Taisit mennä jo eteenpäin

Anonyymi

Vaikka hidas hämäläinen ootkin. Rajansa kaikella tietenkin.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häviäjä varjoissa..............
      <3

    • Anonyymi

      Naiselle vai miehelle?

      • Anonyymi

        Miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle

        Ei tietenkään ole miehelle. Olepa aloittaja nyt rehellinen.


    • Anonyymi

      Kiero savolainen jää kiertämään paikalleen?

      • Anonyymi

        Teitkö kuten aloittaja ehdottaa? Sivusta kysyn.


    • Anonyymi

      En ole mennyt minnekään, jos tältä hämäläis naiselta asiaa tiedustelet. En ole saanut yhtä miestä mielestäni. Hän on kyllä tainnut unohtaa minut.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Joo jonnekin menin,eteenpäin yritin....mies mielessä silti vahvasti vieläkin...lentosuukkoja hänelle!

      • Anonyymi

        😘😘😘😘😘🙂


    • Anonyymi

      Alan tosissaan työstämään irrottautumista. Ei tässä ole mitään järkeä. Ei ole enää ollut pitkään aikaan. Keskityn kavereihin ja harrastuksiin. Kaikki hömpötys ja romanttiset haaveet saa olla. Minun on alettava pitämään omasta itsestäni huolta. Palstakin pikkuhiljaa pois. Voin sanoa, että olen löytänyt sellaisen henkisen pohjan, mitä alemmas en enää voi mennä. Nyt valitsen oikein. Siis en oleta aloituksen olevan itselleni, mutta aihe sopii itselleni. En ole kellekään enää hetken hupi, tai paremman puutteessa seura.

      • Anonyymi

        Hämäläinen alkaa työstää irrottautumista. Onko internet vielä olemassa kun hämäläinen tulee valmiiksi. Vai veikö korona kaikki.


      • Anonyymi

        Ihmisoikeusrikos


    • Anonyymi

      Juu mutta sä tunnut, olevan viäläkin hitaampi nainen.

      • Anonyymi

        Minkäs teet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs teet

        Tarkoittaako toi sitä että hyvää kannattaa odottaa.


      • Anonyymi

        Ihanaa varmaan maalittaa naisille tunteita ja sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako toi sitä että hyvää kannattaa odottaa.

        Ei mutta sun viesti taitaa tarkoittaa?
        En ole aloittaja tässä, mutta siellä taisin olla.


    • Anonyymi

      No johan on hämäläisiä palstalla vastaajien määrästä päätellen. Täähän selittää paljonkin, ensi vuonna sitte eikö niin :)

      • Anonyymi

        Silloinko sun sopparis loppuu sen edellisen kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinko sun sopparis loppuu sen edellisen kans.

        Mulla mitään sopoareita ole kenenkään kanssa. oottelen yhtä hämäläistä vaan, jos päästäs johonkin soppariin joskus.


      • Anonyymi

        Hämäläinen taitaa olla joku kolmanneksi yleisin sukunimi suomessa että kyllä niitä riittää varmaan :D


    • Anonyymi

      Öitä

    • Anonyymi

      En ole mennyt.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä tiedosta.
        sivukuopasta huutelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä tiedosta.
        sivukuopasta huutelen

        Provoile lisää hyväuskoisille toisten asioihin puuttujille. Teette väärin


      • Anonyymi

        Etkä koskaan menekään, sinun elämäsihän on täällä, leikkimässä nettileikkejä.


    • Anonyymi

      Ikäville ei parhautta juurikaan riitä, kuten tiedät.

    • Anonyymi

      Suhteessa koronatartuntamääriin kuolleita on nyt noin neljännes siitä mitä maalis-huhtikuussa 2020. Korona olisi syytä laittaa jo oikeisiin mittasuhteisiin. Hysteria on käsittämätöntä.

    • Anonyymi

      Ei kyllä sinä vielä mielessä olet. Etana.

      • Anonyymi

        🐌 no olen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐌 no olen kyllä.

        Niinpä. :)


      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Ole hyvä vaan kuules.


    • Anonyymi

      Odottamisellekin kannattaa laittaa rajat, ettei koko elämä mene odottamiseksi ja ettei odota turhaan.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole puhunut odottamisesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole puhunut odottamisesta mitään.

        Jokainen vastaa ja kirjoittaa omasta näkökulmastaan. Tiedän omakohtaisesti liiankin hyvin, mitä se vuosien odottaminen on. Sille kannattaa laittaa rajat ja sanoa ne ääneen, ettei joudu odottajan penkillä koko elämäänsä istumaan. Ketään ei ole tarkoitettu elämään katsomossa.


    • Anonyymi

      Aikoja sitten menny eteenpäin. Nytkö vasta tajusit?

      • Anonyymi

        Ei täällä vietä aikaansa eteenpäin menneet 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä vietä aikaansa eteenpäin menneet 😂

        Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)

        Samat sanat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)

        Mistä kukaan tietää kuka sä olet. Miten sä saavutat täällä hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)

        Sä et ole sivussa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan täällä kirjoittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole sivussa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan täällä kirjoittava.

        Musta on kohteliasta sanoa että en ole sama jolle sä kirjoitit ja jonka siis luulet myös vastaavan.


    • Anonyymi

      Eihän tämä ole vielä edes alkanut.

      • Anonyymi

        Aito hämäläinen löyty täältä. Muut taisi olla pirkanmaalta tai sukunimeltään hämäläisiä.
        (tämä sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito hämäläinen löyty täältä. Muut taisi olla pirkanmaalta tai sukunimeltään hämäläisiä.
        (tämä sivusta)

        Sivusta, älä vaivaudu. Jos yrität taas lieventää osallistumista keskusteluun kuittaamalla "sivusta".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe