Suomalaisten pelin pitäisi perustua kovaan kuntoon ja kovaan puolustuspeliin. Taidollisesti huuhkajat on heikkoja eivätkä pysty pitämään palloa hyökkäyksissään ja taitavampi vastustaja tekee usein maalin vastahyökkäyksessään.
Vaikka Suomessa on pitkät kylmät talvet ei se estä kehittämästä pelaajien voimaa ja kestävyyttä paremmaksi kuin vastustajilla.
Taidon kehittämiselle pitkä talvi on paha este.
Huuhkajat hyökkää liikaa
Anonyymi
3
142
Vastaukset 3
- Anonyymi
Talvisodassa heikompi Suomi yritti hyökätä kerran kannaksella mikä oli katastrofi.
Puolustamalla heikompikin voi pärjätä. - Anonyymi
Valmentajana lähtisin siitä ettei yksikään vastustajan pelaaja pääse maalintekopaikkaan.
Itse yritettäisiin maalia vain erikoistilanteista. - Anonyymi
Puolustaminen ei saa olla seisoskelua omalla alueella vaan jatkuvaa ja aggressiivista karvausta koko kentällä.
Se vaatii kovaa kuntoa ja voimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475