Työttömät alkaa pyörittää Kaipolan paperitehdasta. Ei täälä mitään Marinia tarvita.

Anonyymi

Minäkin sain lopputilin raksalta. Ei silloin näkynyt pääministeriä eikä työministeriä.
Ei kukaan surkutellut vaikka oli 6 lasta ruokittavana. Olen käynyt monessa autotallissa kaipolassa jämsänkoskella jämsässä. Jokaisessa tallissa ollut työkaluja jossa leima YPT tai UPM. Söitte paperimiehet ite omat työpaikkanne. Kunnioitusta työnantajaanne kohtaan olisi tarvittu.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa työntekijät tekis yhdessä suunnitelman.

    • Anonyymi

      Mitenkähän tämä tällainen persuprovokaatio on niin läpinäkyvää?? Putkosen konttorilla on taso laskenut...

      • Anonyymi

        Taas joku valopää heitti persukortin vaikka persuilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa kyllä se on vallassa olevien puolueitten syytä ja upm konsernin


    • Anonyymi

      Päätin olla alku viikosta kommentoimatta , nyt kiusas on liian suuri. Työttömyyttä en toki toivo kenelläkkään. Minulla ollut kanssa sama kokemus nuorempana kirvesmies töissä, lopputilejä työn valmistumisen takia sai vuodessa useasti. Tarvii olla suht iso työmaa mikä 2kk kesti. -90 luvun lama tuli ja työt loppu kun seinään, just lapsia tullut 3 vuotena, talo ostettu. Sanoisin että silloin ei ikeniä naurattanu, ei korvat tyynyä kuluttanu. Mutta selvittiin, pakkasin reppuni ja olin viikot n.10v Etelä-Suomessa töissä. Tulet Perjantaina teet vanhaan taloon remontti, vaimon kanssa leikit yöt, ja lapsetkin pitäs huomioida, mutta en valita, pää kesti ja tässä ollaan viettämässä loma päivää onnellisena. Kirjoitan lähinnä siksi kun siihe aikaan tutut suorastaan Vittuli ,että miten viittin aina ajaa Helsinkiin, kun täälläkin tienaa paremmin ja vähemmällä. KYLLÄ NE SANAT KORPES. Nykyinen työ josta saan huomattavasti vähemmän kuin Paperityöläinen on mielekästä, ja antoisaa. Niin eikö siitäkin vuosi sitten tarvinnut pari tutun Kaipolasta huomauttaa, että ajat päivässä 50km puolen pienemmällä palkalla kun he. Toivottavasti löydätte uutta työtä, ja minä lupaan olla kuittailemati teille siitä, että menen Maanantaina taas minulle antoisaan työpaikkaan, pienellä palkalla millä omalta osin kartutan perheen kassaa. Kyllä elämällä on tapana lutviintua tavalla tai toisella. Syksyjä, ja en palaa aiheseen. Mies 59.

    • Anonyymi

      Paperipojat saa pitää elintasonsa kas kun parempiosaisia ei jätetä jatketaan juoppojen ja muiden työttömien haukkumista jatkossakin !!!😀

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Tukipakettia ja sopeutusrahaa. Eläkeputkea ja ansiosidonnaisen venytystä.
        Mutta ne muut työttömät on karmeata katsottavaa, eihän niillä ole kunnon vaatteitakaan, pthyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Tukipakettia ja sopeutusrahaa. Eläkeputkea ja ansiosidonnaisen venytystä.
        Mutta ne muut työttömät on karmeata katsottavaa, eihän niillä ole kunnon vaatteitakaan, pthyi.

        Itse en vaatteita juuri osta kunhan joku riepu päälle löytyy niin minulle riittää kun ei tarvi tehdä vaikutusta kehenkään ja sanotaan että se on toisten kunnioittamista pukeutua hienosti mutta se on paskapuhetta koska kukaan ei kunnioita ketään omaa persettä vaan ajatellaan ja omaa etua!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe