Uusi game pack.

Anonyymi

Ja näin sitä EA panee taas parastaan, sen sijaan että peliä edes yritettäisi parantaa saamme Star wars packin..jei. Joo-o, taitaa olla minun sims 4 ostelut loppu, sellaista kuraa tullut viime aikoina..Voi kun paralives olisi jo valmis.

3

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. Eivät antaneet pelattavia lemmikkejä, koska halusivat "pitää pelin realistisena" - ja nyt tarjoavat Star Wars-pakkia. :D

Paralives vaikuttaa kiinnostavalta - ja kuitenkin: Jos se uhkaa menestyä, niin EA ostaa sen tekijöiltä joko haudatakseen sen hiljaisuudessa tai sössiäkseen sen pilalle.

• Anonyymi

Aivan, puhumattakaan autoista, nehän oli liiiiiian vaikea lisätä peliin mutta hei, tässä olis lentäviä avaruusaluksia hehe. Uskomatonta paskaa sanon vaan..jo se hemmetin kutomis ja eco living-pack haiskahti ja nyt tämä. Koko peli on alunperinkin ollut ihan lapsellinen kuin joku värikäs lastenpeli, ei murtovarkaita tai palomiehiä iiik lapset pelästyy vaikka ne ovat olleet joka sim pelin rakastettu juttu. Ymmärrän että oli vaikeaa kyhätä oikea peli jostain online-pelin jäännöksistä mutta voisivat edes yrittää paikkailla peruspeliä näiden typerien turhien packkien sijaan.
        Olisi jo todellakin aika sims 5:lle..vaikka uhkaavat siitäkin tehdä online pelin huoh. Paralives sen sijaan näyttää kivalle! Jo pelkästään kaikki muokkaus toimenpiteet näyttävät hyvälle:) Jotkut eivät pidä parojen ulkonäöstä mutta minua ei haittaa jos peli on muuten sisältöä täynnä ja hauska pelata. Älä viitti, jos EA saisi senkin pelin kätösiinsä se olis sim-pelien loppu:O

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan, puhumattakaan autoista, nehän oli liiiiiian vaikea lisätä peliin mutta hei, tässä olis lentäviä avaruusaluksia hehe. Uskomatonta paskaa sanon vaan..jo se hemmetin kutomis ja eco living-pack haiskahti ja nyt tämä. Koko peli on alunperinkin ollut ihan lapsellinen kuin joku värikäs lastenpeli, ei murtovarkaita tai palomiehiä iiik lapset pelästyy vaikka ne ovat olleet joka sim pelin rakastettu juttu. Ymmärrän että oli vaikeaa kyhätä oikea peli jostain online-pelin jäännöksistä mutta voisivat edes yrittää paikkailla peruspeliä näiden typerien turhien packkien sijaan.
        Olisi jo todellakin aika sims 5:lle..vaikka uhkaavat siitäkin tehdä online pelin huoh. Paralives sen sijaan näyttää kivalle! Jo pelkästään kaikki muokkaus toimenpiteet näyttävät hyvälle:) Jotkut eivät pidä parojen ulkonäöstä mutta minua ei haittaa jos peli on muuten sisältöä täynnä ja hauska pelata. Älä viitti, jos EA saisi senkin pelin kätösiinsä se olis sim-pelien loppu:O

"..jo se hemmetin kutomis ja eco living-pack haiskahti ja nyt tämä. "

Heh, ihan samaa olen tuumannut tuosta keinutuoli-kutomis pakista. Ei tunnu todelliselta että fanit äänestivät tuota, kun vaihtoehtojakin oli. Olivat ehkä kamat ja animaatiot valmiina edellisestä pakista sivuun laitettujen joukossa - ja onhan äänten laskussa ennenkin jotain pientä kämmiä sattunut. Tekniikka petti tai sitten porukka vain kyynisesti antoi pelitiimin pilata mieluummin kutomisen kuin jotain oikeasti kiinnostavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe