Caffitella

Anonyymi

Jyväskylän Caffiitellat ovat erittäin toimivia,hyvä Menu,palvelu,siistejä,ennenkaikkea kauniita nuoria naisia duunissa niissä.LG

33

2739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat havainnot.

• Anonyymi

Ylikallista shaissea.

• Anonyymi

Osaako he käyttäytyä asiakkaille eli tasapainoisia ihmisiä?

• Anonyymi

Aloittaja kuuluu henkilökuntaan. Täällä halvempaa mainostaa kuin mullilehdessä.

• Anonyymi

Ei kuulu.olen vain asiakas,useasti käytän caffitellan palveluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka menee caffitellaan syömään kotiruokaa??
        No Tietysti sellanen joka ei osaa edes perunoita keittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettava naivia mainostamista..painu asumaan sinne kahvilaas ja nauti talon herkuista..miksi täällä intoilet,,kyttäätkö nuoria tarjoilijoita huvikseen pitkät päiväsi?

• Anonyymi

Huonosti koulutettuja myyjiä joissain Caffitellan paikoissa kun eivät tiedä mitä myyvät. Siinä vaiheessa kun tuotteet laitetaan vitriiniin niin myyjän pitää tietää mitä tuote sisältää ettei siinä vaiheessa kun asiakas kysyy tarvitse kansiosta tai koneelta alkaa tuotetietoa hakemaan. Itse eräille mausteille allergisena joskus jouduin yli 10 minuuttia odottamaan kun tytteli yritti etsiä tietoa mitä tuote sisältää eikä löytänyt joten vaihdoin toiseen kahvilaan, näin on jo kaksi kertaa käynyt eri Caffitellan paikassa joten nykyisin käyn muualla missä paremmin tunnetaan tuotteet mitä myydään, varsinkin suolaiset !!!

• Anonyymi

Ainakin Sokkarin Caffitellassa oli erittäin ammattitaitoinen nuori henkilökunta, joka osasi kertoa myytävistä tuotteista paljonkin mitä sisältävät.
        Itse en moniallergisena ihmisenä halveksi nuoria työntekijöitä missään, vaan katson että itseni täytyy tietää omat rajoitukseni syötävien suhteen aina kun syön kotini ulkopuolella.
        Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä, negatiivisuuteen taipuvaiselta henkilöltä, jonka pitää joka paikassa valittaa saamastaan palvelusta.
        Tällainen nuorten työntekijöiden läksytys kertoo jostain ihan muusta kuin huonosta palvelusta.
        Monet valittajat aiheuttavat turhia huomautuksia nuorille työntekijöille pelkästään, koska ovat itse vaikeita ihmisiä.

• Anonyymi

Kun kutsut työtä tekeviä ihmisiä tytteleiksi, niin oletko itse pappeli tai vaikkapa mummeli.
        Jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ja hyvä käytös pitäisi muistaa vanhemmitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Sokkarin Caffitellassa oli erittäin ammattitaitoinen nuori henkilökunta, joka osasi kertoa myytävistä tuotteista paljonkin mitä sisältävät.
        Itse en moniallergisena ihmisenä halveksi nuoria työntekijöitä missään, vaan katson että itseni täytyy tietää omat rajoitukseni syötävien suhteen aina kun syön kotini ulkopuolella.
        Vaikutat persoonallisuushäiriöiseltä, negatiivisuuteen taipuvaiselta henkilöltä, jonka pitää joka paikassa valittaa saamastaan palvelusta.
        Tällainen nuorten työntekijöiden läksytys kertoo jostain ihan muusta kuin huonosta palvelusta.
        Monet valittajat aiheuttavat turhia huomautuksia nuorille työntekijöille pelkästään, koska ovat itse vaikeita ihmisiä.

Ei se riitä että asiakkaat tietää omat rajoituksensa vaan myyjien on tiedettävä mitä tuotteet sisältää! Uskallatko ostaa vaikka paprika allergisena pasteijan jos myyjä ei tiedä onko siinä paprikaa mausteena?

Mielenkiintoista että joillakin on oikeus tehdä myös diagnooseja kirjoittajien persoonasta yhden kirjoituksen perusteella ja täysin ventovieraasta ihmisestä. Saat taputtaa itseäsi olkapäälle siitä hyvästä että olet niin hyvä ja parempi ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kutsut työtä tekeviä ihmisiä tytteleiksi, niin oletko itse pappeli tai vaikkapa mummeli.
        Jotain kunnioitusta ihmisiä kohtaan ja hyvä käytös pitäisi muistaa vanhemmitenkin.

Ei kai siellä enää mitään viisikymppistä tekoblondia enää irvisteleämssä ja haukkumassa työkavereitaan? kai se on jo l,aitettu eläkkeelle ,ei nuorenna vaikka miten värikkäästi yrittää pukeutua.

• Anonyymi

Vapaa ajalle tylyttää muita jotkut kassan hilpeät tyttöset,,,tunnen tollasiakin. Olisi hyvä ylläri jollekin kahvilan hilpeää emäntää esittävälle mennä koko naapurusto katsomaan mikä ilme naapurin kitkerällä kassa tytöllä olisi,,,saisi vuoden naurut ainakin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei vanhaa voi tytöksi sanoa,,

• Anonyymi

Minusta apseilla on mukavempi henkilökunta. Ei pelkkiä itseään täynnä olevia pikkutyttöjä.

• Anonyymi

Joo nuo feikit on naurettavia ...vanhemmat eivät alennu tuolla liksalla seisomaan vuosiakausia vaan menevät eteenpäin urallaan,,ellei vanha sitten enää muuta osaa.

• Anonyymi

Vaan ruoka on sitäkin surkeampaa

• Anonyymi

Olethan huomannut väen jotka pyörittää lafkaa ? Joten astelen ohi .

• Anonyymi

Samoin noi marjan myyjät ovat partasetien edustajina markettien edeustoilla .

• Anonyymi

Hyvä ruoka, siisti , ainut mitä toivoisin niin lounas voisi olla tuntia pitempään, loppuis siis klo 15.

• Anonyymi

Tyypillistä kotiruokaa joka nyt jokainen yhtään ruuan päälle tajuava osaa itse tehdä

• Anonyymi

Matin Marjat Prismoissa on ainoa luotettava marjanostopaikka. Nuo pihapaikat on kaikenmaailman trokareilla. Ohi kävelen.

• Anonyymi

Jyskälän Caffitellat ovat 10 mestoja,sinne siis.

• Anonyymi

Bisnes perheiden putiikki joille ei euroni liikene.

• Anonyymi

Eivät ne sinun yhtä euroasi kaipaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne sinun yhtä euroasi kaipaakaan.

Hyvin vedit euronsapihistäjän kölin alta.

• Anonyymi

Johto on hirveää, nuoret tytöt on töissä sen takia koska eivät tiedä oikeuksiaan ja heitä voi pompotella ympäriinsä. Palkat maksamatta ja kipeänä töihin. Myös kaikki ruoka ja leivokset tulee suoraan pakkasesta, mitään ei tehdä itse. Suosittelen kiertämään kaukaa.

• Anonyymi

Äänekosken myymälän henkilökunta oli aiemmin osaavaa ja kohteliasta. Tänään kyllä petyin sanailuun ja huonoon käytökseen.

• Anonyymi

Se on tavallinen liikeyritys, jonka tulisi tuottaa voittoa. Ei itse tehdyllä kotipullalla ja -ruualla pärjää hintakisassa. Kaikki mahdollinen pitää olla puolivalmisteita, tai pakasteista tehtyä.

• Anonyymi

Sama ruokalista pyörii vuodesta toiseen! Kalaruokia saisi olla enemmän mistä huomautettu, mutta ei muutosta. Suomalainen on tyytyväinen,kun saa päivittäin pottumuusia ja sianlihakastiketta.

• Anonyymi

Tulee halvemmaksi palkata restonomi opiskelijoita,kuin varsinaista henkilökuntaa joka toimii taustalla. Siksi nuoria naisia paljon töissä.

• Anonyymi
      UUSI

Minusta ravintola Kissanviikset on mukava ja laadukas ruokailupaikka. Caffitella on aivan tuntematon yritys. Onko se jonkun maahansyöksyneen firma?

• Anonyymi
      UUSI

En ole kyllä kyseisessä firmassa nokikolareita nähnyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe