Miten olet siellä pärjäillyt?

Anonyymi

Minulla mennyt niin kuin pitääkin.

13

<50

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ok.

• Anonyymi

Kuka ja missä?

• Anonyymi

Ruuanlaittoa, kesäkurpitsalasagnee ja liikuntaa kuntopuistossa, vetoja ja kyykkyjä yms. Ei oo kyllä tuollaiset raskaat makaronijuustoruuat oikein hyvii, oli vähän raskas olo liikkuessa, ihan närästi. Ihan siksi vaan piti laittaa tuota, kun on pihalla kasvanu tuo kesäkurpitsa niin hyvin, että sitä on sitte nyt liikaakin. Kuitenki on vähä mauton kasvis raakanakaan syötäväksi.🌱

• Anonyymi

Hienoa, että on päivä mennyt suunnitelmien mukaan. Minulla on suunnitelmia enemmän, kuin saan tehdyksi. Olen nukkunut liikaa hyötyliikunnan ja raittiin ilman johdosta. En ottanut laskelmissa huomioon, että päivä on lyhyempi! En tiedä onko aloittajalle, mutta miehelle on naiselta.

• Anonyymi

Minä olen tänään taas hyötyliikkunut ja saanut viitisen tuntia raitista ilmaa. Nyt ensi viikosta pitäisi taas alkaa liikkumaan ohjatusti, joka ei kyllä yhtään innosta tämän pitkän tauon jälkeen. Siksikään, että jään kaipaamaan luonnossa liikkumista ja "meditoimista". Sisällä liikkuminen on niin ohjelmoitua ja "kylmää", jos sen nyt voi ilmaista. :I

• Anonyymi

Hyötyliikuntaa hyvinkin, kun on iltapäivät aina puoliyhdeksään puolukoita tai viinimarjoja poiminut ja aamupäivät sitten niitä siivonnut ja keitellyt. Paljon isompi työ laittaa marjat kuin poimia. Nyt on ollut iltapäivisin mukava poimia kun ollut kuivaa. Aamupäivällä yökastetta ja silloin aikaa keitellä, survoa ja pakastaa.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa kuin pitääkin? Kuka sen päättää miten pitää mennä?

• Anonyymi

Senhän saa tietenkin itse päättää mihin elämässä tyytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senhän saa tietenkin itse päättää mihin elämässä tyytyy.

Kuulostaa hyvältä. Mä en haluaisi tyytyä yhtään vähempään kuin häneen.

• Anonyymi

Haipakkapäivä on ollut, jos yhdellä sanalla voi menneestä päivästä sanoa.
      Onko sulla ollut mitään normista poikkeavaa? Huomenna voi olla erilaisempi päivä itse kullakin.

• Anonyymi

Huonosti
      Yksinäisyys vaivaa

• Anonyymi

Ei kait tuo yksinäisyysketju saanut sinua tuntemaan noin?
        Luepa se, voit saada sieltä jotain uusia ajatuksia. :)

• Anonyymi

Minulla mennyt kuin pitääkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1549
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      353
      1324
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1110
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      347
      1063
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      62
      1041
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      949
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      831
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      202
      771
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      635
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      629
    Aihe