Nythän jo kohta taas pojat pussailevat toisiaan pusikoissa. Sorsaa ammutaan hauleilla ja hauleja saa myös paras kaveri mustaan aukkoonsa siinä sivussa.
Ja märy raikaa tässä valtakunnassa. Olipa joku rakki taikka lammas joutunut susien raatelemaksi.
Voi että minä nautin noitten susien tekemisistä. Otan pikkusen punaviintä puoliraa'an lampaanlihan kera ja eläydyn tunnelmaan. Olen yksi lauman jäsenistä.
Apinahan on apina. Luonnon apina on hieno eläin. Mutta Susianalyysissa määrittelemäni mieleltään sairas apina on jätettä.
Joka tuon apinan mieltä jos haluaa tutkia, niin Susianalyysi tarjoaa vastausta. Hiottua viisautta.
Sorsaeinari
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä ajatuksia nostaa pinnalle, jos tuo avauskirjoitus onkin sisäministerin erityisavustajan tekosia?
- Anonyymi
Ajatuksia kyllä nostaa Analyytikon kirjoitukset pintaan. Hyvin syvällisiä ajatuksia. Olen opiskellut Susianalyysia jo pitemmän aikaa ja todennut siinä piilevää syvää viisautta. Eritoten kiinnostaa, kuinka moniulotteinen voi apina-käsite olla. Viidakon hienosta luonnon apinasta Susianalyysissa tarkoin määriteltyyn sutta pelkäävään suomalaiseen maalaisapinaan. Yleensä vielä juoppoon metsästäjäeinariin, joka sotkee jäljet ja eläimet ja roiskii hauleja sinne sun tänne, jopa omaisiin. Apinoitten apina, siis tyhmien apinoitten.
Nyt en siis ole itse Susianalyytikko (Mestari), joka tässä kirjoittelen, mutta olenkin hänen hienoa analyysia opiskellut oppipoikansa. Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksia kyllä nostaa Analyytikon kirjoitukset pintaan. Hyvin syvällisiä ajatuksia. Olen opiskellut Susianalyysia jo pitemmän aikaa ja todennut siinä piilevää syvää viisautta. Eritoten kiinnostaa, kuinka moniulotteinen voi apina-käsite olla. Viidakon hienosta luonnon apinasta Susianalyysissa tarkoin määriteltyyn sutta pelkäävään suomalaiseen maalaisapinaan. Yleensä vielä juoppoon metsästäjäeinariin, joka sotkee jäljet ja eläimet ja roiskii hauleja sinne sun tänne, jopa omaisiin. Apinoitten apina, siis tyhmien apinoitten.
Nyt en siis ole itse Susianalyytikko (Mestari), joka tässä kirjoittelen, mutta olenkin hänen hienoa analyysia opiskellut oppipoikansa.Hieno kommentti!
Ihan kuin itse olisin ollut asialla. Mutta täyttä tavaraa. Näin se menee analyysin kannalta. Apinoita on jos jonkinlaista sorttia. Hienoja, mutta toisaalta tyhmiäkin toinen toistaan pöljempiä pelkuriapinoita. Kuten jo mainitsit, niin tämä "tolleroapina" on tarkkaan määritelty Susianalyysissa.
Jatkahan opiskelua. Olet jo nyt jonkinsortin mestari pohdinnoissasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en siis ole itse Susianalyytikko (Mestari), joka tässä kirjoittelen, mutta olenkin hänen hienoa analyysia opiskellut oppipoikansa.Susianalyysin arveluttava kohta on alkuperäisten apinoiden vertaaminen täkäläisiin huvimetsästäjiin. Johan tuollaisesta vertauksesta rehelliset apinat loukkaantuvat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en siis ole itse Susianalyytikko (Mestari), joka tässä kirjoittelen, mutta olenkin hänen hienoa analyysia opiskellut oppipoikansa.Opit nousseet ehkä päähän "määrätyn aineen vaikutuksesta"! Joten siunattu viisaus.
- Anonyymi
Itse kun aloittaa ja itse vastaa, niin aina saa mieleisensä vastauksen.
- Anonyymi
Odotin tähänkin ketjuun lisää lenkkejä, kysymykseen mitä ajatuksia herättää...... pätee vanha ja monituiseen kertaan todellisuudessakin toiminut sanonta "Ketju on juuri niin vahva kuin ketjun heikoin lenkki".
Miksi puoluetoiminnassa ja ministeriössäkin sallitaan niinkin heikkoa lenkkiä kuin on täältä vuosikaudet voinut todeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086