Mutta ihan iloisesti kuitenkin hain 5 sankollista komeita puolukoita.
Tänne korpeen paskat kukaan halua
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uusavuttomat käsitä että marjametsässä hauskempaa kuin somessa. Huikaisevat vaaramaisemat joita ihailin poiminnan välissä. Komeita puolukoitakin keräsin mitkä annan kavereille.
- Anonyymi
No tarttis olla koulutusta vastaavaa työtä.. tähän lähelle maalle korpeen voisin ihanan erään luokse tulla.
- Anonyymi
Mä ehdotin kerran eräälle, et muutetaan pohjoiseen, hän ei halunnut se jäi siihen. Kyllähän siellä vois asuu, ihana luonnon rauha, ei ääntä, ite aina tunturilla makaan maassa ja kuuntelen kun ei kuulu mitään. Aa on se vaan ihanaa vaan ei kun pitää lähtä kahden viikon päästä kuunteleen Helsinkin menoa taas😂
- Anonyymi
Se toisille on raha tärkeämpi kuin mikään muu. Meille korven asukille luonto ja eri vuodenaikojen vaihtelut on se juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toisille on raha tärkeämpi kuin mikään muu. Meille korven asukille luonto ja eri vuodenaikojen vaihtelut on se juttu.
Juuri näin, ja onhan se vähän vaikea tulla semmoisen kans toimeen kun joku ajattelee rahaa toinen luontoa, no.. Siks mä olenkin eronnut, liian erinlaisii oltiin se oli yks syy muiden joukossa.
- Anonyymi
Noin paljon keräsit, tosi hyvin tehty.
- Anonyymi
No olihan niitä tosi paljon ja jäikin. Itselle laittanut jo 40 litraa ja ylimäärän ihan mielelläni lahjoitan. Marjoja ihan tuhottomasti ja on ne komeita. Nautinto on niitä poimia ja tiedossa hyviä marjapaikkoja, tule vain saat enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Pysykööt poissa tiältä korvesta. Eiväthän perkele ole kaikkia sieniä ja marjoja syömässä. Saa rauhassa olla! Tälleesti sivusta toteaa toinen "korpijätkä".
Eikö se ole hyvä, ettei kaikki sinne halua? Eihän se enää olisi mikään korpi, jos kaikki ihmiset sinne säntäisi.
- Anonyymi
Niin omassa rauhassa me korven asukit kuitenkin haluamme olla ja nauttia eri vuoden vaihteluiden vaihteluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin omassa rauhassa me korven asukit kuitenkin haluamme olla ja nauttia eri vuoden vaihteluiden vaihteluista.
Mukavaa ja rauhaisaa on elo siellä korvessa, paitsi että pimeä siellä pelottaa sellaista, joka pelkää pimeää ja vähän mörköjäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa ja rauhaisaa on elo siellä korvessa, paitsi että pimeä siellä pelottaa sellaista, joka pelkää pimeää ja vähän mörköjäkin.
Ei pimeää eikä mörköjä tarvitse pelätä. Minä tiedän sen, koska olen vähän niitä molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pimeää eikä mörköjä tarvitse pelätä. Minä tiedän sen, koska olen vähän niitä molempia.
Kaikki pimeät möröt eivät ehkä ole sellaisia nallukoita kuten sinä.
- Anonyymi
Jos on määräilevä sadistinen ukko, niin kuka tahtoisi. Ei se siitä korvesta ole kiinni, vaan henkilöstä jonka kanssa siellä elää.
- Anonyymi
Toi on totta. Oikean ihmisen kanssa siellä korvessa viihtyisi. Pidän luonnosta joten se olis ihan parasta yhdessä luonnossa liikkuminen. Vaan töitä pitäis olla. Taloudellisesti en halua heittäytyä kenenkään varaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on totta. Oikean ihmisen kanssa siellä korvessa viihtyisi. Pidän luonnosta joten se olis ihan parasta yhdessä luonnossa liikkuminen. Vaan töitä pitäis olla. Taloudellisesti en halua heittäytyä kenenkään varaan.
😂😂 Ei olis varaa elättääkkään.
- Anonyymi
Harvemmin ne ukot täällä korvessa sadistisia ovat kuin taajamissa. Meilläpäin emäntä se yleensä kaapinpaikan määrää. Mies on tyytyväinen kun sai mukavan kaverin ja kaikkein vähimmällä pääsee kun tekee niin kuin esimies käskee.
- Anonyymi
Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyllä pesä. Siellä on peti ja siellä on koti ja peikolla pehmoinen olo..
- Anonyymi
Täi, täi, täi, täi-täi-ii, täi-ii,täi-täi, luteet hyppii seinille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täi, täi, täi, täi-täi-ii, täi-ii,täi-täi, luteet hyppii seinille.
Kaupungissahan niitä luteita ja täitä on ja niitä on vaikea saada pois..
Itsellä ei moisista elukoista ole mitään kokemusta.
Metsäluteet ovat kai harmittomia, niissä on pistävä haju. - Anonyymi
Siellähän se koti. Olkoon tönö, torppa, olkoon vaikka, silti paras paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissahan niitä luteita ja täitä on ja niitä on vaikea saada pois..
Itsellä ei moisista elukoista ole mitään kokemusta.
Metsäluteet ovat kai harmittomia, niissä on pistävä haju.Pölhö sehän oli sanoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölhö sehän oli sanoitus.
Etelänmatkoiltahan niitä tuodaan. Kannattaisi herätä siellä aamuyöllä todetakseen kuinka vankka polku niillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän se koti. Olkoon tönö, torppa, olkoon vaikka, silti paras paikka.
Koti on aina koti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölhö sehän oli sanoitus.
Sanoititko ihan oman laulun, kun en ole kuullut koskaan mistään täi- ja ludelaulusta tai sitten se on luikahtanut huomaamatta ohi, olen kuitenkin aikamoinen laulutuntija.
- Anonyymi
Mä voisin haluta korpeen, mut kirjoituksistasi päätellen mä en olisi ainakaan sellainen kenet sinne haluaisit.
Väärä sukupuoli... - Anonyymi
Naista vai miestä kaipaat? Kumpaa sukupuolta itse olet?
- Anonyymi
Hän pelkää kertoa itsestään, introvertti erakko ja haluaa olla yksin omassa rauhassaan, piilossa omat ajatukset parhaina ystävinään.
Sellaista elämä on. Toisaalta kaipaa, mutta toisaalta ei kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pelkää kertoa itsestään, introvertti erakko ja haluaa olla yksin omassa rauhassaan, piilossa omat ajatukset parhaina ystävinään.
Sellaista elämä on. Toisaalta kaipaa, mutta toisaalta ei kaipaa.Kyllähän väitteessäsi on hieman perääkin, mutta onhan tässä välillä pientä yritystäkin ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän väitteessäsi on hieman perääkin, mutta onhan tässä välillä pientä yritystäkin ollut.
Varmaan tulijoita, olit nainen tai mies, sinne korpeen olisi, mutta oma rauha siinä menisi, jos joku sinne tulisi sotkemaan.
- Anonyymi
Minä en voisi asua korvessa, ei vaan ole mun juttuni sellainen asumistapa.
- Anonyymi
Oletko puolukka fani?
- Anonyymi
Paras marjahan se puolukka on, mutta on minulla muitakin marjoja paljon pakasteessa. Hilloja, mansikoita, mustikoita, vadelmia, mustia ja punaisia viinimarjoja. Tyrniäkin löytyy ja myöhemmällä syksyllä myös karpaloita. Arkkupakastin käy jo täysillä ja toiseenkin piti jo pistää. Ihan ilmaista parasta ruokaa, hakee vain metsästä pois.
- Anonyymi
Kannattaa osallistua maajussille morsian-ohjelmaan. Tuottanee enemmän tulosta kuin täällä tyhjänpäiväisellä palstalla.
- Anonyymi
Enhän minä nyt ihan pelleksi ala, tämäkin jo vähän rajoilla vaikka anonyyminä.
- Anonyymi
Herrajumala miten monta sankollista!
En jaksa ennee tehdä niinkään....
Niin,tai hait,et itse keränny???
Ei metsät ennee vedä marjojen keruuseen,ainoa asia on että sinne kaipoo joskus kävelemmääm...
Kuinka voi tulla näin sairaaksi yhdestä asiasta
Onneksi sua nukkua .
Hullua tämä,tahtoisin pois
Mutta asuntoni on tiällä.
Vihhoon joka ainoaa auton iäntä.
Vihaan sinnuu.
Olen ikuinen wanha,oikeastoon mukavvoo vanheta tällein kämppöön.
Vanhat rouvat on miun ystäviä.....
Voin olla tyttökin mutta piäni on wanha.
Kiusoon kai samalla tavalla mummoja
Minnuu on vähätelty,pilkattu, ivattu.
Miun piteis olla poies tiältä.
Haukkuminen jatkuis kuitennii olisimpa missä tahansa.
Pojat tirskuu miulle,tytöt hihittellöö...
Halvaannun niistä.
Siitä.
Piteis muuttoo jonnekkin kivensissään. Piiloutua kannonnokkaan tai männä iäniä piiloon peiton alle.
Hulluja.
Sairastuin oikeastaan tuassiin kymmenisen vuotto sitten.
Vaikka terve en ole ollutkiään.
Sullakin paska eukko.
Miulla ollu viälä paskempi miäs.
Tyhmöö elämää...
Kuolemaan tulin.
Tiänne. - Anonyymi
NG vaikeutus sangollista*
- Anonyymi
5 sangollista happamia puolukoita?...uhhuh suu päivittäin sitruunalla läpi talven jos yksin aoit ne syödä ei muuta kuin tsemppiä sinne.
- Anonyymi
Pitkä on ainakin meillä talvi. Et taida mikään pitokokki ainakaan olla. Niitähän voi syödä monin tavoin, tietenkinhän ne on silti puolukoita. Olen niitä keittänyt, jauhanut ja survonut. Kyllä niitä hillona ja soppana kummasti menee, eipä ole tarvinnut roskiin heittää. Puuro se vasta herkkua on ja varsinkin imellytetty valmistettu pirtinuunissa. Pitäisi varmaan meillä vanhoilla pojilla viiksekkäillä ruveta neitsykäisille pitämään keittokurssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä on ainakin meillä talvi. Et taida mikään pitokokki ainakaan olla. Niitähän voi syödä monin tavoin, tietenkinhän ne on silti puolukoita. Olen niitä keittänyt, jauhanut ja survonut. Kyllä niitä hillona ja soppana kummasti menee, eipä ole tarvinnut roskiin heittää. Puuro se vasta herkkua on ja varsinkin imellytetty valmistettu pirtinuunissa. Pitäisi varmaan meillä vanhoilla pojilla viiksekkäillä ruveta neitsykäisille pitämään keittokurssia.
puolukkainen mannapuuro, mjam!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sekin vielä pääsi unhoittumaan. Sitä syö vaikka ruisleivän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä juuri söin saunanpäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563