- Alkoholisti ei kestä todellisuutta sellaisena kuin se on.
- Omanarvontunto on heikko.
- Ei rohkene kohdata kielteistä todellisuutta.
Miksi alkoholisti juo ?
31
611
Vastaukset
- Anonyymi
Juoneena rohkaistuu juttelemaan ihmisten kanssa, pystyy olemaan vapautuneempi. Ja on vahvempi itsetunto. Tosi on, ettei kestä kielteistä todellisuutta, eikä negatiivisuutta. Alkoholia käytetään pakovälineenä.
- Anonyymi
Alkoholisti ens juoruaa ja haukkuu, lopuksi itse uhriutuu, ja alkaa syytellä toisia, et tekivät ja sanoivat, sitä ja sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisti ens juoruaa ja haukkuu, lopuksi itse uhriutuu, ja alkaa syytellä toisia, et tekivät ja sanoivat, sitä ja sitä.
Eikä puhu totta.
- Anonyymi
Ku on paha olla, lievittää ku ottaa.
- Anonyymi
Alkoholi on parasta lääkettä !
- Anonyymi
Ongelmien ymmärtämisen ja käsittelyn taito on kehittymätön ja ihminen kokee häpeälliseksi kyvyttömyytensä ja kyllä, pakenee alkoholiin, juo kunnes onkin liian syvällä ja alkoholi on tuonut roppa kaupalla uusi ongelmia.
kierre pysähtyy kun mahdollisuudet on käytetty ja siihen asti mahdollisesti suht rehtikin ihminen ajautuu huonoon seuraan ja rikollisuuden polulle.
Alkoholin sijaan moni johtotasonkin henkilö käyttää huumeita, jolloin päällepäin ei niin helppoa huomata kanssa ihmisiltä päihteen käyttöä.
Oikeestaan, miksi kukaan ylipäätään pitää tarpeelisena käyttää mitään päihteitä ?
- Anonyymi
Alkoholisteja on kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Alkoholismi on krooninen sairaus. Alkoholismissa ei ole kyse niinkään määristä kuin ihmisen suhteesta juomiseen. Kärsivä mieli ja keho ovat riippuvaisia jatkuvista alkoholi annoksista. Alkoholi on jatkuvasti mielessä, jopa työpäivän aikana. Valehtelu, selittely ja salailu, sekä itselle että muille ovat tuttuja asioita. Mitä huonommin alkoholisti hallitsee elämäänsä, sitä enemmän se tarvitsee Syntipukkia. - Anonyymi
Juon, juon.... minä poika juon, minä tykkään olla kännissä !
- Anonyymi
Alkoholistilla on kaksi persoonallisuutta, juovan ja raittiin alkoholistin. Ne ovat kuin yö ja päivä.
Juovan alkoholistin mielestä juomiselle on aina hyvä syy. Usein, erittäin usein syyllinen on joku toinen kuin se pulloon tarttuva itse. Tekosyitä juomiselle on loputtomasti. Pitää juoda kun stressi, uneton, raskas työ, ja raskaat huvit. Loputonta puppua.
Alkoholisti syyttää aina muita. Vastoinkäymisiä käsitellään viinalla. Pienetkin vaikeudet näyttäytyvät suurina. Kaikki on mustaa ja negatiivista. Alkoholista haetaan pakoa. - Anonyymi
Viekää minut baariin veljet...tuoliin nostakaa ! 🤪
- Anonyymi
Kävele ite, itse aiheutettu tilanne.....
- Anonyymi
Alkoholisti juo, koska ei ole tyytyväinen omaan itseensä. Siksi myös kaikki ympärillä olevat ihmiset saavat osansa alkoholistin pahasta olosta.
Syyttömät, sivulliset, henkilöt. Syntipukki täytyy löytää, jotta voi taas juoda.- Anonyymi
Miksi sivulliset saa kärsiä tilanteesta. Aivan vieraat henkilöt. Millä oikeudella alkoholisti aiheuttaa toisille hankaluuksia. Missä omatunto ja moraali, eikö niitä ole.
- Anonyymi
Minkä moinen on ollut kotikasvatus, vai onko kenties niin, et siksi täytyykin nauttia alkoholia ja huuhdella pois muistot.
Niinhän se on et alkoholistilla ei ole kykyä käsitellä vaikeita asioita ja alkoholi auttaa huuhtomaan ne pois. Mutta se on hetkellinen helpotus, ja huuhtomista ja pakoaineita joutuu käyttämään toistuvasti. Eikä kyllä helpota kuin hetken. - Anonyymi
Tänään ois oikein juhlijan päivä. Sataa, sataa, on märkäpäivä.!
- Anonyymi
Kirjoita alkkis ihan ite, miksi juot.
- Anonyymi
Murheeseen ja tarpeeseen!
- Anonyymi
Hyvä ! Silloin pitää juoda kun janottaa 🥃🍺
- Anonyymi
Voi, hyvällä omallatunnolla............ ei tartte tuntea syyllisyyttä, eikä selitellä miksi............
Ihanaa! - Anonyymi
Omat asiat, ei malillansa. Perheen ihmissuhteet epäkunnossa. Kaikkea ei pysty näyttelemään, hyväksi. Luetteloa vois jatkaa, mut tän otsikon alta löytynee.
- Anonyymi
Voi tätäkin syksyä, kerran taas on etsittävä lohdun tuoja.
- Anonyymi
Humalassa olet varmasti hauskempi. Suosittelen ottamaan kännit vähintään kaksi kertaa viikossa.
- Anonyymi
Otat varmaan riittävästi!
- Anonyymi
Miusta viina on hyvvää, oikein makusta. Siksi mie ryyppään ja kuolen kun aikani on täynnä, Ehkä en elä 50 tai en ainakaan 70 vuotiaaksi, ehkä n.40-v ? Mutta mitä sitten, mie juon koska viina on hyvvää ja tullee höpö olo. Heippa teille....
- Anonyymi
Alkoholistin puheeseen ja kirjoitteluun ei ole luottamista. Aivan häikäilemättömästi voi kertoa, en minä, sitä, enkä tuota ole tehnyt. 🤪
- Anonyymi
Tuttu juttu.
- Anonyymi
En tunne alkoholisteja sun muita juoppoja ! Mutta jotkut tuntee näköjään paljon kun aina samat henkilöt valittaa samasta asiasta !
- Anonyymi
Kun alkoholisti on väsynyt, hermostunut, sillä on huolia, murheita, ja masennus, minkä vuoksi täytyy juoda. Sillä on vaikka, mitä minkä vuoksi täytyy juoda. Juo vaikka yksikseen.
- Anonyymi
Siks ku sil o jano.
- Anonyymi
Oisko geeneissä.
- Anonyymi
Antakaa määkin huudan määkin oon kännissä 🤪 !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155