Mikähän kansanauto on noussut Euroopan suosituimmaksi?
Kysykää kansalaisilta
18
64
Vastaukset
- Anonyymi
kuinka suurella alella on myynyt autoja jotta onnistui?
eli tappiolla mainetta
eikös vw kertonut taannoin että muutama vuosi myydään tappiolla...- Anonyymi
https://tekniikanmaailma.fi/kokosimme-yhteen-jattitaulukkoon-autovalmistajien-kevaan-tulokset-sielta-voi-loytya-selitys-miksi-tesla-on-jo-arvokkaampi-kuin-volkswagen-ja-toyota-yhteensa/
Teron valehteluputki jatkuu ja jatkuu. Tästä linkistä voi katsoa kuinka ylivoimainen VW on sekä myynnin että tuloksen osalta. Tojo jää jalkoihin joka suhteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://tekniikanmaailma.fi/kokosimme-yhteen-jattitaulukkoon-autovalmistajien-kevaan-tulokset-sielta-voi-loytya-selitys-miksi-tesla-on-jo-arvokkaampi-kuin-volkswagen-ja-toyota-yhteensa/
Teron valehteluputki jatkuu ja jatkuu. Tästä linkistä voi katsoa kuinka ylivoimainen VW on sekä myynnin että tuloksen osalta. Tojo jää jalkoihin joka suhteessa.Eipä Tesla vaan käy Golfiin verrattuna kaupaksi. Kintaskädessä tehty romu koko Tesla.. Tojo on tuolla Euroopassa ihan alakynnessä... Ja taitaa siellä pysyäkkin.
- Anonyymi
Vw golf on Euroopan myydyin. Tesloja nyt on turha verrata. Ihan eri hintaluokka.
- Anonyymi
Ei ole pääkaupunkiseudun liikenteessä näkyny yhtään uutta Golfia moneen vuoteen, maalsisetko niitä ostaa? Uutta Toyota Corollaa lähes joka toinen auto mikä tuolla liikkuu. Onko ne Golfit ostettu autotalojen varastoon?
VW on ennenkin kikkaillu luvuilla, oma silmä kyllä kertoo, että VW on hylätty, vanhoja VW raatoja kyllä näkyy, köyhät niitä ostelee kun halvalla lähtee.- Anonyymi
Tämän aamun paras kertomus terolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän aamun paras kertomus terolta.
Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.
Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.
Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa.Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.
Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁
Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁
Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista...Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.
K-plussapisteitä saa monen euron edestä,kun ostaa uuden Volkkarin. Tähän ei muut pysty.
- Anonyymi
Toyota on myös siitä mainio, että se myy hyvin, vaikka myyjät ei leuhki, ei tartte, hyvä myy leuhkimatta 😀
- Anonyymi
Täällä ainakin Tojomyyjät leuhkii ja mainostavat päiväkaudet melukoppejaan.
- Anonyymi
Piti ihan käydä katsomassa niin Volkswagen on ykkönen. Onhan se ollut pitkään ykkönen, ei ole ihan juuri noussut.
- Anonyymi
No, ei todellakaan , vaan vajoaa koko ajan vaan yhä enemmän Suomessa. Meneekö jossain Kiinassa paremmin? Ei kiinnosta!
- Anonyymi
VW myyntimies itkee nyt jo joka päivä, luulin, että on myymässä volkkareita jotka viedään käsistä, mutta ei, täällä se ruikuttaa minkä ehtii ja hyvin näyttää ehtivän. Eikö kauppa käy.
- Anonyymi
Auts. tojopösilöä sattuu. Auts. Tojopösilöä sattuu.
- Anonyymi
Mielestäni maailman suosituin on parempi titteli, kuin euroopan suosituin, jos en sitten ole ihan väärässä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899