Lapset herää Seksiin...

Äiti Seksin puutteessa

Koska olen melko äänekäs (olen yrittänyt olla hiljempaa) rakastelija, lapset heräävät seksiin ja on pari kertaa ollut riski jäädä kiinni. Tarvitsen todella apua, ei olla pitkään aikaan saatu harrastaa mieheni kanssa seksiä. Missä itse hoidatte s-asianne??

53

21219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ero vireillä

      Meillä kävi valitettavasti näin. Onneksi lapsia kyllä riittää molemmille!

    • minttu

      moicca!

      ihan tälläineen kommentti kun näin sun viestis..

      juu ei oo kiva kuunnella kun vanhukset harrastaa seksii.. mä jouduin itse lapsena kuuntelemaan tilan puuteen vuoksi olin viereisessä huoneessa ja äänet etenki isäni kuului aivan selvästi, vielä nykypäivänäkin karrmii... hyi yäck!

      T: lapsi vm-74

      • Normaali

        Minusta on luonnollista omien lasten nähden. Sen avulla nekin on luotu. Sitä paitsi lapset luovat mukavan seksin harrastus tunnelman.


      • järkyttynyt
        Normaali kirjoitti:

        Minusta on luonnollista omien lasten nähden. Sen avulla nekin on luotu. Sitä paitsi lapset luovat mukavan seksin harrastus tunnelman.

        Mieti vähän! Ei hyvä juttu!!!
        Lasten saatava olla lapsia!!!
        Aikuisten asiat erikseen!!!


      • ....
        Normaali kirjoitti:

        Minusta on luonnollista omien lasten nähden. Sen avulla nekin on luotu. Sitä paitsi lapset luovat mukavan seksin harrastus tunnelman.

        toivottavasti heitit vitsinä tuon kommentin!!???
        ihmiset valittaa että seksiä pursuu joka paikasta telkkarista ja lehdistä.. nii ja sit vielä joku älykääpiö harrastaa seksiä lastensa nähden!! sairasta!!!


      • pienen tytyn äiti
        .... kirjoitti:

        toivottavasti heitit vitsinä tuon kommentin!!???
        ihmiset valittaa että seksiä pursuu joka paikasta telkkarista ja lehdistä.. nii ja sit vielä joku älykääpiö harrastaa seksiä lastensa nähden!! sairasta!!!

        toi on pahasta, jo melkein jonkinasteista pedofiliaa...että lapset joutuu katselemaan sekstailua vierestä.Lapsia tulee suojella niin pitkälle kun mahdollista aikuisten asioilta!


      • ihminen tietenski
        järkyttynyt kirjoitti:

        Mieti vähän! Ei hyvä juttu!!!
        Lasten saatava olla lapsia!!!
        Aikuisten asiat erikseen!!!

        Hyh kukapas seksais lasten edessä mut kuitenkin koulussa opetetaan sitä ainaki vitos luokast alkaen jos muistan oikein Kaikkialla sitä seksi juttuja löytyy koneesta Leheist ja vaikka missä.Mistäs tietää mitä lapsi haluaa Kandee harkita seksi asiaa enneku yhtä äkkiä alkaa tekee Lasten eessä sellaista !!


    • omenainen

      Me ollaan keksitty treffata ruokkiksella mieheni työpaikalla, joka on vastapäätä omaa työpaikkaani. Kuulostaa varmaan joistakin groteskilta, mutta voin vannoa, että todellakin toimii. Itse asiassa seksielämämme on pienen jännityksen myötä palanut samoihin kuvioihin kuin seurustelun alussa.

    • omenainen

      Tuo meidän tapa ei varmasti käy, jos mielelläsi purkaudut huutamalla.

      Kannattaisi varmasti kokeilla saada lapset edes muutamaksi tunniksi vkossa hoitoon, niin voisitte nauttia toistanne ilman tukaduttamisia.

      Jos lasten on kuitenkin jäätävä hoitajineen kotiin, voittehan esimerkiksi kokeilla seikkailua metsään tai ihan vain perinteisesti motelliin/hotelliin.

      Tärkeintä on, että muistatte pitää normaalin parisuhteenne vireessä :)

    • tyynyä

      Kaikkea sitä kysytäänkin... harrasta suuseksiä, niin etpähän ääntelehdi

    • Lyly

      Ihan kuule kotona hoidetaan nuo seksiasiat. Laitetaan muksut välillä yökylään ja vietetään yltäkylläinen ilta vaimon kanssa.

      Mielestäni ihan normaali käytäntö lapsiperheissä.

      • Äiti,isä ja 5 lasta

        Onko se nykyään normaalia, että lapset viedään useinkin yökylään? Tai voihan sekstailla vaikka kerran vuodessa..
        Meidän lasten yökylä reissut on laskettavissa sormilla, siis kaikkien viiden yhteensä. En missään nimessä arvostele sitä jos joku muu vie lapsiaan usein yöhoitoon. Olemme aikoinaan ajatelleet, että teemme lapset itselle joten meidän "politiikalla" joudumme välillä jostain tinkimäänkin. Varsinkin kun vanhimmat ovat jo opiskelija ja yläasteikäinen niin hehän menevät myöhempään nukkumaan kuin minä..!
        No onneksi mieheni on usein päivisinkin kotona ja pesuhuoneen ovessa on lukko..


      • Lyly
        Äiti,isä ja 5 lasta kirjoitti:

        Onko se nykyään normaalia, että lapset viedään useinkin yökylään? Tai voihan sekstailla vaikka kerran vuodessa..
        Meidän lasten yökylä reissut on laskettavissa sormilla, siis kaikkien viiden yhteensä. En missään nimessä arvostele sitä jos joku muu vie lapsiaan usein yöhoitoon. Olemme aikoinaan ajatelleet, että teemme lapset itselle joten meidän "politiikalla" joudumme välillä jostain tinkimäänkin. Varsinkin kun vanhimmat ovat jo opiskelija ja yläasteikäinen niin hehän menevät myöhempään nukkumaan kuin minä..!
        No onneksi mieheni on usein päivisinkin kotona ja pesuhuoneen ovessa on lukko..

        Jos lapsilla on laaja ystäväpiiri, yökylä on melkein joka-viikottaista, huolimatta vanhempien toiveista. Lapset yöpyy kavereillaan ja vastavuoroisesti kaverit meillä, ja vanhemmat kumartaa!

        Yökylä on aivan normaalia alle yläaste-ikäislle lapsille. Meidän tuttavapiireissä näitä yökylä-rinkejä on niinkin paljon, ettei tämä mikään yhden kylän juttu voi enään olla!

        Niin, en kyllä ole kuullutkaan, että murkkuja vietäisiin enään yökylään. Sen hetken koittaessa täytyy ottaa varmaan pihavarasto lemmiskelykentäksi.


      • Äiti, isä ja 5 lasta
        Lyly kirjoitti:

        Jos lapsilla on laaja ystäväpiiri, yökylä on melkein joka-viikottaista, huolimatta vanhempien toiveista. Lapset yöpyy kavereillaan ja vastavuoroisesti kaverit meillä, ja vanhemmat kumartaa!

        Yökylä on aivan normaalia alle yläaste-ikäislle lapsille. Meidän tuttavapiireissä näitä yökylä-rinkejä on niinkin paljon, ettei tämä mikään yhden kylän juttu voi enään olla!

        Niin, en kyllä ole kuullutkaan, että murkkuja vietäisiin enään yökylään. Sen hetken koittaessa täytyy ottaa varmaan pihavarasto lemmiskelykentäksi.

        Niin mainitsin nuo nuoret siksi, että ymmärtäisit meidän olleen jo jonkun aikaa vanhempina..


      • 4:n äiti
        Lyly kirjoitti:

        Jos lapsilla on laaja ystäväpiiri, yökylä on melkein joka-viikottaista, huolimatta vanhempien toiveista. Lapset yöpyy kavereillaan ja vastavuoroisesti kaverit meillä, ja vanhemmat kumartaa!

        Yökylä on aivan normaalia alle yläaste-ikäislle lapsille. Meidän tuttavapiireissä näitä yökylä-rinkejä on niinkin paljon, ettei tämä mikään yhden kylän juttu voi enään olla!

        Niin, en kyllä ole kuullutkaan, että murkkuja vietäisiin enään yökylään. Sen hetken koittaessa täytyy ottaa varmaan pihavarasto lemmiskelykentäksi.

        Ei kaikkien lapset harrasta yö-kyläilyjä. Meillä 3 ala-asteella ja 1 ylä-asteella. Vaik yksi lapsista on ollut yökylässä yhdellä ystävällään useasti, muut ei. Enkä itse halua kotiini ylimääräisiä yövieraita, kun muutenkin ahtaat tilat. Meillä vieraillaan päivisin ja ollaan oman perheen kesken iltaisin ja öisin. Lapsimäärästä päätellen seksiäkin tulee harrastettua.


      • Äiti, isä ja 5 lasta
        4:n äiti kirjoitti:

        Ei kaikkien lapset harrasta yö-kyläilyjä. Meillä 3 ala-asteella ja 1 ylä-asteella. Vaik yksi lapsista on ollut yökylässä yhdellä ystävällään useasti, muut ei. Enkä itse halua kotiini ylimääräisiä yövieraita, kun muutenkin ahtaat tilat. Meillä vieraillaan päivisin ja ollaan oman perheen kesken iltaisin ja öisin. Lapsimäärästä päätellen seksiäkin tulee harrastettua.

        Mukava huomata, että onhan meitä muitakin. Mieheni on paljon töissä ja on aivan ihanaa kun edes illat on oman perheen aikaa.
        Meillä on lapsilla omat huoneet, mutten silti pitäisi siitä, että meillä olisi usein yöhoidossa lapsia. (Yökyläily-sana tuntuu mielestäni oudolta.)


      • Auktoriteetti?
        Lyly kirjoitti:

        Jos lapsilla on laaja ystäväpiiri, yökylä on melkein joka-viikottaista, huolimatta vanhempien toiveista. Lapset yöpyy kavereillaan ja vastavuoroisesti kaverit meillä, ja vanhemmat kumartaa!

        Yökylä on aivan normaalia alle yläaste-ikäislle lapsille. Meidän tuttavapiireissä näitä yökylä-rinkejä on niinkin paljon, ettei tämä mikään yhden kylän juttu voi enään olla!

        Niin, en kyllä ole kuullutkaan, että murkkuja vietäisiin enään yökylään. Sen hetken koittaessa täytyy ottaa varmaan pihavarasto lemmiskelykentäksi.

        Niin lapsetko teillä päättää siitä, että menevätkö yökylään vai ei? Oh-hoh..


      • nuoriso
        Auktoriteetti? kirjoitti:

        Niin lapsetko teillä päättää siitä, että menevätkö yökylään vai ei? Oh-hoh..

        Nuoriso kyllä itse päättää meneekö yökylään, sopivat koulussa, ja vanhemmat sitten sanovat käy/ei käy. Vastavuoroisesti ollaan toisen tai toisen luona. Luottamus pelaa ja on itsekin hyvällä mielellä, kun tietää,että toisen perheen vanhemmat ovat kotona (ja he luottavat myös). Ei tartte kakroitten roikkua öitämyöten kadulla, kun ovat/saavat olla kavereillaan, yötäkin.
        Lapsilla on hauskaa ja voihan niitä petejä tehdä lattiallekin, jos ei sänkytilaa ole. Pitää lastenkin saada joskus irrotella. Itte muistan hyvin kun oltiin serkuilla ja nukuttiin siskonpedeissä, kun oli pienet tilat. Hauskaa oli.


      • Lyly
        Auktoriteetti? kirjoitti:

        Niin lapsetko teillä päättää siitä, että menevätkö yökylään vai ei? Oh-hoh..

        ..kiitos kysymästä. En lähde mukaan leikkiisi, koska olen osa onnellista, vurovaikutteista perhettä. En edes vaivaudu kommentoimaan saivartelevaa kysymystäsi....

        Hyvää jatkoa elämässäsi eteenpäin. Kyllä sinäkin vielä näet koko kuvan!


      • mielikuvitusta vähä
        Äiti,isä ja 5 lasta kirjoitti:

        Onko se nykyään normaalia, että lapset viedään useinkin yökylään? Tai voihan sekstailla vaikka kerran vuodessa..
        Meidän lasten yökylä reissut on laskettavissa sormilla, siis kaikkien viiden yhteensä. En missään nimessä arvostele sitä jos joku muu vie lapsiaan usein yöhoitoon. Olemme aikoinaan ajatelleet, että teemme lapset itselle joten meidän "politiikalla" joudumme välillä jostain tinkimäänkin. Varsinkin kun vanhimmat ovat jo opiskelija ja yläasteikäinen niin hehän menevät myöhempään nukkumaan kuin minä..!
        No onneksi mieheni on usein päivisinkin kotona ja pesuhuoneen ovessa on lukko..

        Menkää joskus hotelliin viikonlopuksi. Se on mukavaa ja rentouttavaa.


      • täs vaihees
        Lyly kirjoitti:

        Jos lapsilla on laaja ystäväpiiri, yökylä on melkein joka-viikottaista, huolimatta vanhempien toiveista. Lapset yöpyy kavereillaan ja vastavuoroisesti kaverit meillä, ja vanhemmat kumartaa!

        Yökylä on aivan normaalia alle yläaste-ikäislle lapsille. Meidän tuttavapiireissä näitä yökylä-rinkejä on niinkin paljon, ettei tämä mikään yhden kylän juttu voi enään olla!

        Niin, en kyllä ole kuullutkaan, että murkkuja vietäisiin enään yökylään. Sen hetken koittaessa täytyy ottaa varmaan pihavarasto lemmiskelykentäksi.

        meille ei yökyllään tule muita. muutenkin nää aikuisten leikit niin harvassa


    • Mites olisi jos laittaisitte oman makkarin seiniin äänieristyksen? Lienee pieni hinta omasta mukavuudesta?

    • huputettu

      vaan kaivaisitte pihalle montun ja muuttaisitte sinne asumaan.....eristys ainakin toimisi!

    • ---------------------

      ............................

      • Lukko

        ääniä!!!! Pönttö!


      • zzzzzzzzzzzzzzzzz
        Lukko kirjoitti:

        ääniä!!!! Pönttö!

        pönttö kun et ymmärrä pitää ääniä mahassas!


      • huomannut
        zzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        pönttö kun et ymmärrä pitää ääniä mahassas!

        ryyä vaikka pitäisit turpasi tukossa, niin liikekin tekee ääntä... ainakin meillä.


    • Ruhla

      Kyllä meillä pannaan silloin kun panettaa. Jos pennut ovat samassa huoneessa niin siinähän sitten ovat. jos haluavat katella vieressä niin siinähän katselevat, omahan on valintansa. Ei liikuta meitä.

      • mieti sitä

        Sinä siis paneskelet mielelläs kun lapset on vieressä? Toivottavasti tämä on huono vitsi, kenties mitkä traumat siitä tulee


    • jasu

      Laita lapsesi hoitoon vaikka mummolaan ja sitten harrastat seksiä niin lapset ei tiedä mitään kun ne on mummolassa niin saatte kuherella yön....

      • sery

        Missä ei?

        Kun lapset olivat pieniä harrastimme seksiä kaikkialla muualla paitsi vuoteessa. Olohuoneessa keskiyöllä, saunanlauteilla, autoajeluilla, lasten ollessa hiukan isompia, näiden ollessa pihalla leikkimässä.

        Seksiä voi harrastaa muulloinkin kun yöllä ja muuallakin kuin vuoteessa. Kun sitten parin kolmen vuoden jälkeen "saimme" palata aviovuoteeseen, sekin tuntui virkistävän uudelta kokemukselta, kaikkien siellä täällä lattioilla vietettyjen lemmenhetkien jälkeen.

        Ja kaikkiin oviin halvat vessan lukot, ei tule yllätyksiä vaikka taapero lähtisi etsimään äiskää ja isää.


    • ihan samalla tavalla

      oltiin siinä hommissa tosiaan..ja minä en enää nähnyt enkä kuullut mitään. Olen todella kovaääninen.

      Seuraava muistikuva on kun kaksi itsevää lasta seisoo ovella (jäi sitten sekin auki). Mikä äitiä vaivaa? 9-10 vuotiaat.
      No mies meni selittämään lapsille että näin teidätkin on tehty yms. Ja ei mitään hätää yms.

      Kamala järkytys lapsille! Ajattelin että jos tuosta ei traumoja synny niin mistä sitten.
      Kyllä he kuitenkin näyttivät selvinneen tästä järkytyksestä.

      vastaus kysymykseesi: koittakaa järjestää itsellenne kahdenkeskistä aikaaa..tai sitten odottakaa kunnes he lentävät pesästä :D

      hyvät puolet ovat kuitenkin ne, että miehen kanssa pyyhkii hyvin :D

      • ............

        tuskin enää lueskelee tätä ketjua.


    • seksimama

      minua ja miestäni yhdisti ennen lapsia seksi, teimme sitä kaikkialla junan vessassa, autonkonepellillä yöllä, bussipysäkillä, äitini saunassa, ja kaikkialla muuallakin mutta kun saimme lapsia niin kerran he löysivät meidät heidän leikkimökistään ja ne oli silloin 9 ja 8, otin juuri silloin suihin joten se oli kyllä vaikeaa selittää lapsille mitä se oikein tarkottaa mutta kyllä he ovat ajan kanssa ymmärtäneet ja lapset ovat nyt 14 ja 15. He puhuvat avoimesti omista seksi tarinoistaan ja tämä on paha yllytin kerran 15 vuotiaan tyttäreni ja hänen poikaystävänsä samasta leikkimökistä siinä oli kyllä naurua koko perheelle . (kannattaa puhua avoimesti seksistä perheessä heti kun lapset siitä jotain ymmärtävät)

    • Lasten kuullen?

      Ehdotonta vankeutta seksistä lasten nähden – KKO käsittelee

      Turun Sanomat 29.6 2010 13:32:57

      Korkein oikeus (KKO) on myöntänyt valitusluvan jutussa, jossa vanhemmat tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ehdottomaan vankeuteen näiden harrastettua seksiä lastensa nähden. Rovaniemen hovioikeus tuomitsi huhtikuussa lasten isän kahden vuoden kuuden kuukauden ja äidin kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen neljään lapseen kohdistuneesta törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

      KKO on myöntänyt valitusluvan vanhemmille. Myös syyttäjä on hakenut valituslupaa, mutta tältä osin KKO ei ole vielä tehnyt ratkaisua.

      Vanhemmat olivat hovioikeuden mukaan olleet useita kertoja sukupuoliyhteydessä ja muussa seksuaalisessa kanssakäymisessä keskenään lasten läsnäollessa. Pariskunnan oli oikeuden mielestä täytynyt ymmärtää, että seksin näkeminen oli vahingollista heidän lapsilleen, vaikka vanhemmat eivät tietoisesti olleet houkutelleet lapsia paikalle. Oikeus piti vanhempien toimintaa törkeänä, koska se oli omiaan aiheuttamaan lapsille erityistä vahinkoa näiden vanhempiaan kohtaan tunteman luottamuksen vuoksi.

      Vanhemmat kiistivät harrastaneensa seksiä lastensa edessä. Useat lapsia hoitaneet henkilöt ja lastenpsykiatrian asiantuntijat olivat kuitenkin toista mieltä. Asiantuntijoiden mukaan jatkuva seksin näkeminen on lapsille haitallista, koska lapset eivät ymmärrä, mistä on kysymys.

      Perheen kaksi vanhinta lasta olivat joutuneet myös itse seksuaalisen lähentelyn uhreiksi. Toisin kuin käräjäoikeus, hovioikeus piti 1993–1996 sattuneita tekoja silloisen lainsäädännön vuoksi vanhentuneina ja hylkäsi syytteen. Käräjäoikeus oli tuominnut vanhemmat yhteensä yli kuuden vuoden ehdottomaan vankeuteen.

      Jutun asiakirjat on määrätty salaisiksi asian luonteen vuoksi.

    • äänetöntä keinuntaa

      ompas se vaikeeta perhepedissä kyljellee takaapäin hiissata vai mitä?

      • vastenmielistä

        No eipä se ole sitten ihme kuulla näistä suurperheiden pedofiliatapauksista kun perhepedissä nukutaan ja hoidetaan ne hommatkin..siinä saattaa isukilla mukamas epähuomiossa vaihtua kohde äitistä tyttäreen..:((( yök.


      • en oo seksi hullu
        vastenmielistä kirjoitti:

        No eipä se ole sitten ihme kuulla näistä suurperheiden pedofiliatapauksista kun perhepedissä nukutaan ja hoidetaan ne hommatkin..siinä saattaa isukilla mukamas epähuomiossa vaihtua kohde äitistä tyttäreen..:((( yök.

        no voi vi u et pitää jauhaa koko aja samaa paskaa jos lapset näkee nii sit näkee so what?


      • pajun kissa

        vittu


    • häpihäpihäpi!!!

      Huh!Onneksi ei ole lapsia,eikä tule!

    • peli hullu

      yhdet skidit oli opettanu ---------------------mitä xddddddddddddddddddddddddddddddddd

    • Seksi fani

      Minä olen mieheni kanssa harrastaneet seksiä silloinkun lapset ovat poissa tai olemme lomalla ja lapset hoidossa.

    • Leikkaa niiltä lapsilta korvat irti, niin että ne eivät pysty enään sen jälkeen kuulemaan kun nussit.

    • 11v

      Moi, oon 11vuotias tyttö ja mun iskä ja äiti aina tekee seksiä ja en saa iltasin unta kun ne siellä puuhailee. Ja kerran oltiin matkoilla niin ne teki meijän oman hotelli huoneen vessassa seksiä.. Ja ne aina luulee että me ei kuulla et ne tekisi, urpoja ne on ku luulee että me ei kuulla mun veljen kaa.

    • Omg

      Moi!
      Mä ja mun mies aina seksaillaan. 69-asento on todella ihana, ja kerran kun olimme siinä asennossa, lapsemme tuli huoneeseen (3-v.) Oli siinä sitten selittelemistä.
      Lapsemme yllätti meidät myös toisen kerran 5-vuotiaana, kun olimme juuri ratsastusasennossa.
      Onneksi nyt on aikaa kertynyt ja lapsi ehkä unohtanut, mutta kerran yllätimme lapsemme (Hän on nyt 15-v) saunasta panemassa naapurin tyttöä pilluun ja tyttö kiljui nautinnosta.

    • jk

      jotenkin

    • näinpä

      meillä on onneksi mahdollista pistää makkarin ovi lukkoon.. ;) toinen olis ovistoppari oven alle niin ehtisi piilottaa ittensä ennenku muksut ryntää huoneesee :D suihku on kans iiiiso pelastus :)

    • Vaihto edessä

      Jos lapsen saa mummolaan kylään, ei miestä kiinnosta silloinkaan. Lähes 15 vuotta seksivajetta.

    • pajun kissa

      seksi on ihanaa lapsien mielestä

      • Yök

        Aika sairas mielipide pedonkin ajattelemana.


    • Tosi pervoa porukkaa

      tehdään lapsia niin paljon, että tila ei riitä enää naimiseen. Sitten nussitaan ruokapöydällä lasten syödessä aamupalaa. Tässä äiskä ja iskä vähän näyttää miten teidätkin on laitettu alulle. SAIRASTA!

    • Jammu-setä

      No eikö tuossa tilanteessa kannattaisi ottaa niitä lapsiakin mukaan seksiin Lol :-D

    • sanni k

      hei minusta on ällöö kuunnella ,kun isi vetää äitiä perseeseen.
      sitten äiti vielä tykkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe