Minne kannattaisi mennä pilkille täällä kuopion seudulla kun en oikein vielä tunne näitä vesiä. Sellainen paikka olisi hakusessa mistä ois mahis saada isojakin ahvenia. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Minne
2
434
Vastaukset
- tutkittava
En pysty vastaamaan kysymykseesi mutta kerron minun "noviisin"kokemuksista Saimaan rannalta.
Kunnon neuvoa ei tahdo löytyä.Hienovaraiseen vihjailuun saa vastaukseksi että"se vaihtelee"tai "mistä kulloinkin sattuu".
Itse ostin peruskartan josta löytyy myös pohjan korkeuskäyrät.Lisäksi kannattaa silmittää paikkoja joihon pilkkijöitä säännöllisesti kokoontuu.Näillä keinoilla olen onnistunut hiukan parantamaan saalista mutta vielä ovat isojen ahventen paikat löytymättä.
Elikkä "Eikun töihin".Itse löydetty kalapaikka tuo löytämisen iloa enemmän kuin muiden neuvoma.- Kaljmies
Kallavesi siinä ihan n äkösällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823