Hyvin monien murhien motiivi löytyy nykyään edellisen elämän tapahtumista, joko rakkaussuhteessa tapahtuneesta hylkäämisestä tai edellisen elämän kuoleman kosto.
Täällä palstallakin syytetään ja tuomitaan monia syyttömiä ihmisten järjettömyyden takia ja sen tähden etteivät he tiedä totuutta edellisistä elämistä.
Jatkossa noita murhia tulee tapahtumaan yhä enemmän ja enemmän koska noiden murhien tekijät eivät joudu vastuuseen ihmisten kyvyttömyyden takia nähdä noita edellisen elämän motiiveja joista ei saa kirjoittaa näille palstoille koska ihmiset eivät ymmärrä noita tietoja ja he ovat sokaistuneita.
Edellisen elämän motiivit murhateoissa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en usko edelliseen enkä seuraavaan elämään, mutta jos sellaisia sattuu olemaan niin entisestä ei pitäisi kantaa mitään seuraavaan.
Menneet ovat menneitä, miksei niitä voi unohtaa.
Ja miksi jonkun viattoman pitäisi kärsiä itse kunkin menneisyydestä tai siellä olleista tapahtumista.
Väkivalta ylipäänsä on syvältä.....- Anonyymi
Hyvin monet ovat eläneet maan päällä useammin kuin yhden kerran, monet vielä useammin. Jotkut (kaksi) ovat saaneet edellisessä elämässään rukkaset rakastetultaan mutta ovat kantaneet tuota hylkäämistä nykyiseen elämäänsä ja kostaneet tuon hylkäämisen surmaamalla hylkääjänsä.
Toiset (yksi) ovat olleet naimisissa edellisessä elämässään ja heille se on ollut suuri rakkaus mutta tässä elämässä toinen henkilö on vienyt heidän suuren rakkautensa jonka he ovat kostaneet surmaamalla suuren rakkautensa nykyisen puolison.
Jotkut (kaksi) ovat saaneet surmansa aikaisemmassa elämässään taistelussa jonkun ryhmän jäsenen tai sen johtajan toimesta ja ovat kostaneet tuon edellisen elämän kuolemansa joko surmaamalla tuon ryhmän jonkin jäsenen tai johtajan nykyisessä elämässä.
Ei nuo edellisen elämän murhaajat unohda edellisen elämän rukkasia tia kuolemaansa jonka he ovat omasta mielestään kokeneet väärintulleiksi vaan ovat kostaneet ne tässä elämässä.
Jos nämä edellisestä elämästä johtuneet murhateot jäisivät salaisiksi tai niitä ei paljastettaisi ja tuomittaisi, ne lisäisivät väkivaltaa ihmislasten joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin monet ovat eläneet maan päällä useammin kuin yhden kerran, monet vielä useammin. Jotkut (kaksi) ovat saaneet edellisessä elämässään rukkaset rakastetultaan mutta ovat kantaneet tuota hylkäämistä nykyiseen elämäänsä ja kostaneet tuon hylkäämisen surmaamalla hylkääjänsä.
Toiset (yksi) ovat olleet naimisissa edellisessä elämässään ja heille se on ollut suuri rakkaus mutta tässä elämässä toinen henkilö on vienyt heidän suuren rakkautensa jonka he ovat kostaneet surmaamalla suuren rakkautensa nykyisen puolison.
Jotkut (kaksi) ovat saaneet surmansa aikaisemmassa elämässään taistelussa jonkun ryhmän jäsenen tai sen johtajan toimesta ja ovat kostaneet tuon edellisen elämän kuolemansa joko surmaamalla tuon ryhmän jonkin jäsenen tai johtajan nykyisessä elämässä.
Ei nuo edellisen elämän murhaajat unohda edellisen elämän rukkasia tia kuolemaansa jonka he ovat omasta mielestään kokeneet väärintulleiksi vaan ovat kostaneet ne tässä elämässä.
Jos nämä edellisestä elämästä johtuneet murhateot jäisivät salaisiksi tai niitä ei paljastettaisi ja tuomittaisi, ne lisäisivät väkivaltaa ihmislasten joukossa.Nukutko riittävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko riittävästi?
Minä taas olen huolissani nukkuuko nämä 7 499 999 999 henkilöä riittävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen huolissani nukkuuko nämä 7 499 999 999 henkilöä riittävästi?
Mikäs heissä nyt niin huolestuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso joukko sakkia huolenaiheena. Alma Median kuuntelijoitako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttaako Pekkalan ja iso Jullen välinen vääntö? Minua huolestuttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttaako Pekkalan ja iso Jullen välinen vääntö? Minua huolestuttaa...
Huutokuoro vaihtoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutokuoro vaihtoon...
Saattojoukko valmistautuu jatkamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943