Tietääkö kukaan?

Anonyymi

Tuommoista asiaa olisin halunnut tietää että saako enää vanhoja nokia kännyköitä mistään lähes uudenveroisina? Olen laittanut osto ilmoituksia torille mutta tuloksetta. Kyseessä olisi nokia 7260 malli. Joitakin risaisia ja kulahtaneita on tarjottu mutta kun niihin ei enää saa mistään uusia näppäimistöjä, kuoret saattaa jostakin saada. Jos joku haluaa luopua omastaan joka on täysin käyttökelpoinen eli kunnossa että voi ottaa käyttöön ja ulkonäkö lähes uudenveroinen niin kerro minullekin.

18

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytettynä löytyy ainoastaan.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt halpis sivuilla jos ei oo sinne voi kirjoittaa hommaavat sen

      • Anonyymi

        Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D

        Hommaavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaavat

        Noup..


    • Tehdaskunnostettuja on saatavana hintoihin, jotka ovat halvempia kuin ne kälyiset romut, mitä netin yksityisillä kauppapaikoilla kovaan hintaan myydään.

      https://urly.fi/1J3o

      Itse tosin ostin uuden retro-3310:n, johon olen hyvin tyytyväinen, vaikka sen "kameran" ominaisuuksien vuoksi kutsun sitä kaikella kunnioituksella perunapuhelimeksi. ; )

      • Anonyymi

        En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?

        Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.

        Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.

        Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; )

        Ylläoleva on minun kommenttini. Suomi24 päätti heittää minut välillä ulos, enkä huomannut, etten ollut enää kirjautunut.


      • Anonyymi

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.

        Mä näin sen ,käytä chromea suomentaa automaattisesti taitaa edgekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.

        Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.

        Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.

        Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?

        Tuliko sinulle nyt hyvä mieli kun kävit haukkumaan tuntematonta ihmistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.

        "Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."

        ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.

        Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
        En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.


      • Anonyymi
        ErkkiSi kirjoitti:

        "Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."

        ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.

        Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
        En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.

        On näissä tunnetuissa suomi. "No name" malleissa ei välttämättä toki ole mutta ei tarvitsekaan olla senpuoleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe