Luuleks et meistä vois tulla vielä jotain

Anonyymi

Ihan oikeasti? Ei vain täällä palstalla

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa ihan siltä, että se olisi minusta kiinni.

• Anonyymi

Jos antaisit mulle mahdollisuuden niin kyllä mä tiedän että saadaan meidän suhde toimii ja oikeesti mä tiedän että tilanne tällä hetkellä voi näyttää mahdottomalta ajatukselta mutta jos esimerkiksi me jutellaan irl kahdestaan ilman mitään muita ihmisiä jotka häiritsee meitä niin kyllä sä huomaat että olen ihan erilainen silloin kun minä en ole esimerkiksi stressaantunut tai esimerkiksi epätietoisuus kuten olen ollut nämä vuodet niin vaikka sanoisit että en koskaan kelpaa sinulle niin sekin tieto helpottaa mun oloa kun silloin en ainakaan ole epätietoinen enkä tunne että haluat loukata minua sillä että en ansaitse kuulla totuutta!! mutta tiedän että kun me nähdään IRL niin me kumpikin tiedetään että ne tunteet ovat oikeasti erittäin voimakkaita ja väkisinkin me ajaudutaan niihin hetkiin!! vaikka kuinka olisi viaton halaus kahvin merkeissä mutta kyllä mä tiedän ja tunnen sen hetken niin todellisena mun ajatuksissa että se halaus johtaa siihen että me kumpikin taas jähmetytään siihen katseeseen ja sitten suudellaan ja kumpikaan ei kuitenkaan pysty lopettamaan siihen yhteen suudelmaa vaan me halutaan nussia ja rajusti mä tiedän että haluat kuitenkin! ja tietenkin minä tiedän että haluat hellästi rakastella minun kanssani ja sitten vielä rajusti nussia!!! ja ei se kuitenkaan jää yhteen kertaan!!!!!mä tiedän että haluat nähdä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja sitten vasta pystyt myöntää mulle että sä oikeesti rakastat mua ja haluat oikeesti mun kanssa suhteessa olla niin mikä estää meitä?????joo kyllä ymmärrän että pitää odottaa tilanteen vuoksi mutta ei meidän tarvitse siltikään olla vain Palstalla pelkästään! tietenkin ymmärrän että aluksi tavataan muualla ja sitten kun luotat minuun niin sitten siellä!! mutta sun täytyy myös luvata että et petä minua muiden kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos antaisit mulle mahdollisuuden niin kyllä mä tiedän että saadaan meidän suhde toimii ja oikeesti mä tiedän että tilanne tällä hetkellä voi näyttää mahdottomalta ajatukselta mutta jos esimerkiksi me jutellaan irl kahdestaan ilman mitään muita ihmisiä jotka häiritsee meitä niin kyllä sä huomaat että olen ihan erilainen silloin kun minä en ole esimerkiksi stressaantunut tai esimerkiksi epätietoisuus kuten olen ollut nämä vuodet niin vaikka sanoisit että en koskaan kelpaa sinulle niin sekin tieto helpottaa mun oloa kun silloin en ainakaan ole epätietoinen enkä tunne että haluat loukata minua sillä että en ansaitse kuulla totuutta!! mutta tiedän että kun me nähdään IRL niin me kumpikin tiedetään että ne tunteet ovat oikeasti erittäin voimakkaita ja väkisinkin me ajaudutaan niihin hetkiin!! vaikka kuinka olisi viaton halaus kahvin merkeissä mutta kyllä mä tiedän ja tunnen sen hetken niin todellisena mun ajatuksissa että se halaus johtaa siihen että me kumpikin taas jähmetytään siihen katseeseen ja sitten suudellaan ja kumpikaan ei kuitenkaan pysty lopettamaan siihen yhteen suudelmaa vaan me halutaan nussia ja rajusti mä tiedän että haluat kuitenkin! ja tietenkin minä tiedän että haluat hellästi rakastella minun kanssani ja sitten vielä rajusti nussia!!! ja ei se kuitenkaan jää yhteen kertaan!!!!!mä tiedän että haluat nähdä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja sitten vasta pystyt myöntää mulle että sä oikeesti rakastat mua ja haluat oikeesti mun kanssa suhteessa olla niin mikä estää meitä?????joo kyllä ymmärrän että pitää odottaa tilanteen vuoksi mutta ei meidän tarvitse siltikään olla vain Palstalla pelkästään! tietenkin ymmärrän että aluksi tavataan muualla ja sitten kun luotat minuun niin sitten siellä!! mutta sun täytyy myös luvata että et petä minua muiden kanssa

ÄLÄ HUUDA!!!!!!

• Anonyymi

Kuulostaa siltä sanalla luuleks on eläkeläinen trollauksessa. Yrittää matkia nuorta🧐

• Anonyymi

Ei tuu lopeta haihattelu ja eti uus

• Anonyymi

Voi tulla.

• Anonyymi

Luultavasti?

• En tiedä.

• Anonyymi

En olisi täällä, jos mulla ei olisi toivoa. En mä ole täällä leikkimässä. Jätän palstan sitten kun toivokin loppuu.

• Anonyymi

Se on hänestä kiinni tuleeko meitä vai ei. Kovin vaikuttaa, että hän ei halua, kuin leikkiä, kun jättää itse ehdottamansa tapaamiset toteuttamatta.

• Anonyymi

Toivottavasti ne ovat oikeita ehdotuksia, eikä näitä palstan anonyymitapaamisia. Niin ettei ole mitään väärinkäsityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ne ovat oikeita ehdotuksia, eikä näitä palstan anonyymitapaamisia. Niin ettei ole mitään väärinkäsityksiä.

Kyllä ne on ihan oikeita ehdotuksia.

• Anonyymi

Itse toivon sitä, että meistä tulisi hänen kanssaan pari. Mutta en uskalla odottaa mitään oikein. On suojeltava itseään, ettei tule henkistä romahdusta, kun en edellisestäkään ole vielä toipunut. Pimitän näitä tunteita itseltäni välillä, eikä sekään ole hyväksi. Nyt voisi vaan alkaa nauttimaan ihanista syyskeleistä, niin mielikin kohenisi varmuudella.

• Anonyymi

Milloin tämä edellinen kerta tapahtui?

• Anonyymi

Ota aloite käsiisi ja heitä pallo mulle joskus. Jutellaan ensin asioista, ja opitaan tuntemaan paremmin. Sitten sen voi jo aavistaa tuleeko vai ei. Ootko valmis?

• Anonyymi

SA tiedät paremmin, mä en oo hyvä näissä jutuissa.

• Anonyymi

Mistä tietäisin...

• Anonyymi

Tiedän olet sisäänpäin kääntynyt jos suhteista kysymys mutta sinä voisit rohkaistua mies jos todella haluat Et tee tätä minullekaan helpoksi Tunteita onw

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Minä en, varsinkaan täällä lukiessani ole vielä ikinä toivonut olevani jonkun kanssa pari.
      Se oikea tulee vastaan, jos on tullakseen. Ihan yhtä onnellinen olen kuitenkin, vaikkei tulisikaan, ihan niinkuin tuo edellä mainittu maratoonari. Onnellisuutta ei mitata, en ainakaan minä, sen mukaan onko joku kainalossa. Kaikki on kiinni omasta elämänkatsomuksesta ja -arvoista.

• Anonyymi

Niin ja jatkan ja toivon, ettei kukaan ota nokkiinsa. Se, jonka kelpuutan kainalooni pitää olla melkein yli-ihminen eli ihan ketä vaan en edes huoli. ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja jatkan ja toivon, ettei kukaan ota nokkiinsa. Se, jonka kelpuutan kainalooni pitää olla melkein yli-ihminen eli ihan ketä vaan en edes huoli. ;D

Enpä usko, että kukaan täällä ottaa nokkiinsa sukupuolettoman tyypin teksteistä. Ja vielä tyypin joka ei kaipaa ketään. Olet täällä kaikille se-eikukaan.

• Anonyymi

Olen rehellinen ja kerron ettei meistä voi tulla koskaan ystäviä eikä mitään muutakaan. Siltä se on tuntunut varmaan jo parin vuoden verran. Rikkinäinen sisin reagoi niin vahvalla ahdistuksella jos jossain näen häntä muistuttavan ihmisen. Jos kolme vuotta sitten olisi tehty toisin liittyen tärkeään haaveeseen niin nyt tilanne olisi toinen. En enää toimi kenenkään kanssa niin että tekisin asioita vain toisen toiveiden mukaan. Siitä on ihan riittävästi kokemusta tullut vuosien varrella. Silloinkin ahdisti ja oli paha olla ja öisin seinät joskus nytkin kaatuvat päälle. On ehdottoman tärkeää kuunnella itseään ja toimia sen mukaisesti. Psyyke ja fysiikka kertovat selvästi miten ei tule toimia kun toimit väärin itseäsi kohtaan.

• Anonyymi

Jeah 🙏🙏🙏😜😜😜😜😜👍👍 olen selvästikin onnistunut kaikissa tavoitteissa 🚾😵😜👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, kyllä mullekin jotain kiitosta kuuluu myös 🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, kyllä mullekin jotain kiitosta kuuluu myös 🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

🤫🤫🤫🤫🤫🤬🙄 mun osuus on niin vähäinen, että tuskin kuitenkaan minua kannattaa kiittää mistään erityisesti 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤫🤫🤫🤫🤫🤬🙄 mun osuus on niin vähäinen, että tuskin kuitenkaan minua kannattaa kiittää mistään erityisesti 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

Totta turiset! onko sinulla korona kenties kun noin vaatimaton tyyppi olet 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset! onko sinulla korona kenties kun noin vaatimaton tyyppi olet 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

Ei ole mitään koronaa ollutkaan mulla on muutenkin maski päässä varmuuden vuoksi kun on tälläinen aika 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

• Anonyymi

Kai mullakin on jotain sanottavaa tähän!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai mullakin on jotain sanottavaa tähän!!!!!!!!!

🥊🥊🥊no mitäpä luulet että kysytäänkö sinullta yhtään mitään 🚾😵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥊🥊🥊no mitäpä luulet että kysytäänkö sinullta yhtään mitään 🚾😵

Niinpä 😁😁😁😁🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓et voi vaikuttaa mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailetko mies kenties itsellesi mielenvikaisessa dialogissasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailetko mies kenties itsellesi mielenvikaisessa dialogissasi?

Olen ihan loppu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan loppu...

Älä ota tuon tekstejä vakavasti. Hän kiusaa kaikkia palstalla. Kiusaajat ovat sellaisia, he elävät ja hengittävät siitä. Vaatisi elämänpituista terapiaa parantaa kiusaaja, eikä tuo pässi edes tajua ongelmaansa. Jos jonkun ihmisen kuolemaa pitäisi toivoa, niin se on tuo kiusaaja. Mutta kukas pahan tappaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ota tuon tekstejä vakavasti. Hän kiusaa kaikkia palstalla. Kiusaajat ovat sellaisia, he elävät ja hengittävät siitä. Vaatisi elämänpituista terapiaa parantaa kiusaaja, eikä tuo pässi edes tajua ongelmaansa. Jos jonkun ihmisen kuolemaa pitäisi toivoa, niin se on tuo kiusaaja. Mutta kukas pahan tappaisi.

Pässi haluaa huomiota..

• Anonyymi

Etsi parin kuukauden kuluttua joku uusi. Ole etsijä.

• Anonyymi

Näkisin, että isoimmat mullistukset voisivat tulla, se on meidän omissa käsissä, millaista arkea tehdään.

• Anonyymi

Luuleks ite?

• Anonyymi

Ei se mahdotonta ole.

• Anonyymi

En mä oo tiedä enkä kuule. Ei se oo semmonen luulon asia

• Anonyymi

En mä tiedä enkä luule. Ei se ole luulon asia.

• Anonyymi

Ihan oikeesti luulin niin, räjäytit mun maailman ja kaiken sen miten olin sen rakentanut. Nyt luulen niin että ei toimisi alkuunkaan, kaksi täysin erillaista maailmaa kohtaa. Enkä olisi alunperin aloittanutkaan mitään jos olisin tiettyjä asioita tiennyt.. koska ennakkoluulot jotka ilmeisesti pitikin paikkansa. Muutenkaan ollut siihen oikea hetki ja molemmille jäi käteen vain paha mieli ja saa hakata päätä seinään miksi näin koskaan kävi.

• Anonyymi

Pliis säästä meidät sun mieöikuvitus parisuhteiltas eimia

Olet munkin kans luullu suhtees olevas niin aika pohja menee tolta jutultas. Oon sinkkuna täs nimittäin vuosia jo elelly

• Anonyymi

Paha mieli on siksi että elämässä voisi oppia. Meidän suhteessa ongelmia aiheutti toispuoleinen viestintä ja varmastikin se väärä ajoitus... ja tilanteen kummallisuus...

• Anonyymi

Täällä palstallahan meitä ei ole. On vain satunnaisia kirjoituksia. Minä en osaa luulla mitään meidän suhteestamme. Olisihan se kiva jos haaveet toteutuisivat ja tulisi jonkunlainen suhde. Mutta tangoon tarvitaan kaksi!

• Anonyymi

Juhlamokkakupin pohjalla näkyi selvästi kihlasormuskuvio. Onkohan se enne 😂 👌 💍💍

• Anonyymi

Tottakai kunhan uskalletaan. Jomman kumman pitää tehdä aloite. Se voin olla minä mutta tarvitsen siihen tilaisuuden.

• Anonyymi

Sen tilaisuuden eteen pitää tehdä töitä.

• Anonyymi

Miten sinä jaksat jauhaa samaa paskaa, sinusta ei ole mihinkään muuhun kuin leikkimään täällä ihmisten kanssa ja rehvastelemaan että se voin olla minä mutta mutta mutta ... oikeasti et uskalla etkä osaa edes puhua aikuisten kesken ja tavalla. Kaikki sun tekemiset on pelkkää nettihuuhaata, ei mitään muuta. Jotenkin tuntuu kummalliselta että edes kehtaat lupailla ihmisille tommosia kun tiedät itsekin että valehtelet.

• Anonyymi

En, ainakaan vielä. Ja syy olen minä. Ei siinä etten voisi ihastua, luottaa ja rakastua. Juuri nyt on kuitenkin päällimmäisenä tunteena, kuka siitä hyötyisi. Nämä kun on niin järjestettyjä juttuja. Keiden vuoksi olisimme me, minne muuttaisimme ja kuka siitä päättäisi. Jos joskus olemme ne, niin kohtaamme hyvissä merkeissä jossain muualla kuin suomi24 palstalla, silloin olen toipunut näistä vuosista. Haluan joskus puolison, en terapeuttia. Katsellaan miten käy. Onhan se hirveetä, että ihmisten yksityiselämää käytetään hyödyksi näin. Ei voi kuin harmitella, yrittää toipua ja joskus olla taas ehjä.

• Anonyymi

Tulisiko tuplapillu

• Anonyymi

Ai kaksi naista tykkää toisistaan..no kyllä tässä tapauksessa..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riippuu hänen ”tunnetutkasta”, Ja tunnistaako Vasopressiini arvot.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1071
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      194
      921
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      755
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      680
    6. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      670
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      663
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      663
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      603
    Aihe