Siis tänne kaikki kansalaiset, että tiedän teidän olevan kunnossa ja hengissä juhlimisen jälkeen! ;)
Se, joka ei ilmoittaudu, niin ei mun silmissä ole tästä päivästä lähtien kuin iso kakkakasa.
Joko alkoi pelottamaan??
Mukavaa sunnuntaita kaikille...paitsi kakkiskasoille ;))
Nyt ilmoittautumaan!
47
74
Vastaukset
- Anonyymi
No ite olin vaan kotona, vakavinta mitä ois voinu tapahtua oli että oisin puraissut itteeni poskeen ku söin suurehkoa tomaattia:) Sivusilmällä näin ku ulkona räiskyi, mutta siinäpä se oli tään muijan osalta.
SunflowerOlisithan sä voinu kompastua omiin jalkoihis ;)
No hyvä, ettet tukehtunu tomaattiin sentäs.
Et kai sä tunkenu sitä kokonaisena suuhus? ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Olisithan sä voinu kompastua omiin jalkoihis ;)
No hyvä, ettet tukehtunu tomaattiin sentäs.
Et kai sä tunkenu sitä kokonaisena suuhus? ;)Itse olin asiallisesti ja ystävällinen niin siitä vedettiin herneet nenään.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin asiallisesti ja ystävällinen niin siitä vedettiin herneet nenään.
Siis täh???
En nyt ymmärrä...- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh???
En nyt ymmärrä...Yrittääkö toi apinoida vai mitä hittoa? Oonki joskus ajatellu että milloinka alkaa se hupi ku toi rekkaaminen on puhelinron takana:(
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Yrittääkö toi apinoida vai mitä hittoa? Oonki joskus ajatellu että milloinka alkaa se hupi ku toi rekkaaminen on puhelinron takana:(
SunflowerEn mä usko, että se sua olis matkinu...
Täällä on nykyään ollu useita hämäriä viestejä.tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh???
En nyt ymmärrä...Tuo on se asiakkaista jankkaaja, tai joku muu joka matkii/trollaa.
Kittiechihunen kirjoitti:
Tuo on se asiakkaista jankkaaja, tai joku muu joka matkii/trollaa.
Siihenkö se liittyis... :{
Kovin on sitten menny kupoliin.tinttu-liina kirjoitti:
Siihenkö se liittyis... :{
Kovin on sitten menny kupoliin.Ei ole järkevä, kun tuolla lailla jatkuvasti jankkaa..
Ei ole järkevä, kun tuolla lailla jatkuvasti jankkaa..
No ensinnäkin ei sais antaa mennä niin syvälle, että siitä tulee joku jankkausjuttu..
tinttu-liina kirjoitti:
No ensinnäkin ei sais antaa mennä niin syvälle, että siitä tulee joku jankkausjuttu..
Niinpä.. Itse ärsyynnyin ja suutuin, oli niin ihme touhua.. Ei saisi suuttua, mutta joskus käy niin. Oli niin rasittavaa.. 😞
- Anonyymi
Niinpä.. Itse ärsyynnyin ja suutuin, oli niin ihme touhua.. Ei saisi suuttua, mutta joskus käy niin. Oli niin rasittavaa.. 😞
Oli niin rasittavaa kun mainitsi mitä asiakas teki.
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin rasittavaa kun mainitsi mitä asiakas teki.
Ei missään ihmiset aina käyttäydy fiksusti. Ei siitä kannata numeroa tehdä..
tinttu-liina kirjoitti:
Ei missään ihmiset aina käyttäydy fiksusti. Ei siitä kannata numeroa tehdä..
Hear! Hear!
- Anonyymi
Aattelin jo että oot kuallu.. Ku ei hetkeen kuulunu.
Olisi kyllä. 🙂
Läpällä mä ton kirjoitin... :))
Vanha juttu, ei sota yhtä miestää kaipaa, niin vois tänne muuntaa, ettei palsta yhtä naista kaipaa ;)))tinttu-liina kirjoitti:
Läpällä mä ton kirjoitin... :))
Vanha juttu, ei sota yhtä miestää kaipaa, niin vois tänne muuntaa, ettei palsta yhtä naista kaipaa ;)))Olin hieman alle viisivuotiaana kaupassa mun kummisedän kanssa. Siellä hän sanoi jollekulle tuttavalleen, että "yhden miehen kuolema on tragedia, tuhannen on tilasto". Mulla tuskin olisi jäänyt koko juttu mieleen, ellen olisi sekoittanut sanoja "tilasto" ja "lipasto". Mun kummisetä puhui ihan hyvää suomea, mutta mulla menivät lapsena samantyyppiset suomenkieliset sanat sekaisin...
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Olin hieman alle viisivuotiaana kaupassa mun kummisedän kanssa. Siellä hän sanoi jollekulle tuttavalleen, että "yhden miehen kuolema on tragedia, tuhannen on tilasto". Mulla tuskin olisi jäänyt koko juttu mieleen, ellen olisi sekoittanut sanoja "tilasto" ja "lipasto". Mun kummisetä puhui ihan hyvää suomea, mutta mulla menivät lapsena samantyyppiset suomenkieliset sanat sekaisin...
No mä kuulin intissä ekaa kertaa ku joku mainitsi 'lavitsan'. Funtsin sit itseksein et onkos se jokin espanjalainen jutska 'la vitsa' :D
- Anonyymi
Olin hieman alle viisivuotiaana kaupassa mun kummisedän kanssa. Siellä hän sanoi jollekulle tuttavalleen, että "yhden miehen kuolema on tragedia, tuhannen on tilasto". Mulla tuskin olisi jäänyt koko juttu mieleen, ellen olisi sekoittanut sanoja "tilasto" ja "lipasto". Mun kummisetä puhui ihan hyvää suomea, mutta mulla menivät lapsena samantyyppiset suomenkieliset sanat sekaisin...
Rantsulla kuultua: 'Onko kellään kellua?';)
- Anonyymi
Sanonnassa lienee vinha perä! Tokko tuhansien anonyymien kuolema koskettaa yhtä lailla kuin anonyymien keskuudesta poimittu yksittäinen ihmiskohtalo.
No heissan! Hengissä ollaan, koko poppoo täällä kotona. Illalla täälläkin joku ampui vähän raketteja, koiralle pidin seuraa, kun sitä pelotti..
Moikkelis Kittie...
Täällä paukkui ihan kiitettävästi.
Tulipa jälleen kerran mietittyä, miksei kaupunki tee mitään tällaiselle asutusalueilla tapahtuvaan ilotulituspaukuttamiseen?
Nuo sopii vain mökkijuttuihin tai paikkoihin missä ihmisten kodit eivät ole ihan lähellä...- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Moikkelis Kittie...
Tulipa jälleen kerran mietittyä, miksei kaupunki tee mitään tällaiselle asutusalueilla tapahtuvaan ilotulituspaukuttamiseen?
Nuo sopii vain mökkijuttuihin tai paikkoihin missä ihmisten kodit eivät ole ihan lähellä...Kielletyt asiat ovat täysin hyväksyttäviä asioita. Jos olet ystävällinen ja asiallinen niin siihen puututaan heti.
tinttu-liina kirjoitti:
Moikkelis Kittie...
Nuo sopii vain mökkijuttuihin tai paikkoihin missä ihmisten kodit eivät ole ihan lähellä...Tuo olisi kyllä hyvä idea että pauketta olisi vaan tietyissä paikoissa, mutta varmaan vaikea toteuttaa?
Tuo olisi kyllä hyvä idea että pauketta olisi vaan tietyissä paikoissa, mutta varmaan vaikea toteuttaa?
Miten muistaisin, että asutusalueella ei oikeasti edes sais ampua ilotulitusraketteja...
Onko sitten muuttunut tuo juttu... Ei sitä ainakaan kukaan valvo. Kai täytyy jonkun koti tai auto palaa ensiks.tinttu-liina kirjoitti:
Miten muistaisin, että asutusalueella ei oikeasti edes sais ampua ilotulitusraketteja...
Onko sitten muuttunut tuo juttu... Ei sitä ainakaan kukaan valvo. Kai täytyy jonkun koti tai auto palaa ensiks.Okei, no en tiedä enää millaiset säännöt Klassa on venetsialaisten aikana. Siis en tiedä kun en enää siellä ole.
Okei, no en tiedä enää millaiset säännöt Klassa on venetsialaisten aikana. Siis en tiedä kun en enää siellä ole.
Vietetäänkö siellä oikein virallisesti Venetsialaisia?
tinttu-liina kirjoitti:
Vietetäänkö siellä oikein virallisesti Venetsialaisia?
Kyllä, vissiin jo monta vuotta. Mutta, me ei olla vietetty mieheni kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Kielletyt asiat ovat täysin hyväksyttäviä asioita. Jos olet ystävällinen ja asiallinen niin siihen puututaan heti.
Mitä jos oikeasti jatkaisit eteenpäin ja et takerru asiaan. Järki päähän.
tinttu-liina kirjoitti:
Moikkelis Kittie...
Nuo sopii vain mökkijuttuihin tai paikkoihin missä ihmisten kodit eivät ole ihan lähellä...Saisi osittain kieltää toi.
Venetsialaiset pitäisi olla hauskaa ja kivaa ja mukavaa, mutta ilotulitus ei sovi liian lähelle ihmisten asutusta...
Varmasti hauskaa heille jotka pommittaa mutta eikö heille voi osoittaa jokin paikka missä saisi pommittaa??
Nykymeno Venetsialaiset ei innosta, ku kauhea Meteli. Tehkää jotain tuolle ku alaikäiset pommittaa väärissä paikoissa ilotuliteita.
Jos haluaisin mennä keskelle ilotulitusta niin menisin niitä katsomaan, ja nauttisin Venetsialaisista enemmän jos ilotulitusta ei tehtäis asutus alueella. Silloin olisi ihan kivaa mennä katsomaan, mutta nyt ei.Kittiechihunen kirjoitti:
Tuo olisi kyllä hyvä idea että pauketta olisi vaan tietyissä paikoissa, mutta varmaan vaikea toteuttaa?
Ehdottomasti jos tulisi tuollainen laki anomus mihin pitäis allekirjoittaa jotta menis eteenpäin niin laittaisin nimeni.
Nykyinen ei toimi.
En halua olla ilonpilaaja mutta asutus alueella on vaarallista ilotulitusta tehdä. Eikä se ole kaikista ihmisistä kivaa meteliä kuunnella keskellä yötä.
Aito Venetsialaiset on hauskaa ja kivaa, mutta nykyiset missä ilotulitusta saa tehdä missä lie ei ole kivaa, ku ei voi liikkua ettei saa vahingossa ilotulitusta päälle...
Menkää ampumaan ne ilotulitusta muualle kuin asutus alueelle.ilmannimiiä kirjoitti:
Saisi osittain kieltää toi.
Venetsialaiset pitäisi olla hauskaa ja kivaa ja mukavaa, mutta ilotulitus ei sovi liian lähelle ihmisten asutusta...
Varmasti hauskaa heille jotka pommittaa mutta eikö heille voi osoittaa jokin paikka missä saisi pommittaa??
Nykymeno Venetsialaiset ei innosta, ku kauhea Meteli. Tehkää jotain tuolle ku alaikäiset pommittaa väärissä paikoissa ilotuliteita.
Jos haluaisin mennä keskelle ilotulitusta niin menisin niitä katsomaan, ja nauttisin Venetsialaisista enemmän jos ilotulitusta ei tehtäis asutus alueella. Silloin olisi ihan kivaa mennä katsomaan, mutta nyt ei.Voihan se olla että tämä asia vielä muuttuu ajan kanssa.
Voihan se olla että tämä asia vielä muuttuu ajan kanssa.
Joo.. Ei ne muuten mitään mutta se on niin pelottavaa ku asutus alueella ilotulitusta.
ilmannimiiä kirjoitti:
Joo.. Ei ne muuten mitään mutta se on niin pelottavaa ku asutus alueella ilotulitusta.
En tiedä. Voihan se muuttua.. No, onneksi Venetsialaiset on lyhyt juhla.
- Anonyymi
Mitä, onko joku juhlinut. Miksei mulle puhuttu mitään❓
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No hupsista...
On näköjää ollu tietokatko.Nyt harmittaa. Joudun taas vuoden odottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt harmittaa. Joudun taas vuoden odottaa.
Ole kuulolla... Koskaan ei tiedä, jos vaikka vuoden vaihtuessa taas juhlittaisiin...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ole kuulolla... Koskaan ei tiedä, jos vaikka vuoden vaihtuessa taas juhlittaisiin...
Jo silloin, jees👍
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Juhlin rahoilla jotka saan käräjien jälkeen.
Onneks Venetsialaiset on ohi. Juhlia saa ja pitää hauskaa, mutta ensi vuonna menkää pommittaa johonki muualle kuin liian lähellä asutusta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Hiton ärsyttävää kuunnella klo 01-04 välisenä aikana pauketta. Välillä taukoa että kerkes nukahtaa ja sitte taas paukahti:(
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Hiton ärsyttävää kuunnella klo 01-04 välisenä aikana pauketta. Välillä taukoa että kerkes nukahtaa ja sitte taas paukahti:(
SunflowerEi tullu nukkumisesta mitään.
Juhlikaa ja nauttikaa, mutta tehkää niin että he jotka haluaa nukkua pystyy nukkumaan
Jos mä oon lauhkee pässi nii Tinttis on sit tästä lähtien uhitteleva uuhi ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783