Saunaan kaverin kanssa

Anonyymi

Mua pikkasen häiritsee, et miksi mun kaveri on innoissaan, kun lupaan sen pyynnöstä lämmittää sen saunan. Sitten kun mä sen lämmitän ja ilmoitan, että sauna on lämmin. Sitten se ei lähde sinne, kun mä jo menen sinne. Sitten ku mä oon tullut ekojen löylyjen jälkeen pois, niin sitten se tulee sinne. Kerran tein niin, että kun se meni sinne, niin mä menin perässä. Niin huomasin, kun se laittoi heti jalat ristiin ja alkoi heittää löylyjä. Oon nähny sen suihkussa ja se mut, niin ei kai meillä salaisuuksia oo. Mitä se ujostelee.? Sen tiedän, että sillä näyttää olevan löysänä pikkasen isompi, kun mulla ja mä oon ajanu karvat ja se ei. Häpeekö se sitä? Samanlaisia ruipeloita ollaan molemmat. Meillä muuten on hauskaa ja ollaan tehty yhteisiä reissujakin. Ollaan tunnettu toisemme pitkään.
Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Molemmat ollaan siis äijiä.

6

2144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla samantyyppinen tilanne, mut kun ottaa pikkasen ilojuomaa, niin estot unohtuu.

• Anonyymi

Me saunotaan kavereitten kanssa tyyliin kerran kahteen viikkoon, kun kokoonnutaan meillä. Ei oo koskaan ollut mitään aristelua. Voisko se olla homo? Jos laittaa jalat ristiin saunassa, niin pelkäisikö se, että sillä alkaa seisoo, kun näkee sut alasti??

• Anonyymi

Voi olla kans mahdollista että hän häpeää karvojaan tai kokoa. Itse ainakin en esittele omaani koska pieni ja hirveä pusikko 😂😃

• Anonyymi

Niin, itseasiassa näin saattaa olla, että tuo pusikko oli se juttu. Itse oon kyllä siistinyt oman karvoituksen. Pieni sillä ei todellakaan oo. ..tai sitten se vaan on saunaujo, mut ei sillä muijakaveriakaan ole.

• Anonyymi

ei ongelmia, jospa se pelkää kovia löylyjä tai sitten jotain muuta. tietty hänen käyttäytymisensä olisi ymmärrettävää, jos oltaisi vieraassa ympäristössä tai sitten teidän välillä on tapahtunut jotain, mitä hän aristelee.

• Anonyymi

Eilen saunottiin kolmen frendin kanssa. Ei tätä ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe