Mullapa on kurikset

kura

Mikäköhän on ku oon jo 17 vee ja käytän vielä loska sadesäällä ja kun on märkää niin kuravaatteita ? Ei taida enää pahemmin muut mun ikäset tytöt tai pojat käyttää kurahousuja ku mun mielestä ne on niin huolettomat käyttää eikä ole niin välii missä möyryy , tosin muut aina pilkkaa niintä mua !

25

12370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritsi

      en ihan heti ite laittas... mut ihan miten tykkää

    • mutaa

      Kokeilla sellaisia mutta en oikein kehtaa... Houkuttaisi ajatus pukea kurahousut jalkaan ja kulkea niissä ulkosalla, mennä vaikka laskemaan mäkeä tai hiekkalaatikolle. Muistan miten kivaa se oli lapsena kun sai kurikset jalassa roiskia lätäköissä ja ojissa. Vielä kurarukkaset käteen ja hiekkakakkuja tekemään :o) Löytyyköhän kurahousuja miten isoille?

      • kura

        Mä oon 165 cm pitkä ja mulla on rukan keltaset henkselikurahousut ainaski katoin niin ne on s kokoset ja mulle kyllä vähän liian pitkätkin ! Kurarukkaset on oikeen kokoset xl kivan huolettomat pitää on.Oon jo tottunut näihin eikä hävetä enää vaikka tytöt kiusaakin. Jos oot 170 cm niin kyllä nää kurikset sulleki varmaan mahtuis oot sit tyttö tai poika , käytä säki vaan nää on niin kivat !


      • eräliike

        pario ja eräliike kaupoissa sekä markettejenkin ulkoiluosastoilta löytyy kaksiosaisia sadeasuja: vyötäröhousut ja takki. aina XL-kokoon astia. ihania sateisessa metsässä.


      • Kino

        Kyllä löytyy, lastenmallisina ja värisinä, materiaalina perinteinen pvc-kangas.
        Osoitteessa www.aprirain.fi
        Varo ettet pissaa housuus kun näät "funrain" malliston.


      • petsku90
        kura kirjoitti:

        Mä oon 165 cm pitkä ja mulla on rukan keltaset henkselikurahousut ainaski katoin niin ne on s kokoset ja mulle kyllä vähän liian pitkätkin ! Kurarukkaset on oikeen kokoset xl kivan huolettomat pitää on.Oon jo tottunut näihin eikä hävetä enää vaikka tytöt kiusaakin. Jos oot 170 cm niin kyllä nää kurikset sulleki varmaan mahtuis oot sit tyttö tai poika , käytä säki vaan nää on niin kivat !

        Mistä löytäisin rukan henkselimalliset kurahousut? (kuitenkin helsingin edustalta)


      • halpahalleist..
        petsku90 kirjoitti:

        Mistä löytäisin rukan henkselimalliset kurahousut? (kuitenkin helsingin edustalta)

        mul on sellaset rukan siniset henkselikurikset kun ajelen mopol sateella, mut en tiiä mistä niit saa stadist.. mulle ne ostettii halpahallist karjaalta.. ehkä kannattais kattoo jostai halpahallist esim. tarjoustalo tai sitte etolasta..


      • kura kirjoitti:

        Mä oon 165 cm pitkä ja mulla on rukan keltaset henkselikurahousut ainaski katoin niin ne on s kokoset ja mulle kyllä vähän liian pitkätkin ! Kurarukkaset on oikeen kokoset xl kivan huolettomat pitää on.Oon jo tottunut näihin eikä hävetä enää vaikka tytöt kiusaakin. Jos oot 170 cm niin kyllä nää kurikset sulleki varmaan mahtuis oot sit tyttö tai poika , käytä säki vaan nää on niin kivat !

        jokapäivä sateella. ja miks ei muutenki!


      • eräliike kirjoitti:

        pario ja eräliike kaupoissa sekä markettejenkin ulkoiluosastoilta löytyy kaksiosaisia sadeasuja: vyötäröhousut ja takki. aina XL-kokoon astia. ihania sateisessa metsässä.

        aah. kuusen alle suihkuun . siis mää vaan unelmoin: yksin sateisessa metsässä. ja puusta ropisee vettä hupun päälle ja hieroo selkää. rentoutukaa sateisessa metsässä, aina kun vaan voitte


    • -----

      Alatko oleen? Tai ootko jo varattu?

    • MC_A.H

      Käytän niitä aina smokin kanssa...AAAAAAHHHH!

    • Tuli ihan lapsuus mieleen noita viestejä lukiessa. Kun sai oikein luvan kanssa sotkea vaatteita ja möyriä kurassa ja liassa eikä vaatteet kastuneet. Sekin oli sitten kiva kun niitä vaatteita suihkutettiin puhtaaksi että minkä väriset kurahousut mulla olikaan alunperin jalassa :D

      • kura

        Eiks sulla enää oo kurahousuja vaik purjehditkin ? kyllähän jos on niin pidä nyt ihmeessä sinäkin vaan niitä huolettomuuden vuoks , vai eikö kuraset kurahousut sit sovi veneilyyn enää !Olikos sulla muuten aikoinaan suihkutuksen jälkeen keltaset ?


      • kura kirjoitti:

        Eiks sulla enää oo kurahousuja vaik purjehditkin ? kyllähän jos on niin pidä nyt ihmeessä sinäkin vaan niitä huolettomuuden vuoks , vai eikö kuraset kurahousut sit sovi veneilyyn enää !Olikos sulla muuten aikoinaan suihkutuksen jälkeen keltaset ?

        veneilen, Busterilla. En käytä kurahousuja vaan kelluntahaalaria, se pitää myös veden ja lian ulkopuolella ja on vielä lämminkin.

        Taisi olla punaisia ja vihreitä kurahaalareita lapsena :)


      • kura
        Santtumaaru kirjoitti:

        veneilen, Busterilla. En käytä kurahousuja vaan kelluntahaalaria, se pitää myös veden ja lian ulkopuolella ja on vielä lämminkin.

        Taisi olla punaisia ja vihreitä kurahaalareita lapsena :)

        Niin eipä taida moni tän ikänen käyttää enää kurahousuja , tallillakin olen ainoo ja hommat sen mukaset näillä entisillä keltasilla kurahaalareilla. Hyvii veneilyjä sulle...


    • tidy

      mulla ei oo ikinä ollu mitään halua pitää kurahousuja.. en edes lapsena pitänyt niistä. kai äitini sitten piti sellaista tiukkaa kuria ettei saanut sotkea yhtään. en sotkenut vaatteitani ja oli mielestäni hirveää jos ne sotkeentuivat. kurahousuja todellakin inhosin.

      mutta ehkä jossain syvällä sisimmässäni haluiaisin sotkea niin paljon kun vaan jaksaa sotkea.. outoa..

      • kura

        No sit vaan Tidy hankit etolasta ittelles kuravaattteet kans ja sateella temmellät huolettomasti lätäköissä ja huomaat miten kivaa se taas onkaan käyttää kurahousja sekä muita kuravaatteitakin kivaa... !


      • tidy
        kura kirjoitti:

        No sit vaan Tidy hankit etolasta ittelles kuravaattteet kans ja sateella temmellät huolettomasti lätäköissä ja huomaat miten kivaa se taas onkaan käyttää kurahousja sekä muita kuravaatteitakin kivaa... !

        no jos mä nyt rupeisin itteeni sotkee niin sitten sotkisin perusteellisesti ilman kurahousuja.

        siinäpä uusi vapunvietto tapa! kaikki mutalammikkoon möyrimään! mutasotaa!


      • kura
        tidy kirjoitti:

        no jos mä nyt rupeisin itteeni sotkee niin sitten sotkisin perusteellisesti ilman kurahousuja.

        siinäpä uusi vapunvietto tapa! kaikki mutalammikkoon möyrimään! mutasotaa!

        Mut eiks ne kurahousut jus suojais kurasodalta ja olis huolettomat ja möyrimisen jälkeen vaan narikkaan kuivuun ja alla puhtaa releet ? Suosittelen silti vappuna kuriksii ku lupasivat sadettakin :-) ! Ps vappuja Tidylle......


    • Joni96x

      Mullakin henkselikurikset kun ajelen Derbillä vähänki huonommassa kelissä.. Joskus kaveri kyydissä niin silläkin on kura vaatteet sateella kun mennään kesätöihin tai abcille hengaileen...

    • kurahousu

      Mullakin kurahousut käytössä ,kun sateella ja kosteella ajelen, satapiikillä
      kun kunnon kestäviä kurahaalareita tunnu mistään löytyvän,
      kurikset ei oo häpee :-) vaan kura ja muu suoja. :-D

      -Kuris

    • kurahousu

      Morjens kura!
      Vaikka tuo viesti on päivitetty 2005,
      niin olen eri mieltä kyllä me teinit edellenkin kuriksia käytetään :-)
      onhan ne suojana kuralta ja kosteudelta jne.... :-)

      -kurahousu

    • 50ccTuusula

      Mäki ajelen mopolla kuriksissa sateella ..ja kaveritkin ajaa mieluummin kuin kastuu. Vanhemmat ei edes anna lähtee mopolla sateeseen jos ei laita kuriksia..

      Kerran painittiin kavereitten kaa kuriksissa sateella sorakuopassa, oli aika sotkut sen jälkee :O

    • 113

      mullakin on kurikset kehtais vaan laittaa ne ulos vielä päälle ja lähtee kävelylle :(

    • 245

      pienenä tarhassa en tykännyt käyttää kurahousuja ja nyt aikuisena haluisin kovasti!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe