Miten saisin rahaa koska mun pitää saada joku 1 700€ koska meen mun siskonkanssa Amerikkaan. Ja pitää kerätä kaikki rahat ite ja oon 13v tyttö tiiättekö esim jotain kotitöitä mitä voisin tehdä. Mul on noin kolme tai kaks vuotta aikaa kerätä ne rahat.
Tartteen rahaa
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yhtään seuraat maailman ja Amerikan tilannetta niin hyvin mahdollista, ettei Amerikkaan hirveästi mennä välttämättä vielä pitkään aikaan. Ja koronan takia ei hirveästi kannata tehdä mitään kotitöitä yms. vieraille ihmisille.
Joudut vielä odottamaan vuoden, että saat tehdä laillisesti pienen määrän töitä.
Tiedän, että 2-3 vuotta vaikuttaa pitkältä ajalta, mutta ei se ole. Tällä hetkellä työllistymistilanne jopa niillä, jotka voivat tehdä töitä ja ovat ammattilaisia, niin tosi vaikea. Se ei tule korjaantumaan nopeasti ja jos saat jostain rahaa niin säästä se siihen kun sinun pitää pärjätä itsenäisesti.
Amerikka saattaa olla vuosia kielletyllä listalla ihan pelkästään koronatartuntojen takia, mutta myös siellä vallitsevan poliittisen tilanteen takia. Viimeistään jos ei ole kokonaan estetty matkustamista Amerikkaan niin se on rajoitettu. Olet sen verran nuori, että vaikka olisit siskon kanssa, et välttämättä saa matkustaa Amerikkaan ikäsi ja vaaran takia.
En myöskään ymmärrä miksi sinne Amerikkaan pitää mennä? Jos todella sinne tarvitsee päästä käymään niin mene sellaiseen kouluun missä pystytään järjestämään sinut sinne vaihto-oppilaaksi. Sekin riippuu siitä miten maailman ja Amerikan tilanne kehittyy.
Kannattaa tosiaan ottaa selvää oikeasta Amerikasta ja mitä on meneillään ennen kuin päättää, että sinne on mentävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674