Vaikka hidas hämäläinen ootkin. Rajansa kaikella tietenkin.
Taisit mennä jo eteenpäin
49
<50
Vastaukset
Häviäjä varjoissa..............
<3- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle
Ei tietenkään ole miehelle. Olepa aloittaja nyt rehellinen.
- Anonyymi
Kiero savolainen jää kiertämään paikalleen?
- Anonyymi
Teitkö kuten aloittaja ehdottaa? Sivusta kysyn.
- Anonyymi
En ole mennyt minnekään, jos tältä hämäläis naiselta asiaa tiedustelet. En ole saanut yhtä miestä mielestäni. Hän on kyllä tainnut unohtaa minut.
- Anonyymi
faqijas oli hämäläisnainen mutsilles
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=BPxrFO8mnXM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
faqijas oli hämäläisnainen mutsilles
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=BPxrFO8mnXM¨tarkoitan fajitas, vai tarkoitanko?
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Joo jonnekin menin,eteenpäin yritin....mies mielessä silti vahvasti vieläkin...lentosuukkoja hänelle!
- Anonyymi
😘😘😘😘😘🙂
- Anonyymi
Alan tosissaan työstämään irrottautumista. Ei tässä ole mitään järkeä. Ei ole enää ollut pitkään aikaan. Keskityn kavereihin ja harrastuksiin. Kaikki hömpötys ja romanttiset haaveet saa olla. Minun on alettava pitämään omasta itsestäni huolta. Palstakin pikkuhiljaa pois. Voin sanoa, että olen löytänyt sellaisen henkisen pohjan, mitä alemmas en enää voi mennä. Nyt valitsen oikein. Siis en oleta aloituksen olevan itselleni, mutta aihe sopii itselleni. En ole kellekään enää hetken hupi, tai paremman puutteessa seura.
- Anonyymi
Hämäläinen alkaa työstää irrottautumista. Onko internet vielä olemassa kun hämäläinen tulee valmiiksi. Vai veikö korona kaikki.
- Anonyymi
Ihmisoikeusrikos
- Anonyymi
Juu mutta sä tunnut, olevan viäläkin hitaampi nainen.
- Anonyymi
Minkäs teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs teet
Tarkoittaako toi sitä että hyvää kannattaa odottaa.
- Anonyymi
Ihanaa varmaan maalittaa naisille tunteita ja sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako toi sitä että hyvää kannattaa odottaa.
Ei mutta sun viesti taitaa tarkoittaa?
En ole aloittaja tässä, mutta siellä taisin olla.
- Anonyymi
No johan on hämäläisiä palstalla vastaajien määrästä päätellen. Täähän selittää paljonkin, ensi vuonna sitte eikö niin :)
- Anonyymi
Silloinko sun sopparis loppuu sen edellisen kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinko sun sopparis loppuu sen edellisen kans.
Mulla mitään sopoareita ole kenenkään kanssa. oottelen yhtä hämäläistä vaan, jos päästäs johonkin soppariin joskus.
- Anonyymi
Hämäläinen taitaa olla joku kolmanneksi yleisin sukunimi suomessa että kyllä niitä riittää varmaan :D
- Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
En ole mennyt.
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta.
sivukuopasta huutelen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta.
sivukuopasta huutelenProvoile lisää hyväuskoisille toisten asioihin puuttujille. Teette väärin
- Anonyymi
Etkä koskaan menekään, sinun elämäsihän on täällä, leikkimässä nettileikkejä.
- Anonyymi
Ikäville ei parhautta juurikaan riitä, kuten tiedät.
- Anonyymi
Suhteessa koronatartuntamääriin kuolleita on nyt noin neljännes siitä mitä maalis-huhtikuussa 2020. Korona olisi syytä laittaa jo oikeisiin mittasuhteisiin. Hysteria on käsittämätöntä.
- Anonyymi
Ei kyllä sinä vielä mielessä olet. Etana.
- Anonyymi
🐌 no olen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐌 no olen kyllä.
Niinpä. :)
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Ole hyvä vaan kuules.
- Anonyymi
Odottamisellekin kannattaa laittaa rajat, ettei koko elämä mene odottamiseksi ja ettei odota turhaan.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole puhunut odottamisesta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole puhunut odottamisesta mitään.
Jokainen vastaa ja kirjoittaa omasta näkökulmastaan. Tiedän omakohtaisesti liiankin hyvin, mitä se vuosien odottaminen on. Sille kannattaa laittaa rajat ja sanoa ne ääneen, ettei joudu odottajan penkillä koko elämäänsä istumaan. Ketään ei ole tarkoitettu elämään katsomossa.
- Anonyymi
Aikoja sitten menny eteenpäin. Nytkö vasta tajusit?
- Anonyymi
Ei täällä vietä aikaansa eteenpäin menneet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä vietä aikaansa eteenpäin menneet 😂
Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)
Samat sanat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)
Mistä kukaan tietää kuka sä olet. Miten sä saavutat täällä hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja sivusta. Voin oikeasti sanoa etten viettäisi täällä sekuntiakaan, jos olisin mennyt yhdestä yhtään etiäpäin :)
Sä et ole sivussa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan täällä kirjoittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole sivussa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan täällä kirjoittava.
Musta on kohteliasta sanoa että en ole sama jolle sä kirjoitit ja jonka siis luulet myös vastaavan.
- Anonyymi
Eihän tämä ole vielä edes alkanut.
- Anonyymi
Aito hämäläinen löyty täältä. Muut taisi olla pirkanmaalta tai sukunimeltään hämäläisiä.
(tämä sivusta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito hämäläinen löyty täältä. Muut taisi olla pirkanmaalta tai sukunimeltään hämäläisiä.
(tämä sivusta)Sivusta, älä vaivaudu. Jos yrität taas lieventää osallistumista keskusteluun kuittaamalla "sivusta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532