Olenko ymmärtänyt oikein, että Edgeen tehdyt omat asetukset ovat voimassa myös InPrivate -selailussa? Käsittääkseni myös mainosestolaajennus toimii InPrivatessa. Muistelen, että ennen näin ei ollut.
Edgen asetukset?
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Edgessä evästeet ja muut roinat poistetaan kesken InPrivate -selailun? Olen tottunut käyttämään normaalia selausta ja ruksannut kaikki selaimet siten, että selaustietojen poistaminen käy helposti kesken selailun suosikit-palkista.
- Anonyymi
Edgeen tuli taas päivitys. Evästeet ja kolmannen osapuolen evästeet on nyt kytketty ovelasti toisiinsa. Aiemmin kolmannen osapuolen evästeet sai estetyksi pysyvästi, mutta nyt eston joutuu kytkemään erikseen päälle joka kerta, kun sallii evästeet.
- Anonyymi
On tärkeätä, että ette estä kolmatta osapuolta Facebookia seuraamasta selailuanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896