tyytyväisyyskyselyn jossa olisi mahdollisuus myös kertoa mistä asioista keskusteluissa ei tykkää ja mistä tykkää ja mitä haluaisi muutettavan. Kun monien mielestä muutokset ovat menneet pääosin huonompaan suuntaan. Yhtenä esimerkkinä se kun enää aikoihin ei ole päässyt kuin 30 sivua taaksepäin.
Voisiko ylläpito toteuttaa jonkunlaisen
4
298
Vastaukset
Moi ja kiitos palautteesta! Käyttäjäkyselyitä tullaan jatkossakin tekemään. 👍 👎 Nyt tehtävät muutokset ovat mm. edellisen käyttäjäkyselyn ja palautteiden satoa. Otamme mielellämme palautetta vastaan ja tahdomme toki tehdä palvelusta sellaisen, että sitä on miellyttävä käyttää. Kun muutoksia tehdään, niitä voidaan myös aina muokata ja jatkojalostaa. Kannattaa siis laittaa palautetta! Mitä konkreettisempia ehdotuksia saamme, sen parempi.
Jos sinulla on mielessäsi jokin tietty kehitysehdotus, niin sen voit kirjoittaa vaikka tähän ketjuun tai lähettää käyttäjätukeen palautelomakkeella- Anonyymi
Tällä foorumillahan sitä on jatkuvasti.
Tosin ei järjestettyä kyselyä, jolla tuloksia voidaan ohjata haluttuun suuntaan. - Anonyymi
Hyvä ehdotus silllä nyt tämä palsta on kuin markkinatori täysin sekava!!
- Anonyymi
Mitä suotta. Täällähän on alasajo meneillään. Käyttäjiä hätistellään muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211