Hei, kun kopion tiettyä tekstiä isoon exeliini (n. 4700 riviä ja 40 saraketta)
kun kopioin a sarkakkeeseen tekstiä "poistettu", jää näkyviin control ruutu joka peittää seuraavan rivin soluja miten tuon saa pois näkyvistä, jatkan kyllä pastaamista seuraaviin riveihin jo ne on ns. poistettuja tietoja. Rivejä ei poisteta kokonaan mutta ne voin sitten piilottaa a1 solun valikosta kun jättää poistettu ruksaamatta, mutta tuo kuvake (Ctrl nuoli alaspäin) on tiellä koko ajan ja peittää liikaa.
exel solujen kopiointi
Anonyymi
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
Et kerro Excelisi versiotietoja joten tämä menee arvauksen puolelle, mutta uusimmissa Excelin versioissa ylimääräiset kilkkeet kopioinnin aikana saa piiloon ottamalla ruksit pois Excelin asetuksista kolmesta kohtaa:
Tiedosto / Asetukset / Yleiset / Käyttöliittymäasetukset
X Näytä valinnan Pika-analyysiasetukset
Tiedosto / Asetukset / Lisäasetukset / Leikkaa, kopioi ja liitä
X Näytä liittämisasetusten painikkeet kun sisältöä liitetään
X Näytä lisäämisasetusten painikkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191