi hyvä ylläri jollekin kahvilan hilpeää emäntää esittävälle mennä koko naapurusto katsomaan mikä ilme naapurin kitkerällä kassa tytöllä olisi,,,saisi vuoden naurut ainakin.
- AnonyymiUUSI
Ei vanhaa voi tytöksi sanoa,,
- Anonyymi
Minusta apseilla on mukavempi henkilökunta. Ei pelkkiä itseään täynnä olevia pikkutyttöjä.
- Anonyymi
Joo nuo feikit on naurettavia ...vanhemmat eivät alennu tuolla liksalla seisomaan vuosiakausia vaan menevät eteenpäin urallaan,,ellei vanha sitten enää muuta osaa.
- Anonyymi
Vaan ruoka on sitäkin surkeampaa
- Anonyymi
Olethan huomannut väen jotka pyörittää lafkaa ? Joten astelen ohi .
- Anonyymi
Samoin noi marjan myyjät ovat partasetien edustajina markettien edeustoilla .
- Anonyymi
Hyvä ruoka, siisti , ainut mitä toivoisin niin lounas voisi olla tuntia pitempään, loppuis siis klo 15.
- Anonyymi
Tyypillistä kotiruokaa joka nyt jokainen yhtään ruuan päälle tajuava osaa itse tehdä
- Anonyymi
Matin Marjat Prismoissa on ainoa luotettava marjanostopaikka. Nuo pihapaikat on kaikenmaailman trokareilla. Ohi kävelen.
- Anonyymi
Jyskälän Caffitellat ovat 10 mestoja,sinne siis.
- Anonyymi
Bisnes perheiden putiikki joille ei euroni liikene.
- Anonyymi
Eivät ne sinun yhtä euroasi kaipaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne sinun yhtä euroasi kaipaakaan.
Hyvin vedit euronsapihistäjän kölin alta.
- Anonyymi
Johto on hirveää, nuoret tytöt on töissä sen takia koska eivät tiedä oikeuksiaan ja heitä voi pompotella ympäriinsä. Palkat maksamatta ja kipeänä töihin. Myös kaikki ruoka ja leivokset tulee suoraan pakkasesta, mitään ei tehdä itse. Suosittelen kiertämään kaukaa.
- Anonyymi
Äänekosken myymälän henkilökunta oli aiemmin osaavaa ja kohteliasta. Tänään kyllä petyin sanailuun ja huonoon käytökseen.
- Anonyymi
Se on tavallinen liikeyritys, jonka tulisi tuottaa voittoa. Ei itse tehdyllä kotipullalla ja -ruualla pärjää hintakisassa. Kaikki mahdollinen pitää olla puolivalmisteita, tai pakasteista tehtyä.
- Anonyymi
Sama ruokalista pyörii vuodesta toiseen! Kalaruokia saisi olla enemmän mistä huomautettu, mutta ei muutosta. Suomalainen on tyytyväinen,kun saa päivittäin pottumuusia ja sianlihakastiketta.
- Anonyymi
Tulee halvemmaksi palkata restonomi opiskelijoita,kuin varsinaista henkilökuntaa joka toimii taustalla. Siksi nuoria naisia paljon töissä.
- AnonyymiUUSI
Minusta ravintola Kissanviikset on mukava ja laadukas ruokailupaikka. Caffitella on aivan tuntematon yritys. Onko se jonkun maahansyöksyneen firma?
- AnonyymiUUSI
En ole kyllä kyseisessä firmassa nokikolareita nähnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731543
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252