Elämä oli silloin niin huoletonta, nyt se on yhtä helvettiä näin kolmekymppisenä.
Olis kiva olla taas 7-vuotias
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa joskus mutta oikeastaan lopettanut sen jo. Lapsuus oli ja meni. Se oli hieno elämänvaihe jonka oli kuitenkin määrä päättyä. Vaikka vanhempana on enemmän velvollisuuksia, on myös enemmän mahdollisuuksia. En valita, elämä pelittää näinkin.
- Anonyymi
Varmasti oli kaikilla huolettomampaa 7vuotiaana . Ei ollut rahasotkuja eikä viikkorahan eteen tarvinnut tehdä töitä. Kaikki yleensäkin helpompaa. Mäkin muistan kun olin 7v niin esim, kun oltiin leikkipuistossa niin, kun tuli kusihätä nii ei tarvinnu vessaan mennä vaan lähimmän puun taakse jos edes senkään. Nykyään, kun ikää on 15v niin kaikki monimutkaista. Vanhemmilla kauheen korkeat odotukset mun suhteen ja muutenkin. Koulutehtävät niin vaikeita, että ei meinaa mitään osata. En usko, että mitään vanhempien odotuksista pystyn täyttämään!
- Anonyymi
Ei vanhempien odotuksia pidäkään pyrkiä täyttämään. Täytyy kuunnella sisintään, mitä haluaa opiskella, ja missä olla töissä. Pääasia, että on jossain töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3751874Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111708Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.72912Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688- 54688
- 63683