Auttaako poliisi ihmisiä vai venäläisiä rosvoja?

Anonyymi

Venäläiset rosvot tulivat suomalaiseen talooni. Minua ryöstettiin, nöyryytettiin, omaisuuteni ja rahani vietiin pois. Suomalainen poliisi sanoi, että olet venäläinen. Venäjän mafia on myös venäläinen. Käsittele sitä itse.Tämä on jatkunut 5 vuotta: 2016, 2017, 2018, 2019 ja jo 2020. Venäläiset rosvot elävät saarellaan Lapeenrannassa. Annoin nimet, sukunimet, rekisterikilvet, päivämäärät ... eikä mitään. Suomen poliisi ei halua olla yhteydessä minuun ja vastata! Mitä tehdä? Tämä on normaalia? Maksoin veroja, odotan apua. Apua ei ole, ja kuten ymmärrän, he uhkaavat minua lisää vainoa.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa venäläinen rosvokin on ihminen.

• Anonyymi

Näen, mutta kuka on Suomessa henkilö, joka maksaa veroja, noudattaa Suomen lakeja ja jota venäläiset ryöstöt ryöstävät?

• Anonyymi kirjoitti:

Näen, mutta kuka on Suomessa henkilö, joka maksaa veroja, noudattaa Suomen lakeja ja jota venäläiset ryöstöt ryöstävät?

Kuka on henkilö, jota Suomen poliisi neuvoo käsittelemään itse rosvoja?

• Anonyymi
        AlexW kirjoitti:

Kuka on henkilö, jota Suomen poliisi neuvoo käsittelemään itse rosvoja?

Suomen poliisi on jo niin suuri vitsi että ylettyy ainoastaan naurattamiseen. Marionetti koomikko tyhjä toimittajia autoilevia lapsia haalarit päällä ja pahoittavat mielensä kuin kakarat jos heitä arvostellaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1696
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      270
      1250
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe