Kyllä on minun mielestä törkeää, että jotkin webhotel palveluntarjoajat sijoittavat palvelimensa ulkomaille esim. amerikkaan.
Sitten ollaan olevinaan niin viimesen päälle isp ja kehutaan kuinka data kulkee ja hommat toimii.
Kyllä mä sanon saatana, että ei se data ton lahden ali lujaa kulje ja vaikka kulkis niin vasteajat on aivan järkyttäviä.
KITEYTETTYNÄ: Jos ootte suomalaisii isp:tä niin olkaa kanssa älkääkä sijottako niitä palvelimia muualle, vittu mua vituttaa tällänen!!!
"suomalaiset" Webhotellit
2
764
Vastaukset
- Seppo
Rauhallisesti vaan...en pidä vääränä sitä, että palveluntarjoajilla on tarjolla webhotellitilaa palvelimelta, joka on esim. USA:ssa, koska tällöin hintakin on aivan eri luokkaa kuin kotimaisten palvelinten. Ja mitä nopeuteen tulee niin itselläni on webhotelli USA:ssa ja 2Megan laajakaistayhteydellä lataukset tulee 200kt/sek eli olen siihen erittäin tyytyväinen.
Ehkäpä sinulla on huonoja kokemuksia, mutta älä yleistä. - mäde
Kokemusta on useammasta suomalaisesta webhotellipalvelujen tarjoajasta, yhdestä pohjoismaalaisesta ja aika monesta amerikkalaisesta ja väitän, että hinta laatusuhteeltaan amerikkalaiset kepittävät nämä toiset mennen tullen. Suomalaisten palvelimien verkkoyhteydet ovat aika heikkoja, pääsääntöisesti 10 megan kaistaa on jakamassa useita palvelimia ja datakeskukset varsin alkeellisia amerikkalaisiin verrattuna. Siirtonopeudet suomeen ovat hyvistä amerikkalaisista datakeskuksista erittäin korkeat varsinkin päiväsaikaan. Amerikkalaisissa palveluissa tietokantoja ja postilaatikoita tulee yleensä rajattomasti mukaan ja valmiita skriptejä, sekä muita oheisjuttuja esim. spämmifiltterit ilmaiseksi. Lisäksi suomessa käytettävät palvelimet ovat useimmiten paljon heikkotehoisempia kuin jenkeissä. Kaikki palveluntarjoajat eivät amerikassakaan ole korkeatasoisia, joten täytyy nähdä vähän vaivaa löytää ne hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984