Monella nettipalstalla törmää vähän väliä ilmoituksiin ostetaan/otetaan tai myydään/annetaan kissanpentuja, aikuisia kissoja vähän harvemmin.
Löysin tälläisen fb-palstan jossa sekä pennut että aikuiset kissat etsivät omaa rakastavaa loppuiän kotia. Kissat ovat eläinlääkärin tarkistamia, joten varmasti terveitä, ja kyseessä todella vastuullinen taho.
Vinkatkaapa te muita nettisivuja tai toimijoita jotka etsivät koteja sitä vailla oleville kissoille. Ei kuitenkaan varsinaisia kasvattajia tai muita pentujen myyjiä.
https://www.facebook.com/kodittomatkissat/?ref=py_c
Kissat vailla omaa kotia
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voisin ottaa yhden poikakissan. Puh. 050-4021917.
- Anonyymi
Kysele löytöeläintaloilta,siellä niitä on.Jos olet vastuullinen saat kissan ostaa sieltä.Vastuuttomien ei pidä ottaa kissoja,kun ne päätyy löytöeläintaloille.
- Anonyymi
Juu, nuo on ns.löytökissoja.Eli kissoja jotka joku on joko tahallisesti,tai vahingossa kadottanut,eikä ole löytöeläintalolta niiden perään kysellyt.Ongelma on,ettei kissoja siruteta.Ja omistajat kyselee niiden perään vain muutaman kuukauden, luulen sen kuolleeksi kun ei löydy.Kissa voi sinnitellä luonnossa ja muiden nurkissa vuosia.Ja kun joku vie sen sitten vuosien päästä löytöeläintalolle,omistaja ei enää sitä kysele,ja kissalle etsitään sitten ihan uusi koti.Kannattaa siruttaa kissat,niin ne löydettäessä palautuu omistajilleen.
Kannattaa myös pitää kissoja lakien mukaan.Eli tarhaamalla yms.varmistaa ettei kissa poistu omasta pihasta edes vahingossa. - Anonyymi
Siskoni otti muutama vuosi sitten kaksi kissaa ap:n tarkoittamasta paikasta. Terveitä, sosiaalisia ja lempeitä naukujaisia, vaikka eivät enää ihan pieniä pentuja olleet. Syntyneet luontoon. Hyvin ne oli sosiaalistettu ja terveeksi hoidettu, ammattilainen asialla jolta on aina saanut neuvoja ja apua jos on tarvinnut. Kannattaa todellakin antaa koti kodittomalle kissalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096