Jaskan päivät

Anonyymi

Pikkukaupungissa oli meneillään vuoden ainoa viikko , jolloin siellä oli elämää. Oli Jaskan päivät.
Istuin kävelykadun terassilla ja join hitaasti kylmää olutta Se maistui nyt todella hyvältä, olihan ihan hellepäivä.
Katselin kävelykadun vilinää, oli siinä kaikennäköistä tallaajaa.
Yritin tunnistaa vanhoja kavereita tai entisiä tyttöystäviä mutta toistaoseksi turhaan.
Kolmekymmentä vuotta on pitkä aika, kyllä siinä ajassa kaikki vanhenevat , jopa minäkin.
No mutta, siinähän on Jasse! Tuo laiha, lähes albiinon vaalea poika luokaltani lyseossa.
Hän oli luokan sarkastinen humoristi . Mutta nuo hieman kolhot kasvot ovat samat, hieman rypistyneet toki mutta tunnistan niiden takaa hänet, tukkaakin on miehellä vielö..

1

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, on Jasse! Mietin hetken moikkaisinko, mutta päätin sitten olla tervehtimättä .En koskaan ollut hänen kaverinsa.Hän oli vähän vanhempi ja samoin kuin muutkin luokkakaverini, kohteli minua melko tylysti.
      Vuosien jälkeenkin hän toi mieleeni lähinnä ikäviä muistoja kouluajoiltani.
      Kuinka usein lähdinkään koulusta kotiin itkua nieleskellen,polttava katkeruus rnnassa,säälien itseäni.

Join tuopin nooeasti tyhjäksi, Ei saa enää muistella vanhoja, mietin.
      Olin päässyt eroon alemmuudentunteestani sen jälkeen kun lähdin tästä vihoviimeisestä rotankolosta.

Yllätyksekseni huomasin pärjääväni ihan yksin, jopa vieraissa maissa,koulussa en oppinut mitään,vietin kahdeksan pitkää, tuskallista vuotta siellä , turhaanko?
      EI!
      Jokin sisälläni piti minut kasassa, sai minut uskomaan itseeni, uskomaan siihen että minullakin on oikeus elää ja nauttia, olla olemassa ,Sanotaanhan, että se mikä ei tapa, vahvistaa ja näin kävi minullekin,lopulta.

Koukukiusaamisesta ouhutaan nykyään paljon, siihen aikaan kukaan opettajista ei kiinnittänyt mitään huomiota siihen että yksi oppilas oli aina kaiken ulkopuolella, ,hiljaa oppitunneilla, niin ujona ettei uskaltanut pyytää päästä vessaan vaan kusi housuihinsa ..

Siitä lähtien olin lopullisesti kiusan ja halveksunnan kohteena.
      Minun henknen Pirunsareni.
      Mutta selvisin,minä elän vielä!
      Vahvempana kuin koskaan ,miehuuteni kukoistuksessa !
      8 vuotta helvetissä!
      Kiitos siitä kaikille kiusaajille ja välinpitämättömille opettaille,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      70
      17843
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5611
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      304
      3000
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      47
      2809
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      181
      2563
    6. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2180
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      25
      2015
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1872
    9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      141
      1762
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1658
    Aihe