Tietääkö kukaan?

Anonyymi

Tuommoista asiaa olisin halunnut tietää että saako enää vanhoja nokia kännyköitä mistään lähes uudenveroisina? Olen laittanut osto ilmoituksia torille mutta tuloksetta. Kyseessä olisi nokia 7260 malli. Joitakin risaisia ja kulahtaneita on tarjottu mutta kun niihin ei enää saa mistään uusia näppäimistöjä, kuoret saattaa jostakin saada. Jos joku haluaa luopua omastaan joka on täysin käyttökelpoinen eli kunnossa että voi ottaa käyttöön ja ulkonäkö lähes uudenveroinen niin kerro minullekin.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytettynä löytyy ainoastaan.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt halpis sivuilla jos ei oo sinne voi kirjoittaa hommaavat sen

      • Anonyymi

        Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne voi hommata koska Nokia ei enää niitä tee:D

        Hommaavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaavat

        Noup..


    • Tehdaskunnostettuja on saatavana hintoihin, jotka ovat halvempia kuin ne kälyiset romut, mitä netin yksityisillä kauppapaikoilla kovaan hintaan myydään.

      https://urly.fi/1J3o

      Itse tosin ostin uuden retro-3310:n, johon olen hyvin tyytyväinen, vaikka sen "kameran" ominaisuuksien vuoksi kutsun sitä kaikella kunnioituksella perunapuhelimeksi. ; )

      • Anonyymi

        En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä maksutavat? onko erämaksu ja eurohinta?

        Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.

        Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksutapoja tarjotaan useita. Itse olen maksanut Visalla.

        Alle viidenkympin vehkeille tuskin tarjotaan osamaksua Suomessakaan, saati sitten Kiinassa, jossa kaikki kauppa perustuu keskinäiseen epäluottamukseen. ; )

        Ylläoleva on minun kommenttini. Suomi24 päätti heittää minut välillä ulos, enkä huomannut, etten ollut enää kirjautunut.


      • Anonyymi

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.

        Mä näin sen ,käytä chromea suomentaa automaattisesti taitaa edgekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko noissa yhdessäkään suomenkieliset valikot, kun selasin niin ei siitä mainittu mitään. Itse tilaisin jos suomen kielisenä löytäisin tuon nokia 7260 puhelimen. Joko valkoisen tai mustan.

        Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eiköhän kaikissa nokialaisissa ole myös suomenkieli. Näissä ei-älypuhelimissahan kielivalinta automaattisena on sama kuin puhelimen SIM-kortin oletuskieli, mutta toki sen pystyy muuttamaan mieleisekseen käsin.

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.

        Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti kaikissa kiinasta ostetuissa ei ole suomenkielistä valikkoa. Tiedän kun itse tilasin tuon halpiksen kautta puhelimen ja jouduin odottamaan sitä viisi viikkoa. Minulle vakuutettiin että suomenkieli löytyy mutta kuinka ollakkaan kun puhelin viimein tuli niin eipä siinä ollut suomea ollenkaan kaikkia muita kieliä kylläkin. Palautin sen ja sain rahani takaisin.

        Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika urpo olet jos et sen vertaa osaa englantia. Eihän ne ainakaan pelkästään kiinaksi ole?

        Tuliko sinulle nyt hyvä mieli kun kävit haukkumaan tuntematonta ihmistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Nokia teki aikoinaan puhelimia eri markkina-alueille eikä siihen aikaan pahemmin ollut mitään monikielistä standardijärjestelmää joka olisi kaikkialla sama. Siksi kielet vaihteli maittain/maaosittain aika paljonkin koska ei ollut järkeä lisätä suomenkieltä kiinassa myytäviin malleihin koska ei niitä suomalaiset osta. Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä.

        "Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."

        ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.

        Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
        En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.


      • Anonyymi
        ErkkiSi kirjoitti:

        "Nykyään Android/IOS aikaan näihin on pakattu kaikki tuetut kielet riippumatta onko laite myynnissä Usassa vai täällä."

        ei ainakaan kiinan puhelimissa ole suomea.

        Olen tilannut wish, vova ja joom , niissä on ollut vain jotain 5 -9 kieltä.
        En suosittele sieltä tilaamaan, tilausta pitää tarkkaan tutkia ja aivan huumorimielessä tilata.

        On näissä tunnetuissa suomi. "No name" malleissa ei välttämättä toki ole mutta ei tarvitsekaan olla senpuoleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe