Nyt on syytä olla erityisen tarkkana, että pankkitunnukset ja pankkikortti eivät joudu vääriin käsiin. Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että kaupunki aikoo maksaa velkansa varastamalla kuntalaisten pankkitunnuksia, eli kuntalaisten henkilökohtaisia pankkitilejä käytettäisiin kaupungin velan maksamiseen. Jos lähipiiriisi kuuluu kaupungin hallintoon kuuluvia ihmisiä, älä päästä heitä missään tapauksessa kotiisi.
Suojelkaa pankkitietojanne
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minä säilytän pankkikortit riipputissien alla, sieltä niitä ei kukaan vieras kaivele.
- Anonyymi
Anttilan katoksen alta kuultua? Suora yhteys Sykkeeseen. Lopettakaa se mölyäminen ja roskaaminen. Syljeskelyä ette pysty lopettamaan, ettehän-siis kukaan lahtelainen.
- Anonyymi
Piti mennä sinne tapahtumaan hankkimaan korona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656