Minne kannattaisi mennä pilkille täällä kuopion seudulla kun en oikein vielä tunne näitä vesiä. Sellainen paikka olisi hakusessa mistä ois mahis saada isojakin ahvenia. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Minne
2
401
Vastaukset
- tutkittava
En pysty vastaamaan kysymykseesi mutta kerron minun "noviisin"kokemuksista Saimaan rannalta.
Kunnon neuvoa ei tahdo löytyä.Hienovaraiseen vihjailuun saa vastaukseksi että"se vaihtelee"tai "mistä kulloinkin sattuu".
Itse ostin peruskartan josta löytyy myös pohjan korkeuskäyrät.Lisäksi kannattaa silmittää paikkoja joihon pilkkijöitä säännöllisesti kokoontuu.Näillä keinoilla olen onnistunut hiukan parantamaan saalista mutta vielä ovat isojen ahventen paikat löytymättä.
Elikkä "Eikun töihin".Itse löydetty kalapaikka tuo löytämisen iloa enemmän kuin muiden neuvoma.- Kaljmies
Kallavesi siinä ihan n äkösällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866