Aprilia RS 50

-TheOnlyOne-

Niin, haluaisin tietää, että mitä tuollainen ko. "peli" maksaa käytettynä? siis sunnilleen...jos on ollut jo jonkin aikaa käytössä. Sanokaa joku arvio. -Kiitos-

11

2672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mazzacane

      Juup, mulla on tuollainen peli ollut käytössä kohta vuoden, uutena ostin. Ihan huipputyytyväinen olen ollut, ainoa moitteen sana tulee ketjujen kiristimestä. Se on hiukan heikkolaatuinen. Olen hankkiutumassa omastani eroon tässä kuukauden, parin päästä (kevarin takia) ja myyntihinnaksi ajattelin jotain 2700 euroa. 5000 km on mittarissa ja takuuta jäljellä kuukausi. Suosittelen rässää, todellakin. Toivottavasti oli jotain apua.

      • epätovoinen

        missä tossa on kuristimia . kun mulla kulkee n.50km/h ja mulla on 16mm kaasari ja siihen on vasta vaihdettu uus mäntä niin mikä vittu siinä voi olla ja muuten putkessa ei ole enää kuristimia olen itskkin huomannut et ketjut pitää kiristää aika ajoin mut jos viitsit antaa neuvoja ton virittämisen suhteen niin pistä mailia . ja tiedätkö mistä saa teho putkia tilattua tai onko sun kaverilla kellään myytävänä kiitos....


      • Moponostaja

        Minkä vuosimallin käytetyn Aprilia RS 50 sais semmosella 1500-2000€:lla?Aion sellaisen tässä jossain välissä ostaa kun täytän elokuussa 15.


      • Picsulaattori
        Moponostaja kirjoitti:

        Minkä vuosimallin käytetyn Aprilia RS 50 sais semmosella 1500-2000€:lla?Aion sellaisen tässä jossain välissä ostaa kun täytän elokuussa 15.

        Joo no tohon 1500-200€ saa semmosen 2002 vuoden mallin.. oon ite ostamassa nii hinta on 1530€ ja siihen sisältyy kuletus.. :D


      • Peze
        epätovoinen kirjoitti:

        missä tossa on kuristimia . kun mulla kulkee n.50km/h ja mulla on 16mm kaasari ja siihen on vasta vaihdettu uus mäntä niin mikä vittu siinä voi olla ja muuten putkessa ei ole enää kuristimia olen itskkin huomannut et ketjut pitää kiristää aika ajoin mut jos viitsit antaa neuvoja ton virittämisen suhteen niin pistä mailia . ja tiedätkö mistä saa teho putkia tilattua tai onko sun kaverilla kellään myytävänä kiitos....

        Ota alku kärä auki ja vedä se ulos siitä ihmeen räjähdys kammiosta ja leikkaa se ylimääränenputken pätkä joka menee sinne sisälle ni hemmettiin ja laita takas kii ni mul ainaki menee 70 km/h ja kiihtyy ku MIKÄ!!!! USKO


      • embo
        Moponostaja kirjoitti:

        Minkä vuosimallin käytetyn Aprilia RS 50 sais semmosella 1500-2000€:lla?Aion sellaisen tässä jossain välissä ostaa kun täytän elokuussa 15.

        Olen myymässä skootteria Aprilia sr 50,vm 2000 ajettu n. 10000 km,ja pyytäisin siitä 1300€...

        turku


      • kapu
        embo kirjoitti:

        Olen myymässä skootteria Aprilia sr 50,vm 2000 ajettu n. 10000 km,ja pyytäisin siitä 1300€...

        turku

        Myisin RS 50 vm. 2003, ajettu hieman alle 7800 km. mukaan Bieffen kypärä, ei kaaduttu, hinta olis 2400/tarjous


      • mazzacane
        epätovoinen kirjoitti:

        missä tossa on kuristimia . kun mulla kulkee n.50km/h ja mulla on 16mm kaasari ja siihen on vasta vaihdettu uus mäntä niin mikä vittu siinä voi olla ja muuten putkessa ei ole enää kuristimia olen itskkin huomannut et ketjut pitää kiristää aika ajoin mut jos viitsit antaa neuvoja ton virittämisen suhteen niin pistä mailia . ja tiedätkö mistä saa teho putkia tilattua tai onko sun kaverilla kellään myytävänä kiitos....

        haluutko ostaa arrowin teharin ilman änkkäriä?


      • Separi
        kapu kirjoitti:

        Myisin RS 50 vm. 2003, ajettu hieman alle 7800 km. mukaan Bieffen kypärä, ei kaaduttu, hinta olis 2400/tarjous

        Nii voisko joku jolla on kokemusta tosta rs:sästä nii kiihtyykö hyvin?! =I


      • Vihe90
        Separi kirjoitti:

        Nii voisko joku jolla on kokemusta tosta rs:sästä nii kiihtyykö hyvin?! =I

        Joo kiihtyy se hyvi...


      • aNiMaL
        Picsulaattori kirjoitti:

        Joo no tohon 1500-200€ saa semmosen 2002 vuoden mallin.. oon ite ostamassa nii hinta on 1530€ ja siihen sisältyy kuletus.. :D

        Niin mistä sä ostat sen?Itelläkin mopon hankinta nyt menossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe