Naapurikyttä

Anonyymi

Uus-Lavolasta Poronkadun alkupäästä löytyy oikein klassikko-mallinen kyttä. Kyttää niin naapuruston kuin lähitienoonkin asiat, ja saa päpätyksillään sekaisin kolo naapuruston mielipiteillään. Osaa haukkua naapurinkin "väärällä asenteella olevaksi ja täysin epäonnistuneeksi", kun ei suostu olemaan samaa mieltä. Yksi pieni nainen lyhyine tummine hiuksineen luulee kai Napoleon syndroomassaan omistavansa koko taloyhtiön! Rivitalokytän turbomalli oikein!

31

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro tarkemmin niin tullaan katsomaan. Sivullisena voi saada hyvät naurut, mutta ei viittisi varmaan omaksi naapuriksi ottaa.

      • Anonyymi

        Eipä, kuka korvaa tästä tulevat vauriot?


    • Anonyymi

      Onko kytännyt jopa kymmeniä vuosia. Vois verrata ajanjaksoa.

      • Anonyymi

        On se ainakin 13 vuotta kytännyt jo, ja on nyt sitä mieltä, että minunkin pitäisi vissiin muuttaa pois, kun en ole samaa mieltä hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ainakin 13 vuotta kytännyt jo, ja on nyt sitä mieltä, että minunkin pitäisi vissiin muuttaa pois, kun en ole samaa mieltä hänen kanssaan.

        Kyttäystä n. 20v, ja pitäis muuttaa pois. Siis samantapaista toimintaa.
        Miksi pitäis olla samaa mieltä, jos sitä mieltä ei ole. Itsellä täytyy päätäntä valtalla olla asioistaan.
        Kuinka sivullinen voi tulla määräämään, että nyt täytyy muuttaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyttäystä n. 20v, ja pitäis muuttaa pois. Siis samantapaista toimintaa.
        Miksi pitäis olla samaa mieltä, jos sitä mieltä ei ole. Itsellä täytyy päätäntä valtalla olla asioistaan.
        Kuinka sivullinen voi tulla määräämään, että nyt täytyy muuttaa ?

        Aivan, sitäpä minäkin, en lähde kulumallakaan mihinkään. Olen ostanut asuntoni kuten hänkin, ja naapureitaan ei voi valita. Viisas vaikenee, ja en edes enää päivää sano, siinä varmaan verenpaineet nousee. Kummallisia nuo eläkeläistätsät, ovat olevinaan kaiken yläpuolella. En ole hänen kanssaan samoilla linjoilla lähiympäristöä koskevissa asioissa, joista hän on kovasti, jopa maanisesti ajoittain kiihtynyt vaatien lähes yhteiskunnan kaikkia resursseja puuttumaan. On aikaa kuunnella ja olla nenä kiinni ikkunassa, mitä lähialueilla tapahtuu, ja elämä ilmeisesti kaventuu siihen. Viestitin kyllä suullisesti tästä k.o asioiden lietsojasta eteenpäin....mutta että jo naapurinkin pitäisi lähteä, eiköhän kohta jouda akkujen lataukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, sitäpä minäkin, en lähde kulumallakaan mihinkään. Olen ostanut asuntoni kuten hänkin, ja naapureitaan ei voi valita. Viisas vaikenee, ja en edes enää päivää sano, siinä varmaan verenpaineet nousee. Kummallisia nuo eläkeläistätsät, ovat olevinaan kaiken yläpuolella. En ole hänen kanssaan samoilla linjoilla lähiympäristöä koskevissa asioissa, joista hän on kovasti, jopa maanisesti ajoittain kiihtynyt vaatien lähes yhteiskunnan kaikkia resursseja puuttumaan. On aikaa kuunnella ja olla nenä kiinni ikkunassa, mitä lähialueilla tapahtuu, ja elämä ilmeisesti kaventuu siihen. Viestitin kyllä suullisesti tästä k.o asioiden lietsojasta eteenpäin....mutta että jo naapurinkin pitäisi lähteä, eiköhän kohta jouda akkujen lataukseen.

        Työssä käyvät saman moisia, toisten pitäisi muuttaa. Olemme olleet täällä ennen heitä, ja nyt pitäisi lähteä kun arvon väki saapui alueelle. Olen samaa mieltä, samanlainen oikeus asua kuin käskijöilläkin. Aivan hävytöntä ja loukkaavaa yrittää ajaa toisia kotoaan pois. Hävytön temppu. Kyllä sitä vähänaikaa katsoi, että mitä!! Sanoin, että päätämme ihan itse , missä asumme. Asioita lietsotaan ja toisia mustamaalataan. Ei ikinä uskoisi todeksi, meinaan, et muuallakin on asuttu. Voi jälleen todeta, ettei kaikki ole miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyvät saman moisia, toisten pitäisi muuttaa. Olemme olleet täällä ennen heitä, ja nyt pitäisi lähteä kun arvon väki saapui alueelle. Olen samaa mieltä, samanlainen oikeus asua kuin käskijöilläkin. Aivan hävytöntä ja loukkaavaa yrittää ajaa toisia kotoaan pois. Hävytön temppu. Kyllä sitä vähänaikaa katsoi, että mitä!! Sanoin, että päätämme ihan itse , missä asumme. Asioita lietsotaan ja toisia mustamaalataan. Ei ikinä uskoisi todeksi, meinaan, et muuallakin on asuttu. Voi jälleen todeta, ettei kaikki ole miltä näyttää.

        Lähtökohtaisesti ketään ei voi vaatia muuttamaan pois, eikä ole mikään peruste, kuka on asunut pidempään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, myös kyttääjällä, mutta itsepä karkottaa lähiympäristön pois. En aio välittää mitään, ilmaa koko ihminen, pullikoikoon vaikka kuinka omissa ongelmissaan, jos häiriköi vähääkään, haen lähestymiskiellon. Vanhan kansan auktoriteetti asenne ei pure tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti ketään ei voi vaatia muuttamaan pois, eikä ole mikään peruste, kuka on asunut pidempään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, myös kyttääjällä, mutta itsepä karkottaa lähiympäristön pois. En aio välittää mitään, ilmaa koko ihminen, pullikoikoon vaikka kuinka omissa ongelmissaan, jos häiriköi vähääkään, haen lähestymiskiellon. Vanhan kansan auktoriteetti asenne ei pure tänä päivänä.

        Ei tietenkään ketään voi vaatia muuttamaan. Eihän sen mukaan voi mennä kuka kauimmin alueella on asunut, mutta ei myöskään voi kenellekään mennä sanomaan, et teidän on lähdettävä. Kyllä itse tietää, mikä parasta on. Ihmisten täytyy oppia kunnioittamaan, jokaisen itsemääräämisoikeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ainakin 13 vuotta kytännyt jo, ja on nyt sitä mieltä, että minunkin pitäisi vissiin muuttaa pois, kun en ole samaa mieltä hänen kanssaan.

        Ootko ajatellu lehdistöä?


    • Anonyymi

      Ei oo naurun asia, kun minä joudun naapurina tätä kattomaan. Siivosin tänään, ja huudatin Ramstainia täysillä, eihän päivällä musiikinsoittaminen ole rikos. Kuunelkoon siis kunnon rähinää seinän takaa, kun minä olen kotona päivällä....

    • Anonyymi

      Taitaapi olla kyttärien vakiopaketti, kyttääminen ja juoruaminen, et saa naapurien välit..........

    • Anonyymi

      Ihan sairasta tuo kyttääminen ja juoruaminen. Sairasta touhua.

      • Anonyymi

        Aiva älytöntä toimintaa. Aivot narikassa, vai eiks niitä oo.


    • Anonyymi

      Millainen ihminen kyttää ? Täytyynee asiat itsellä olla päin peetä.

      • Anonyymi

        Sairas ihminen jolla ei ole omassa elämässä mitään sisältöä. Siis pummi joka elää toisten elämän tapahtumien kautta ja saa siitä kait jotkut viprat. Mutta eiköhän nyky lääkkeissä ole sopivia pillereitä heillekkin jos tajuaisivat hakea hoitoon .Jos tulee puheille niin sanoisin että mene pilaamaan jonkun muun päivä kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas ihminen jolla ei ole omassa elämässä mitään sisältöä. Siis pummi joka elää toisten elämän tapahtumien kautta ja saa siitä kait jotkut viprat. Mutta eiköhän nyky lääkkeissä ole sopivia pillereitä heillekkin jos tajuaisivat hakea hoitoon .Jos tulee puheille niin sanoisin että mene pilaamaan jonkun muun päivä kiitos

        ei mitkään lääkkeet tehoa tuommoisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mitkään lääkkeet tehoa tuommoisiin

        Tuommoisiin auttaisi, oppisi ensin tunnistamaan oman itsensä, kuka edes on.
        Hyväksynkö itseni tälläisenä kuin olen?
        Siis sisäinen tasapaino ja kauneus ei ulkoinen kauneus, jolla peitetään, mitä......... On pettävä.
        Terapia auttaisi siinä. Jos ei pysty kohtaamaan omaa itseään ei pysty myöskään näkemään tekemiään............
        Terapia ja lääkitys siinä lisänä, ois hyvä
        yhdistelmä.


    • Anonyymi

      Päpättää ja papattaa mielikuvituksensa asioita kuin pappa ja papattimatto Uutena Vuotena.

      • Anonyymi

        Niin, kyllä kyttäri keksii vaikka ja mitä. Uusi vuosi onkin rakettienaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä kyttäri keksii vaikka ja mitä. Uusi vuosi onkin rakettienaikaa.

        Toivon, että rakettikeiju heilauttaa taikasauvaa....mutta vain uutena vuotena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että rakettikeiju heilauttaa taikasauvaa....mutta vain uutena vuotena.

        Onko jälleen uhkaus?
        Miksi otat juuri näihin.........


    • Anonyymi

      Naiset yleisimmin kyttäreitä, mutta mitäpä jos kyttärinä onkin mies.!!!!

      • Anonyymi

        No jos se on ainoa tapa saada seisomaan suotakoon se hänelle


    • Anonyymi

      Toivotaan, et kohde on aikuinen.......

      • Anonyymi

        Taivas auta kun mie tarkoitin et kun ihmisellä ei ole kuin kaksi päätä, yläpää ja alapää jos toinen seisoo niin toinen ei toimi ja päinvastoin.


    • Anonyymi

      Tarkoitin, et aina ei tiedä kuka, mitä kyttää.
      Maailma on....

    • Anonyymi

      Saako naapurille vilauttaa meisseliä ikkunasta?

    • Anonyymi

      Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, eksynyt ei tiedä, minne se vie !!!!!

    • Anonyymi

      No näitä riittäää joka paikassa.

    • Anonyymi

      No katsoa varmaankin saa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe