Minulla mennyt niin kuin pitääkin.
Miten olet siellä pärjäillyt?
13
<50
Vastaukset
Ihan ok.
- Anonyymi
Kuka ja missä?
- Anonyymi
Ruuanlaittoa, kesäkurpitsalasagnee ja liikuntaa kuntopuistossa, vetoja ja kyykkyjä yms. Ei oo kyllä tuollaiset raskaat makaronijuustoruuat oikein hyvii, oli vähän raskas olo liikkuessa, ihan närästi. Ihan siksi vaan piti laittaa tuota, kun on pihalla kasvanu tuo kesäkurpitsa niin hyvin, että sitä on sitte nyt liikaakin. Kuitenki on vähä mauton kasvis raakanakaan syötäväksi.🌱
- Anonyymi
Hienoa, että on päivä mennyt suunnitelmien mukaan. Minulla on suunnitelmia enemmän, kuin saan tehdyksi. Olen nukkunut liikaa hyötyliikunnan ja raittiin ilman johdosta. En ottanut laskelmissa huomioon, että päivä on lyhyempi! En tiedä onko aloittajalle, mutta miehelle on naiselta.
- Anonyymi
Minä olen tänään taas hyötyliikkunut ja saanut viitisen tuntia raitista ilmaa. Nyt ensi viikosta pitäisi taas alkaa liikkumaan ohjatusti, joka ei kyllä yhtään innosta tämän pitkän tauon jälkeen. Siksikään, että jään kaipaamaan luonnossa liikkumista ja "meditoimista". Sisällä liikkuminen on niin ohjelmoitua ja "kylmää", jos sen nyt voi ilmaista. :I
- Anonyymi
Hyötyliikuntaa hyvinkin, kun on iltapäivät aina puoliyhdeksään puolukoita tai viinimarjoja poiminut ja aamupäivät sitten niitä siivonnut ja keitellyt. Paljon isompi työ laittaa marjat kuin poimia. Nyt on ollut iltapäivisin mukava poimia kun ollut kuivaa. Aamupäivällä yökastetta ja silloin aikaa keitellä, survoa ja pakastaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kuin pitääkin? Kuka sen päättää miten pitää mennä?
- Anonyymi
Senhän saa tietenkin itse päättää mihin elämässä tyytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän saa tietenkin itse päättää mihin elämässä tyytyy.
Kuulostaa hyvältä. Mä en haluaisi tyytyä yhtään vähempään kuin häneen.
- Anonyymi
Haipakkapäivä on ollut, jos yhdellä sanalla voi menneestä päivästä sanoa.
Onko sulla ollut mitään normista poikkeavaa? Huomenna voi olla erilaisempi päivä itse kullakin. - Anonyymi
Huonosti
Yksinäisyys vaivaa- Anonyymi
Ei kait tuo yksinäisyysketju saanut sinua tuntemaan noin?
Luepa se, voit saada sieltä jotain uusia ajatuksia. :)
- Anonyymi
Minulla mennyt kuin pitääkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751461
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577