Pistän tallentavan digiboksin päälle, avaan telkkarin. Kaikki näkyy ihan kuten pitääkin. Katon tallennetun ohjelman ja sitten normaalisti kattelen telkkua. Hetken aikaa kateltua, kuva menee pikselimössöksi.
Siis molemmat ihan pikseimössöä, kuva digiboksi kautta katottuna ja digiboksi sammutettuna. Johtoja on irrotettu ja boksi sammutettu, ei auta. Jos pistää seinästä tulevan antennijohdon suoraan telkkuun kiinni, niin ei mitään ongelmaa kuvan kanssa.
Sitten telkku ja digiboksi kiinni. Muutaman tunnin myöhemmin telkku ja digiboksi auki, eikä mitään ongelmaa, kaikki toimii ihan kuten kuuluukin.
Onko vika digiboksissa vai ei. Muuten kyllä digiboksi toimii ihan hyvin.Ihmetyttää vaan mistä tuollainen pikselimössö mahtaa johtua.
Kuva pikselimössöä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko digiboksisi vanhakin? Aattelin vaan että sen ikä voisi tuoda tuollaista tullessaan. Minkä merkkinen ja mallinen on digiboksisi?
- Anonyymi
Digiboksi on mallia HDTHUNDER HD6500 ja oliskohan päälle 6 vuotta vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Digiboksi on mallia HDTHUNDER HD6500 ja oliskohan päälle 6 vuotta vanha.
Eli ikä voi tuoda tullessaan tollasta pätkimistä ja pikselimössöä. Varsinkin lämmetessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ikä voi tuoda tullessaan tollasta pätkimistä ja pikselimössöä. Varsinkin lämmetessään.
Voihan se niin ollakin. Digiboksi oli auki muutaman tunnin, telkku kiinni. Avasin telkun, niin kuvassa ei mitään häikkää kun katso normaalisti, mut kun katteli digiboksin kautta, kuva taas pikselimössöä.No, parikymmentä minsaa myöhemmin, kuva taas ihan normaali digiboksin kautta katellessa. Ei nyt kyllä ymmärrä missä se vika mahtaa olla.
- Anonyymi
Palauttaisin boxin tehdasasetuksiin.
Antennikaapelien uusiminen voisi auttaa. Samoin voisi auttaa, jos ketjuttamisen sijaan haaroittaisi signaalin TV:lle ja boksille. Käytä ehdottomasti hyvälaatuista metallikuorista haaroitinta. Minulla nämä auttoivat mössöihin.
- Anonyymi
mahtaisikohan olla digipoxin paskat kiinalaiset konkat sanomassa sopimusta irti.
- Anonyymi
https://hdthunder.fi/asiakastuki/tuotetuki/ kertoo, että "Digiboksi malleissa HDThunder HD6000, HD6500 ja HD6500V2 olevat verkkopalvelut eivät enää toimi. Syynä on palvelutarjoajien sertifikaattien vanheneminen." Lisää vettä myllyyn "HDThunder tekninen tuki ja neuvonta päättynyt 30.6.2020." Huollon kerrotaan toimivan, mutta eiköhän tilanne HDThunderin kohdalta ole taputeltu.
Digibokseja ei löydy kuin joistakin Prismoista. Kun maahantuojat eivät saaneet purkkejaan kuntoon eivätkä vastanneet takuistaan, niin isot TV-liikkeet poistivat romut hyllyistä.- Anonyymi
Noiden myyntiloppumisten takia ostin 2 Topparia melkein peräkkäin. Molemmat nyt käytössä päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.691890Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1641499- 891279
- 1251265
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te491190Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-270999- 75952
- 107915
Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi106872Nainen, millainen tilanne oli
kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin47713