Miksi nainen kaikissa muissa

Anonyymi

on jotakin vikaa, mutta itsessäsi et näe mitään vikaa?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kuule mussa ei muuta kuin vikaa olekaan...

    • Eikös suominaiset ole virheettömiä............
      <3

    • Anonyymi

      vajavaisia olemme kaikki ja se on inhimillistä, mutta toisten tahallista satuttamista en ymmärrä koska en itse sitä tee.

      • Anonyymi

        Mielestäsi "vahingossa" satuttaminen on ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi "vahingossa" satuttaminen on ok?

        Lueppas tuo kommentti uudelleen, sitten vastauksesi, ja yritä bongata että missä meni pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi "vahingossa" satuttaminen on ok?

        "You can hurt someone and not even know it." Jokainen satuttaa jotakuta toista vahingossa. Emme tiedä toistemme kaikkia haavoja koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "You can hurt someone and not even know it." Jokainen satuttaa jotakuta toista vahingossa. Emme tiedä toistemme kaikkia haavoja koskaan.

        Niin, on hyvä miettiä monelta kantilta. Jokin asia kuten jatkuva ylimielisyys voi satuttaa henkisesti. Jokin sellainen voi laukaista toisessa inhoreaktion.

        Tuetenkään mikään määrä yritystä ymmärtää ja ylittää itsensä ei riitä, jos toinen ei sitä työtä huomaa. Se mitä ihmisinä voimme tehdä on oppia näkemään toisemme. Opimme itsestämmekin jatkuvasti lisää.

        Mikään satuttaminen ei ole ok. Mutta joskus on vain nöyrryttävä sillä henkinen seisahtuneisuus ei lisää maailman henkisen tilan edistymistä.. On kyettävä nousemaan vaaditulle tasolle ja tehtävä kaikki se sisäinen työ mikä vaaditaan kelvolliselta ihmiseltä. (Sivusta, Mieheltä)


    • Anonyymi

      Kysymys voisi olla monikossa.

    • Anonyymi

      Koska olen viaton.

    • Anonyymi

      Minussa on juuri se vika ja muissa ei.

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä omat vikani.
      Mutta entä ihminen jolla on hyvät puheen lahjat?
      Sellainen voi puhua vaikka toisen suohon jos niikseen tulee..

    • Anonyymi

      En tiedä miksi vastaisin tähän, sillä olenhan itsekriittinen ja nainen. Tiedän itsessäni olevan paljon vikoja. Yritän niitä sitten välillä korjata, olemalla ihan mukava.

      • Anonyymi

        Kenelle nainen mielestäsi on ylimielinen? Piirityksessä
        Käyttäydytään kuinka vain.


    • Anonyymi

      Meissä kaikissa on vikamme, minussa vain niitä ei huomaa.

    • Anonyymi

      Tunnetko ihmisen niin hyvin että voit todeta tämän näin julkisesti?

      • Anonyymi

        Kunhan hovi kiittää ja riemuitsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan hovi kiittää ja riemuitsee

        Hah. Mene sinä sen rikollishovis kanssa muualle kitisemään.


    • Anonyymi

      Ainoa puutteeni on, ettei minulla ole heikkouksia.

    • Anonyymi

      Projisointia, ihminen tiedostamattaan heijastaa omia vikojaan muihin ihmisiin. Joko kieltää täysin niitä itsellään olevan tai puolustelee itseään nähden kyseiset viat muilla pahempina.

      • Anonyymi

        Jos kommentoit viestiäni, niin ei ollut projisointia. Pohjalainen sananlasku. 23.19


      • Anonyymi

        Päätäinkin mielestä täishampoota käyttävä ihminen on suvaitsematon, vihamielinen, aggressiivinen ja ylimielinen.


    • Anonyymi

      Asia ei kuulu sulle. Oot kävelevä vika.

      Ainii ja mussa on paljonkin vikaa 🙄 ja ihan oon asian myöntänyt myös. Sähän se et mitään näe tai kuule. Sulla on valikoiva kuulo ja äly. Vammainen


      T. Painu norjaan

    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua.

    • Anonyymi

      No jos teen tinder profiin naisena niin saan samantien kymmeniä tuhansia tykkäyksiä(vaikka profiili kuvana olisi joku kuoleva ruusu puska) mutta kun sen teen omana itsenäni mieheni niin mitään ei kuulu. Tämä jo todistaa syntymässä saadun epätasa-arvon eli kun vain olen sattunut syntymään mieheksi niin tällaista kategorista ulos sulkemista voidaan harrastaa vain siksi että olen mies enkä nainen.

      • Anonyymi

        Sitten sinun pitää korjata se sukupuoli, eikä sekoitella internetissä


    • Anonyymi

      Mussa ei muuten muuta olekaan kuin vikoja, niin sisäisiä kuin ulkoisiakin. Ulkoisten vikojen takia on kiusattukin ja sen seurauksena sisinkin on mennyt rikki. Mä olen pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa muiden mielestä. Sen olen huomannut ett mua on monesti haukuttu muiden tekemistä virheistä ja on pitänyt nöyrästi ottaa haukut vastaan, mun on ollut turha selitellä etten mä olen se joka homman mokasi. Mä olen niin viallinen etten kelpaa muille ihmisille, joten kukaan ei voi sanoa etten näe itsessäni mitään vikaa.

    • Anonyymi

      Vastaan Väyrysen sanoin, meissä kaikissa on omat vahvuutemme, sattuu olemaan vain niin, että minussa nuo kaikki vahvuudet yhdistyvät

    • Anonyymi

      En muista väittäneeni, ettei minussa ole vikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe