Kysykää kansalaisilta

Anonyymi

Mikähän kansanauto on noussut Euroopan suosituimmaksi?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuinka suurella alella on myynyt autoja jotta onnistui?

      eli tappiolla mainetta

      eikös vw kertonut taannoin että muutama vuosi myydään tappiolla...

    • Anonyymi

      Vw golf on Euroopan myydyin. Tesloja nyt on turha verrata. Ihan eri hintaluokka.

    • Anonyymi

      Ei ole pääkaupunkiseudun liikenteessä näkyny yhtään uutta Golfia moneen vuoteen, maalsisetko niitä ostaa? Uutta Toyota Corollaa lähes joka toinen auto mikä tuolla liikkuu. Onko ne Golfit ostettu autotalojen varastoon?

      VW on ennenkin kikkaillu luvuilla, oma silmä kyllä kertoo, että VW on hylätty, vanhoja VW raatoja kyllä näkyy, köyhät niitä ostelee kun halvalla lähtee.

      • Anonyymi

        Tämän aamun paras kertomus terolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aamun paras kertomus terolta.

        Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.

        Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais VW hörhön lukea muutakin kuin Volkswagen asiakaslehteä, sieltä ei totuus löydy.

        Iltiksen nettilehdestä voi käydä tarkistamassa Toyotan ylivoimaa, 3 kärki Toyotalla ja sitä rataa.

        Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä netissä tarkistamassa Euroopan automyynti, Tojota ei ei käy kaupaksi kun täällä Tojolandiassa näin vaan on.

        Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁

        Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun just täällä suomessa, eipä kiinnosta euroopan luvut, suomalaiset on planeetan älykkäin kansa huolimatta siitä, että joukkoon on eksynyt VW älykääpiöitä. Älykkäin eli minä kompensoin kaikki VW älykääpiöt yksin. K-Auton taistelu on täysin toivotonta, minä olen ylivertainen Nero 😁

        Kävitte vaan väärälle jäbälle vittuilee, killing them softly on yksi lemppari elokuvista...

        Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemmä VW-konserni myynyt n. kaksi kertaa enemmän autoja Suomessa tänä vuonna kuin Tuhnu-konserni.

        K-plussapisteitä saa monen euron edestä,kun ostaa uuden Volkkarin. Tähän ei muut pysty.


    • Anonyymi

      Toyota on myös siitä mainio, että se myy hyvin, vaikka myyjät ei leuhki, ei tartte, hyvä myy leuhkimatta 😀

      • Anonyymi

        Täällä ainakin Tojomyyjät leuhkii ja mainostavat päiväkaudet melukoppejaan.


    • Anonyymi

      Piti ihan käydä katsomassa niin Volkswagen on ykkönen. Onhan se ollut pitkään ykkönen, ei ole ihan juuri noussut.

      • Anonyymi

        No, ei todellakaan , vaan vajoaa koko ajan vaan yhä enemmän Suomessa. Meneekö jossain Kiinassa paremmin? Ei kiinnosta!


    • Anonyymi

      VW myyntimies itkee nyt jo joka päivä, luulin, että on myymässä volkkareita jotka viedään käsistä, mutta ei, täällä se ruikuttaa minkä ehtii ja hyvin näyttää ehtivän. Eikö kauppa käy.

      • Anonyymi

        Auts. tojopösilöä sattuu. Auts. Tojopösilöä sattuu.


    • Anonyymi

      Mielestäni maailman suosituin on parempi titteli, kuin euroopan suosituin, jos en sitten ole ihan väärässä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe