Lieksan metsien hyödyttömimmät eläimet.

Anonyymi

Lieksan metsissä liikkuu paljon eläimiä joista ei ole mitään hyötyä. Jos vaikka pahimmat ottaisi pois kuten Karhu, Susi, Ilves, Ahma, Hirvi, Peurat, Kettu.
Näiden tilalle voisi vaikka istuttaa Minkki, Villisika, Supikoira. Näistä voisi tulla rahaa jota lieksalaiset tarvitsee.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei noin tyhmiä mielipiteitä uskoisi edes Lieksasta löytyvän. On sitten kaikkien aikojen ala arvoisin aloitus.

    • Anonyymi

      Kun tarkemmin ajattelee niin aloittaja on oikeassa.

    • Anonyymi

      Mitä hyötyä sitten on noista elukoista joita kannatat?

      • Anonyymi

        Villisikoja on jo valammiiks ja niin on supija ja minkkijää. Ei tarvihe istuttoo. Karhut ja hukat joutas kaikki amppuu, niitä ei tarvihe olla ensmäistäkkää näillä main.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villisikoja on jo valammiiks ja niin on supija ja minkkijää. Ei tarvihe istuttoo. Karhut ja hukat joutas kaikki amppuu, niitä ei tarvihe olla ensmäistäkkää näillä main.

        Harppi silakoita maksaa kilon verran haittaava tekijä ei tarvitse olla savisuus ja muistaa kastella kukkia rouvan nauru on myös loistava idea kotiin hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villisikoja on jo valammiiks ja niin on supija ja minkkijää. Ei tarvihe istuttoo. Karhut ja hukat joutas kaikki amppuu, niitä ei tarvihe olla ensmäistäkkää näillä main.

        Villisikoja olisi herkku paistella vartaassa, kuin asterix ja obelix sarjakuvissa. Kokonaisina pullerona rasva ihanasti tiristen😋


    • Anonyymi

      Turhin taitaa olla lieksalaistollukka.

      • Anonyymi

        Puhdistetaan metsämme kaikista joutavista petoelukoista koska metsät kuuluu meille ihmisille.
        Sitten voimme suorittaa tehokkaita hakkuita ja metsänhoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdistetaan metsämme kaikista joutavista petoelukoista koska metsät kuuluu meille ihmisille.
        Sitten voimme suorittaa tehokkaita hakkuita ja metsänhoitoa.

        Koko maailman turhin elikko on ihminen.
        Tuhoaa koko maapallon lisääntymällä holtittomasti, raiskaa luontoa säälimättömästi, pilaa ilmaston ja tappaa eläimet sukupuuttoon.
        Kaikki on olleet ihmiselle valmiiksi katettuna ja vapaasti käytettäviksi tarkoitettuna, kuitenkaan ihminen ei ole typeryyttään ja ahneuttaan osannut muuta kuin tappaa, tallata ja raiskata.
        Maapallon ruokavarat eivät riitä näin valtavalle ihmismäärälle, meitä on enemmän kuin puolet liikaa.
        Afrikka ja Aasia ovat tulevaisuudessa ne, jotka määräävät tahdin maailmassa, koska ne ovat alueet, joissa syntyvyys on jo nyt räjähtänyt käsiin.
        Siellä, missä syntyvyys on suurin on seurauksena ruuan puute, köyhyys ja kaikenlainen osattomuus. Ne eivät ole vain niiden alueiden ongelma, vaan ongelmat kaatuvat enemmän ja enemmän paremmin voivien alueiden syliin. Tästä on jo nyt saatu esimakua. Elätystä vaativien joukkiot vaeltavat ympäri Eurooppaa etsiskelen parasta, sitä joka tarjoaisi eniten.
        Samalla tuhotaan ja köyhdytetään paremmin voivat alueet.
        Ne jotka elävät ajassa parikymmentä vuotta eteenpäin, näkevät, kuinka elämä on taantunut, on mellakoita, levottomuuksia ja epävarmuutta tulevaisuudesta.
        Kaikki vain johtuen ihmisen itsensä tyhmyydestä ja ahneudesta. Jos tuhotaan eläimistö ja pilataan luonto, sallitaan ihmisten holtiton lisääntyminen, tuloksena on täysi katastrofi. Ihminen tuhoaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maailman turhin elikko on ihminen.
        Tuhoaa koko maapallon lisääntymällä holtittomasti, raiskaa luontoa säälimättömästi, pilaa ilmaston ja tappaa eläimet sukupuuttoon.
        Kaikki on olleet ihmiselle valmiiksi katettuna ja vapaasti käytettäviksi tarkoitettuna, kuitenkaan ihminen ei ole typeryyttään ja ahneuttaan osannut muuta kuin tappaa, tallata ja raiskata.
        Maapallon ruokavarat eivät riitä näin valtavalle ihmismäärälle, meitä on enemmän kuin puolet liikaa.
        Afrikka ja Aasia ovat tulevaisuudessa ne, jotka määräävät tahdin maailmassa, koska ne ovat alueet, joissa syntyvyys on jo nyt räjähtänyt käsiin.
        Siellä, missä syntyvyys on suurin on seurauksena ruuan puute, köyhyys ja kaikenlainen osattomuus. Ne eivät ole vain niiden alueiden ongelma, vaan ongelmat kaatuvat enemmän ja enemmän paremmin voivien alueiden syliin. Tästä on jo nyt saatu esimakua. Elätystä vaativien joukkiot vaeltavat ympäri Eurooppaa etsiskelen parasta, sitä joka tarjoaisi eniten.
        Samalla tuhotaan ja köyhdytetään paremmin voivat alueet.
        Ne jotka elävät ajassa parikymmentä vuotta eteenpäin, näkevät, kuinka elämä on taantunut, on mellakoita, levottomuuksia ja epävarmuutta tulevaisuudesta.
        Kaikki vain johtuen ihmisen itsensä tyhmyydestä ja ahneudesta. Jos tuhotaan eläimistö ja pilataan luonto, sallitaan ihmisten holtiton lisääntyminen, tuloksena on täysi katastrofi. Ihminen tuhoaa itsensä.

        Pysäytetään maamme talous ja lopetetaan kaikki metsäteollisuus, paperitehtaat, kaivokset ja myös liikenne ja merenkulku lentoliikenteestä puhumattakaan. Tehdään maastam,me vihreitten ihanneyhteiskunta jossa kukaan ei tee mitään ettei luonto saastu ja ilmasto lämpene. Eletään ulkomaanvelalla ja pyhällä hengellä ja syödään vain heiniä.
        Hutisalo & CO voi ruveta hommaa vetämään yhtä innollaasti kuin nyt, mutta täysin valtuuksin ilman että kukaan vastustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysäytetään maamme talous ja lopetetaan kaikki metsäteollisuus, paperitehtaat, kaivokset ja myös liikenne ja merenkulku lentoliikenteestä puhumattakaan. Tehdään maastam,me vihreitten ihanneyhteiskunta jossa kukaan ei tee mitään ettei luonto saastu ja ilmasto lämpene. Eletään ulkomaanvelalla ja pyhällä hengellä ja syödään vain heiniä.
        Hutisalo & CO voi ruveta hommaa vetämään yhtä innollaasti kuin nyt, mutta täysin valtuuksin ilman että kukaan vastustaa.

        Näinhän tekee Afrikka ja Aasiakin osittain. Siksihän tänne pyrkiviä on, elämään tekemättä mitään.
        Pitäisikö meidän lähteä vaeltamaan Afrikkaan? Antaa sieltä tänne punkeneiden hoitaa hommat ja seurata sivusta, miten Eurooppakin on pian asuinkelvoton. Ne maat, mistä näitä siipiveikkoja tulee ovat loppuun kaluttuja, vain tuuli otsatukkaa heiluttaa.


    • Anonyymi

      Lisäksi voisi hävitää närhi, kottarainen ja kännikalat. Näisssä kaikissa on niin huono liha, ei niitä syö kuin nälässä.

      • Anonyymi

        Eihän mitään tarvitse syödä kuin nälässä. Kuka sitä nyt maha täynnä vielä söisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mitään tarvitse syödä kuin nälässä. Kuka sitä nyt maha täynnä vielä söisi?

        Jorma ainakin.


    • Anonyymi

      Mielestäsi siis minkki sekä supikoira ovat mukavia lemmikkejäsi.

    • Tuo oli hauska! Nauroin sitä.
      Supin sai jättää? Annoin ehkä supille nakkeja tai kettu söi.

    • Anonyymi

      Ahvenet, ja oikeastaan muutin kalat voisi poistaa pielisestä. Kiitos.

      • Anonyymi

        Kiitos palauteesta, alamme toimiin, laskemme poloniumia pieliseen. Huomenna et enää kaloja huomaa.

        Lieksan ypäristökeskus


    • Anonyymi

      Listaan lisää mäkärät, itikat, paarmat ja ampiaiset !

      • Anonyymi

        Ei ampiaisia, nuo muut kyllä joutaa oikein hyvin.


    • Anonyymi

      Metsien eläimistä en tiedä mutta koirat kaikki joutaisivat jonnekin. Pahoja kaikki ja niiden omistajatkin, ihan syvältä.

      • Anonyymi

        Hullun vastaus jäsenedut blogit Lieksa niin kaukana totuudesta ja juuri kuurot valmistus koneiden ja pienet lapset kotiin hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullun vastaus jäsenedut blogit Lieksa niin kaukana totuudesta ja juuri kuurot valmistus koneiden ja pienet lapset kotiin hissanmaik

        Entäs Komu, menikö kotiin?


    • Anonyymi

      Lehmänkantturat, paskoo niin paljon, että vesistöt saastuu, Pielinenkin.

    • Anonyymi

      Punkki ja hirvikärpänen. Siitäs saatte ilimastonmuutoksen kieltäjät. Nyt on jo joku limanuljaskaelukka paskaläjä kulukkeutunu kans Suomen järvviin helevetin vieraslaji perhana. Voi helevetti että minnuu vituttaa, kotijärvien ja luonnon pilloominen saameri. Pittää sieltä ulukomaelta tuuva kaekemmualiman tauvit ja ötinkäset. Kukkaa ei ou käskennä hakemmaa, helekutti...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe