Tuommoista asiaa olisin halunnut tietää että saako enää vanhoja nokia kännyköitä mistään lähes uudenveroisina? Olen laittanut osto ilmoituksia torille mutta tuloksetta. Kyseessä olisi nokia 7260 malli. Joitakin risaisia ja kulahtaneita on tarjottu mutta kun niihin ei enää saa mistään uusia näppäimistöjä, kuoret saattaa jostakin saada. Jos joku haluaa luopua omastaan joka on täysin käyttökelpoinen eli kunnossa että voi ottaa käyttöön ja ulkonäkö lähes uudenveroinen niin kerro minullekin.
Tietääkö kukaan?
18
57
Vastaukset
- Anonyymi
Käytettynä löytyy ainoastaan.
- Anonyymi
Olen nähnyt halpis sivuilla jos ei oo sinne voi kirjoittaa hommaavat sen
- Anonyymi
Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D
Hommaavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaavat
Noup..
Tehdaskunnostettuja on saatavana hintoihin, jotka ovat halvempia kuin ne kälyiset romut, mitä netin yksityisillä kauppapaikoilla kovaan hintaan myydään.
https://urly.fi/1J3o
Itse tosin ostin uuden retro-3310:n, johon olen hyvin tyytyväinen, vaikka sen "kameran" ominaisuuksien vuoksi kutsun sitä kaikella kunnioituksella perunapuhelimeksi. ; )- Anonyymi
En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?
Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.
Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; ) Anonyymi kirjoitti:
Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.
Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; )Ylläoleva on minun kommenttini. Suomi24 päätti heittää minut välillä ulos, enkä huomannut, etten ollut enää kirjautunut.
- Anonyymi
Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.
Mä näin sen ,käytä chromea suomentaa automaattisesti taitaa edgekin
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.
Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.
Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?
Tuliko sinulle nyt hyvä mieli kun kävit haukkumaan tuntematonta ihmistä?
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.
"Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."
ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.
Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.- Anonyymi
ErkkiSi kirjoitti:
"Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."
ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.
Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.On näissä tunnetuissa suomi. "No name" malleissa ei välttämättä toki ole mutta ei tarvitsekaan olla senpuoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206