Miksi alkoholisti juo ?

Anonyymi

- Alkoholisti ei kestä todellisuutta sellaisena kuin se on.
- Omanarvontunto on heikko.
- Ei rohkene kohdata kielteistä todellisuutta.

31

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juoneena rohkaistuu juttelemaan ihmisten kanssa, pystyy olemaan vapautuneempi. Ja on vahvempi itsetunto. Tosi on, ettei kestä kielteistä todellisuutta, eikä negatiivisuutta. Alkoholia käytetään pakovälineenä.

• Anonyymi

Alkoholisti ens juoruaa ja haukkuu, lopuksi itse uhriutuu, ja alkaa syytellä toisia, et tekivät ja sanoivat, sitä ja sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholisti ens juoruaa ja haukkuu, lopuksi itse uhriutuu, ja alkaa syytellä toisia, et tekivät ja sanoivat, sitä ja sitä.

Eikä puhu totta.

• Anonyymi

Ku on paha olla, lievittää ku ottaa.

• Anonyymi

Alkoholi on parasta lääkettä !

• Anonyymi

Ongelmien ymmärtämisen ja käsittelyn taito on kehittymätön ja ihminen kokee häpeälliseksi kyvyttömyytensä ja kyllä, pakenee alkoholiin, juo kunnes onkin liian syvällä ja alkoholi on tuonut roppa kaupalla uusi ongelmia.
        kierre pysähtyy kun mahdollisuudet on käytetty ja siihen asti mahdollisesti suht rehtikin ihminen ajautuu huonoon seuraan ja rikollisuuden polulle.

Alkoholin sijaan moni johtotasonkin henkilö käyttää huumeita, jolloin päällepäin ei niin helppoa huomata kanssa ihmisiltä päihteen käyttöä.

Oikeestaan, miksi kukaan ylipäätään pitää tarpeelisena käyttää mitään päihteitä ?

• Anonyymi

Alkoholisteja on kaikissa yhteiskuntaluokissa.
      Alkoholismi on krooninen sairaus. Alkoholismissa ei ole kyse niinkään määristä kuin ihmisen suhteesta juomiseen. Kärsivä mieli ja keho ovat riippuvaisia jatkuvista alkoholi annoksista. Alkoholi on jatkuvasti mielessä, jopa työpäivän aikana. Valehtelu, selittely ja salailu, sekä itselle että muille ovat tuttuja asioita. Mitä huonommin alkoholisti hallitsee elämäänsä, sitä enemmän se tarvitsee Syntipukkia.

• Anonyymi

Juon, juon.... minä poika juon, minä tykkään olla kännissä !

• Anonyymi

Alkoholistilla on kaksi persoonallisuutta, juovan ja raittiin alkoholistin. Ne ovat kuin yö ja päivä.

Juovan alkoholistin mielestä juomiselle on aina hyvä syy. Usein, erittäin usein syyllinen on joku toinen kuin se pulloon tarttuva itse. Tekosyitä juomiselle on loputtomasti. Pitää juoda kun stressi, uneton, raskas työ, ja raskaat huvit. Loputonta puppua.

Alkoholisti syyttää aina muita. Vastoinkäymisiä käsitellään viinalla. Pienetkin vaikeudet näyttäytyvät suurina. Kaikki on mustaa ja negatiivista. Alkoholista haetaan pakoa.

• Anonyymi

Viekää minut baariin veljet...tuoliin nostakaa ! 🤪

• Anonyymi

Kävele ite, itse aiheutettu tilanne.....

• Anonyymi

Alkoholisti juo, koska ei ole tyytyväinen omaan itseensä. Siksi myös kaikki ympärillä olevat ihmiset saavat osansa alkoholistin pahasta olosta.

Syyttömät, sivulliset, henkilöt. Syntipukki täytyy löytää, jotta voi taas juoda.

• Anonyymi

Miksi sivulliset saa kärsiä tilanteesta. Aivan vieraat henkilöt. Millä oikeudella alkoholisti aiheuttaa toisille hankaluuksia. Missä omatunto ja moraali, eikö niitä ole.

• Anonyymi

Minkä moinen on ollut kotikasvatus, vai onko kenties niin, et siksi täytyykin nauttia alkoholia ja huuhdella pois muistot.

Niinhän se on et alkoholistilla ei ole kykyä käsitellä vaikeita asioita ja alkoholi auttaa huuhtomaan ne pois. Mutta se on hetkellinen helpotus, ja huuhtomista ja pakoaineita joutuu käyttämään toistuvasti. Eikä kyllä helpota kuin hetken.

• Anonyymi

Tänään ois oikein juhlijan päivä. Sataa, sataa, on märkäpäivä.!

• Anonyymi

Kirjoita alkkis ihan ite, miksi juot.

• Anonyymi

Murheeseen ja tarpeeseen!

• Anonyymi

Hyvä ! Silloin pitää juoda kun janottaa 🥃🍺

• Anonyymi

Voi, hyvällä omallatunnolla............ ei tartte tuntea syyllisyyttä, eikä selitellä miksi............
      Ihanaa!

• Anonyymi

Omat asiat, ei malillansa. Perheen ihmissuhteet epäkunnossa. Kaikkea ei pysty näyttelemään, hyväksi. Luetteloa vois jatkaa, mut tän otsikon alta löytynee.

• Anonyymi

Voi tätäkin syksyä, kerran taas on etsittävä lohdun tuoja.

• Anonyymi

Humalassa olet varmasti hauskempi. Suosittelen ottamaan kännit vähintään kaksi kertaa viikossa.

• Anonyymi

Otat varmaan riittävästi!

• Anonyymi

Miusta viina on hyvvää, oikein makusta. Siksi mie ryyppään ja kuolen kun aikani on täynnä, Ehkä en elä 50 tai en ainakaan 70 vuotiaaksi, ehkä n.40-v ? Mutta mitä sitten, mie juon koska viina on hyvvää ja tullee höpö olo. Heippa teille....

• Anonyymi

Alkoholistin puheeseen ja kirjoitteluun ei ole luottamista. Aivan häikäilemättömästi voi kertoa, en minä, sitä, enkä tuota ole tehnyt. 🤪

• Anonyymi

Tuttu juttu.

• Anonyymi

En tunne alkoholisteja sun muita juoppoja ! Mutta jotkut tuntee näköjään paljon kun aina samat henkilöt valittaa samasta asiasta !

• Anonyymi

Kun alkoholisti on väsynyt, hermostunut, sillä on huolia, murheita, ja masennus, minkä vuoksi täytyy juoda. Sillä on vaikka, mitä minkä vuoksi täytyy juoda. Juo vaikka yksikseen.

• Anonyymi

Siks ku sil o jano.

• Anonyymi

Oisko geeneissä.

• Anonyymi

Antakaa määkin huudan määkin oon kännissä 🤪 !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4528
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2551
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2394
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1732
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1407
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1277
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe