Eikö vaan liityntälinjat olis valmiin a?
Soinniin liitytään
16
196
Vastaukset
- Anonyymi
Sinnesuuntaan on tunnettua vetoa
- Anonyymi
älkää peljätkö ,ei tapahdu näin. oli yhteyksiä,tai ei.
- Anonyymi
Ei soinia enää tänne ,täällä on nyt jo liikaa näitä köyhiä velkaisia kahdentuhannen asukkaan kuntia niputettu samaan aitaukseen.
- Anonyymi
Jos jokaisen mukaan liitettäisiin kyky johkin , johan olis mielenkiintoinen kylä, huh!No pääsis lööppeihin erikoisuutena.
- Anonyymi
Kai nyt kiireempääkin on? Ainakin tämä ulostekriisi saatava aisoihin.
- Anonyymi
Valtuutetut ioppasivat neljä koota.
- Anonyymi
Ei nyt sonniin liitytä
- Anonyymi
Kyllä Sonniin yhytään, haluan niin kovasti yhtyntää usiammankin nuapurin kansa.Kuka tietää koittamata mikä suurimman tyydytyksen tuo ja mikä on lopputulos.
- Anonyymi
Sanoisin ,et voip unhoittaa nyt turhat höpinät . Asia on lyöty lukkoon jo, nimi virallinen puuttuu enää ja vaakuna ! nO VOIHAN SITÄ AJANKULUKSEEN HÖPÖTELLÄ tietenkin,jos ei parempaa tekemistä keksi.
- Anonyymi
Itse asiassa ei ole ollenkaan mahdotonta it. osoitetta selvittää, mistä tietyt kommentit tulee !
- Anonyymi
Voip olla että uude kuntien kartat on jo piirrettyinä valtion hallinnossa. Että kaikki ruplakunnat yhteen.!
- Anonyymi
Voip olla että uude kuntien kartat on jo piirrettynä valtion hallinnossa. Että ku on koronat sairastettu nii kaikki ruplakunnat yhteen.! Että semmoset jorinat.
- Anonyymi
Kyyjärven velka on kuitattu Koronavapaana 20%?
Kuituun tulee uudet avustukset.?
Saattaa jäädä yksi K pois.?
Kaikki rippuu Tuuliyhtiöstä,minnekä päin veroeurot suuntaa.?- Anonyymi
Vero eurot suuntaa kohti uutta 4Kkuntaa !
- Anonyymi
Espolla enempi velkaa asukasta kohti kuin Kyyjärvellä , eikä ole Kriisikunta
- Anonyymi
No onneksi ei tartte meitin niitä maksaa,hienoa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632