Hyvin monien murhien motiivi löytyy nykyään edellisen elämän tapahtumista, joko rakkaussuhteessa tapahtuneesta hylkäämisestä tai edellisen elämän kuoleman kosto.
Täällä palstallakin syytetään ja tuomitaan monia syyttömiä ihmisten järjettömyyden takia ja sen tähden etteivät he tiedä totuutta edellisistä elämistä.
Jatkossa noita murhia tulee tapahtumaan yhä enemmän ja enemmän koska noiden murhien tekijät eivät joudu vastuuseen ihmisten kyvyttömyyden takia nähdä noita edellisen elämän motiiveja joista ei saa kirjoittaa näille palstoille koska ihmiset eivät ymmärrä noita tietoja ja he ovat sokaistuneita.
Edellisen elämän motiivit murhateoissa
9
57
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en usko edelliseen enkä seuraavaan elämään, mutta jos sellaisia sattuu olemaan niin entisestä ei pitäisi kantaa mitään seuraavaan.
Menneet ovat menneitä, miksei niitä voi unohtaa.
Ja miksi jonkun viattoman pitäisi kärsiä itse kunkin menneisyydestä tai siellä olleista tapahtumista.
Väkivalta ylipäänsä on syvältä.....- Anonyymi
Hyvin monet ovat eläneet maan päällä useammin kuin yhden kerran, monet vielä useammin. Jotkut (kaksi) ovat saaneet edellisessä elämässään rukkaset rakastetultaan mutta ovat kantaneet tuota hylkäämistä nykyiseen elämäänsä ja kostaneet tuon hylkäämisen surmaamalla hylkääjänsä.
Toiset (yksi) ovat olleet naimisissa edellisessä elämässään ja heille se on ollut suuri rakkaus mutta tässä elämässä toinen henkilö on vienyt heidän suuren rakkautensa jonka he ovat kostaneet surmaamalla suuren rakkautensa nykyisen puolison.
Jotkut (kaksi) ovat saaneet surmansa aikaisemmassa elämässään taistelussa jonkun ryhmän jäsenen tai sen johtajan toimesta ja ovat kostaneet tuon edellisen elämän kuolemansa joko surmaamalla tuon ryhmän jonkin jäsenen tai johtajan nykyisessä elämässä.
Ei nuo edellisen elämän murhaajat unohda edellisen elämän rukkasia tia kuolemaansa jonka he ovat omasta mielestään kokeneet väärintulleiksi vaan ovat kostaneet ne tässä elämässä.
Jos nämä edellisestä elämästä johtuneet murhateot jäisivät salaisiksi tai niitä ei paljastettaisi ja tuomittaisi, ne lisäisivät väkivaltaa ihmislasten joukossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin monet ovat eläneet maan päällä useammin kuin yhden kerran, monet vielä useammin. Jotkut (kaksi) ovat saaneet edellisessä elämässään rukkaset rakastetultaan mutta ovat kantaneet tuota hylkäämistä nykyiseen elämäänsä ja kostaneet tuon hylkäämisen surmaamalla hylkääjänsä.
Toiset (yksi) ovat olleet naimisissa edellisessä elämässään ja heille se on ollut suuri rakkaus mutta tässä elämässä toinen henkilö on vienyt heidän suuren rakkautensa jonka he ovat kostaneet surmaamalla suuren rakkautensa nykyisen puolison.
Jotkut (kaksi) ovat saaneet surmansa aikaisemmassa elämässään taistelussa jonkun ryhmän jäsenen tai sen johtajan toimesta ja ovat kostaneet tuon edellisen elämän kuolemansa joko surmaamalla tuon ryhmän jonkin jäsenen tai johtajan nykyisessä elämässä.
Ei nuo edellisen elämän murhaajat unohda edellisen elämän rukkasia tia kuolemaansa jonka he ovat omasta mielestään kokeneet väärintulleiksi vaan ovat kostaneet ne tässä elämässä.
Jos nämä edellisestä elämästä johtuneet murhateot jäisivät salaisiksi tai niitä ei paljastettaisi ja tuomittaisi, ne lisäisivät väkivaltaa ihmislasten joukossa.Nukutko riittävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko riittävästi?
Minä taas olen huolissani nukkuuko nämä 7 499 999 999 henkilöä riittävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen huolissani nukkuuko nämä 7 499 999 999 henkilöä riittävästi?
Mikäs heissä nyt niin huolestuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso joukko sakkia huolenaiheena. Alma Median kuuntelijoitako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttaako Pekkalan ja iso Jullen välinen vääntö? Minua huolestuttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttaako Pekkalan ja iso Jullen välinen vääntö? Minua huolestuttaa...
Huutokuoro vaihtoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutokuoro vaihtoon...
Saattojoukko valmistautuu jatkamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17517445Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4610027Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?545897Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463200Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.172895Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252812"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562682Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862608- 1381880
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen421866