Olen ihastunut T-Rociin ja harkitsen CRV:ni vaihtoa 1.5 litraiseen bensakoneelliseen trociin. Mahtaako kellään vielä olla kokemuksia tuosta mallista? Ajaessa hyvin golfin tuntuinen, Golf mulla on joskus ollut ja pidin siitä, mutta oli paljon pikkuvikoja.
T-Roc kokemuksia?
24
19123
Vastaukset
- Anonyymi
Järkevä ajatus.
- Anonyymi
Itsellä on T-Roc 1.5 TSI DSG vm. 2020 ja 6000 km ajettuna. Ei mitään pahaa sanottavaa. Kaikki toiminnot toimineet moitteetta. Hyvä ajettava kaikinpuolin.
Erkka- Anonyymi
Erkka VAGArenalta päivää että pätkähtää, K-Auton pullakahvit on juotu monesti, oon kuin osa sisäpiiriä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkka VAGArenalta päivää että pätkähtää, K-Auton pullakahvit on juotu monesti, oon kuin osa sisäpiiriä....
Päivää päivää! Osui ja uppos...
Erkka
- Anonyymi
Yrjö lentää kun näenkin volkkarin, mutta jokainen saa olla niin tyhmä kuin haluaa, volkkarin ostamista laki ei kiellä, mutta terve järki kehottaa olemaan ostamatta.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
-aloittaja
- Anonyymi
VW satsaa joka vuosi 85 miljardia tuotekehitykseen ja etsii keinoja valmistaa autoja aina vain halvemmalla, jostain syystä heidän autojensa hinnat ei kuitenkaan laske vaan nousee vuosi vuodelta. Kyseessä on ahneus, tuotekehitysmiljardit antaa saksan hallitus, VW kerää voitot korjaamalla halvalla tehtyjä romujaan. Tuohon touhuun ei kuluttajan kannata osallistua omilla rahoillaan.
- Anonyymi
Taas näitä toyotamiesten höpöhöpö juttujja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas näitä toyotamiesten höpöhöpö juttujja.
Tuossa halpuuttamisessa Toyota vetää kyllä voiton.
- Anonyymi
Osta Dacia, saat vastinetta rahoillesi.
- Anonyymi
Vaihto Hondasta volkkariin. Haluat siis alkaa kiduttamaan itseäsi korjaamokäynneillä?
- Anonyymi
Maailman paras auto tuo T-roc. Mulla kaikilla herkuilla ja metallinhohto-oranssi. Uutena ostin ja nyt 28 000 ajettu. Suosittelen !
- Anonyymi
Minulla 1.5 T-Roc kaikilla herkuilla. Suosittelen todellakin!!! Uutena ostin ja bensakone. Rakkauspakkaus kerrassaan. 28 000 nyt takana ja ei voi muuta kuin kehua :)
- Anonyymi
Ajettu 28.000 km ja vielä ihan harmiton . Ällistyttävää !
Normiautoilla ajataan 280.000 vain pelkillä huolloilla ja hyvin menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajettu 28.000 km ja vielä ihan harmiton . Ällistyttävää !
Normiautoilla ajataan 280.000 vain pelkillä huolloilla ja hyvin menee.80-luvulle jämähtäneet tojopapat mainostaa, kun on autolla ajettu "taas 5 tkm enemmän mittarissa eikä vieläkään mitään vikaa". Tosin ne mainostukset loppui 30 tkm tietämillä... taisi tulla se 1. vika ;-D
Normiauton käyttöikä voi hyvin olla 280 tkm, mutta patterivatkaimiin saattaa joutua näillä kilometreillä jo uusimaan sähkömoottorin (nestevuoto) tai muutaman akkumodulin (etenkin entisiin takseihin). Mut nuo on vaan sellaisia 5000 €/laaki juttuja.
Vrt. polttomoottoriautoon voi joutua uhraamaan pari tonnin kytkinremonttiin tms. ja sehän on siis maailmanloppuun verrattava juttu.
Plugareissa on myös suuri todennäköisyys polttomoottorin ongelmille. Niissä kun kone käy vain pätkittäin = suuren osan ajasta alilämpöisenä, jolloin kone kuluu nopeammin ja 140 tkm voikin olla parempi arvaus sen käyttöiäksi!
Lisäbonuksena plugarissa voi akkukin olla kaput noilla kilometreillä. Kas kun plugarin pientä akkua ladataan paljon tiehemmillä sykleillä (jopa 2 kertaa vuorokaudessa tyhjästä täyteen, jos pitkä työmatka) kuin täyssähköautojen akkuja.
Kumma kyllä nimenomaan plugarien myynti vetää ja patterivatkaimien ei. On kyllä mielenkiintoista katsoa, miten plugarien arvo kehittyy jos ja kun niitä alkaa parin vuoden päästä porsimaan.
- Anonyymi
Miten hemmetissä tuon infotainmentin aloitusnäkymästä saadaan pois rengaspaineasetukset? Kyseinen asetusruutu tulee aina käynnistettäessä ensimmäisenä mutta haluaisin näkyviin kulutus- ym tiedot oletuksena. Käyttöohjeista ei ole mitään apua tämän valikkohimmelin käytössä.
- Anonyymi
Ei sinulla ole T-Roccia. Kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen, näkyviin tulee viimeiseksi jäänyt näkymä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla ole T-Roccia. Kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen, näkyviin tulee viimeiseksi jäänyt näkymä.
Kyllä vain on T-Roc. Hoksasin tuon kertomasi asian vasta tällä viikolla, eli jos sammutettaessa on näytössä Menu-valikko niin sehän sieltä avautuu uudelleen startatessa.
Mitä mieltä olet Volkkarin omista kartoista, kannattaako niitä hankkia Naviin kun Android-puhelin kytkeytyy kuitenkin autoon hetkessä ja käytössä on Googlen ja Heren kartat?
- Anonyymi
Mnulla on T.Roc ja jotain 30000 ajettu ja ilmeni startti vika . Ei inahakkaan viety Ylivieskan Pörhölle saapa nähä kuinka kalliikksi tulee
- Anonyymi
Eikö takuu vastaa siitäkään ?
- Anonyymi
Ihana auto! Minulla on sähäkänsininen + musta katto 1,5 tsi dsg vm. 2020 ja olen tyytyväinen! Ensi vuonna tilaan uuden mallin T-Rocin.
- Anonyymi
Parasta mitä tuossa kokoluokassa saa.
- Anonyymi
Onhan tuo ulkonäkö ihan kohtuusiedettävä mutta se tekniikkaosasto saa ainakin minut kiertämään merkin kaukaa. Kahdesta volkkarista kokemukset jo niin vakuuttavia!
- Anonyymi
oli 5 vuotta rokki, loistopeli ajoin vain 50000.km ei harmeja. vaihdoin uuteen tiguaniin kun oli uus malli ja sattu oleen hyllyssä kun olin huoltokäynnillä. mahtava pelikin tääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102321Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from321897Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1021824
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571142- 1101036
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20913- 54860
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837