Mistä voi johtua kun määrätty traktori ajaa läheltä niin televisio sammuu?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kyseessä on resonanssinen ilmiö eli traktorin laturissa on jokin juttu joka häiritsee televisio signaalia. Kannattaa tarkistuttaa traktorin laturi.
- Anonyymi
Traktorin sähköpuolella on jokin vika joka sekoittaa signaalin ja näin aiheuttaa television sammumisen.
- Anonyymi
Sulla on telkkarissa heikot konkat ja siksi se ei kestä traktorin aiheuttamaa värinää. Kannataa vaihtaa ne konkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on telkkarissa heikot konkat ja siksi se ei kestä traktorin aiheuttamaa värinää. Kannataa vaihtaa ne konkat.
Ittelläs on huonot konkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ittelläs on huonot konkat.
Finskij traktor, paras traktor, niin ei hätää. Mutta jos traktori on esim. Belarus, olisin huolissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finskij traktor, paras traktor, niin ei hätää. Mutta jos traktori on esim. Belarus, olisin huolissani.
Just tuli mieleen tuo Valko-Venäjän ylpeys Belarus saattaa olla että siellä on lukasenko aktivoitunut
- Anonyymi
Olen huomannut erikoisen jutun, kannattaa tarkistaa kaukosäätimen paristojen kunto, kaukosäädin voi antaa virheellisen signaalin tv;:lle jolloin se sammuttaa itsensä sen kaukosäätimen määräyksestä vahingossa.
Kerran mietin tuollaista, omituista ominaisuutta, tuollainen oli syynä. - Anonyymi
Kannattaa hommata pari pulloa Kossua tai skottiviskiä tv-sohvan viereen, niin katselijakin sammuu, eikä television sammuminen haittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498