hui

onko tehtailua

7

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      kyllä on

    • koirienystävä

      minulle tuli kerran eläinsuojeluyhdistyksestä koira jossa oli juuri noita rotuja ja muistutti juuri tuollaista mustaa pikkukoiraa! olisikohan ollut juuri tuolta peräisin?!

      kyllä on pahemmanlaatuista tehtailua!!!

    • Tehtailua sieltä kaikkein pahemmasta päästä. Oletteko miettineet miten valtaisan määrän työtä tuollainen sakki teettää ja mikäli on se sama sairas eukko joka Karpon ohjelmassa mainittiin ja näyttää samalta, niin yksin on. Silloin Karpo vei sinne sapuskaa ja siellä oli kissojakin ja kuvitelkaa sitä hajun määrää.
      Ne koiratkin aivan taatusti melko villejä. Olisi syytä varmasti kehittää jonkin näköinen adressi lähtemään viran omaisille, Pakkohan tuollaiseen on puuttua.
      Ne koirat ovat siellä hätää kärsimässä. Ei kukaan jaksa vaikka kuinka yrittäisi hoitaa ja huoltaa tommoista laumaa. Meillä on kuten olen kertonut 7 pientä koiraa ja se on niiden kanssa suurinpiirtein täyspäiväistä ja meitä on sentään kaksi.

      • Helppoahan se on pitää vaikka tuhatta koiraa kun ne pidetään jatkuvasti häkissä ja ruokaa heitetään kerran päivässä. Mutta jos todella koiria pitää niin ei kukaan täysijärkinen niitä tuollatavoin pidä, niinkuin tuo ihminen pitää. Adressi vaan kiertämään. Yöntytär voisi taas nähdä vaivaa ;)


    • tarkkailussa!!!

      Moni on tehnyt kys. paikasta ilmoituksen SEY:lle ja paikka on tarkkailussa!!!

      • koirienystävä

        niin, ettei noihin "lieviin" tapauksiin puututa ajoissa. vasta sitten kun koira on kuolemaisillaan tai jo kuollut, koira otetaan pois. siinä on iso kynnys puuttua tuommoiseen. systeemi on ihan mätä. noita tehtailijoita on paljon ja niin seka kuin puhdasrotuisissakin.


    • ....

      Tämä henkilö on jo VUOSIA myynyt näitä koiriaan, kyseessä on tyhmyys tai kuten kuvasta ja koiran hoito-ohjeesta näkyy, mielenterveys ongelmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe