Ostin kanini eläinkaupasta poikakanina ja nyt sille on ilmaantunut nisät... eli onko se sittenkin tyttö? mitä ne sitten voisi olla jos ei nisiä?
Muuten se kyllä käyttäytyy poikakanini tavoi, kiertää jalkoja jne., mutta eikö tyttökanitki tee niin?
Olen nyt aika pihalla ja ennen kuin ostan toisen kanin haluan tietää mitä sukupuolta tuo entinen on!
Auttakaa, please!
Mistä tiedän onko kanini poika vai tyttö???
8
1254
Vastaukset
- mervi
Mun tyttökanilla tuntui selvästi nisät kun sitä käsittelin. Ja kyllä ne tytötkin joskus erehtyy "kosiskelemaan" omistajaansa.
Kuulostaa siis vahvasti siltä että olet saanut väärää infoa eläinkaupasta. Toisaalta poikasen sukupuoli on suht`hankalaa määrittää joten virheitä sattuu.
Jos olet ottamassa uutta kania vanhan seuraksi, suosittelen että leikkuutat tämän poikakanin ja ostat sille tytön seuraksi.- Jyrsijät
Elikkäs hankittiin pupu ja alusta saakka ei olla tiedetty kumpi se on.. olen itse huolissani siitä koska se on niin yksinäinen.. kertokaa jos teillä on enemmän pupuista tietoa
Please help ❤
- kanifani1+marsut+degut+chilla
ikäinen se sinun ykköskanisi on ? Poikakanillahan on n. 3 kk ikäisestä näkyvissä kivekset. Katsoin äsken poikakanini läpi ja niillä kyllä ei ollyt nisiä, tytöillä sensijaan oli ! Ehkä sinä sitten olet todella saanutkin tyttökanin! Minulle on käynyt 2 kertaa päinvastoin : olen ollut ostavinani tytön, josta onkin sitten tullut poika! Siksi minulla onkin 8 poikaa ja vain 3 tyttökania!!!!
- jaana
4-kuukautta se on. Muutenhan tuolla on aika poikamaiset tavat, esim.kiertää jalkoja (olen kyllä kuullut että tytötkin tekevät sitä).
En löytänyt siltä kiveksiä, että tyttö kai se sit on. Vai onko ne ihan selvästi näkyvillä..? en ole iha perillä tässä asiassa...
Ei se kyllä haittaisi jos se tyttö olisi, sillä olisin tyttökanin halunnutkin muttei eläinkaupassa ollut. Voisinko teettää jo kesällä sillä poikasia? :)
Tietty pitäs saaha ihan 100% ensin tietoo, et kummasta on kyse... - eve
jaana kirjoitti:
4-kuukautta se on. Muutenhan tuolla on aika poikamaiset tavat, esim.kiertää jalkoja (olen kyllä kuullut että tytötkin tekevät sitä).
En löytänyt siltä kiveksiä, että tyttö kai se sit on. Vai onko ne ihan selvästi näkyvillä..? en ole iha perillä tässä asiassa...
Ei se kyllä haittaisi jos se tyttö olisi, sillä olisin tyttökanin halunnutkin muttei eläinkaupassa ollut. Voisinko teettää jo kesällä sillä poikasia? :)
Tietty pitäs saaha ihan 100% ensin tietoo, et kummasta on kyse...Mulla on tyttökani ja se kyllä kans kiertää jalkoja, joten jalkojen kiertäminen ei tarkoita että se olisi poika!! Etkö tiedä ketään "asiantuntijaa"? Tai voisit käydä eläinkaupasta kysymässä... Minun kohdalla se ainaki autto! Auttais kyllä jos se myyjä muistais sinut, tai sen sun kanin..!
- kanifani1+marsut+degut+chilla
jaana kirjoitti:
Tietty pitäs saaha ihan 100% ensin tietoo, et kummasta on kyse...tulisi olla ainakin 6-7 kuukautta vanha ennenkuin sille teettää poikasia ja siinä iässä kyllä jo näkee kivekset, jos kanisi olisi kuitenkin poika.
Ostin juuri tänään ( tai jo eilen) aivan ihanan poikakanin, iältään 12viikkoa ja kyllä sillä jo näkyy kivekset. Ne näkyy siinä perä-/sukupuoliaukon molemmin puolin sellaisina pieninä palkoina ( tai tyhjinä pusseina, jos kani on vetänyt kivekset sisään vatsaonteloon turvaan!)
Mutta jos kanillasi on selvästi nisiä kahdessa rivissä esim. 3 per rivi niin kyllä se on tyttö !!!
- nelli
mäkin ostin poikakanin joka ilmeni myöhemmin tytöksi..
onnea vaan.. =P
ne on molemmat yhtä ihana niin tytöt kuin pojatkin.. - nisätmyöspojalla
Tiedän että on vanha aihe mutta pojillakin on nisät.. Kuin myös Poikakissoilla, poikakoirilla, ihmismiehillä jne jne... Joten nisistä ei sitä sukupuolta selvitetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073741Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21560Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321466Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431230MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431137Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3851096