Jukka Rantanen on jo melkein 10 vuotta makuuttanut ladecia osaamattomuudellaan niin johtajana kun ajattelijanakin. Lahden alue näivettyy osin tästä syystä. Ladec ei toimi. Täysi uudistus erottamalla heti alkuun tämä saamaton ns. Johtaja.
LADEC uusiksi tai lakkautettava
3
113
Vastaukset
Etkö hyvä ihminen ymmärrä. Jukka Rantanen vain käyttää hyväkseen lahtelaisten kunnallispoliitikoiden välinpitämättömyyttä ja flegmaattisuutta! Siellä mielummin politiikan pelimiehet ja naiset puuhastelee helppojen asioiden kanssa kuten ympäristökaupunki ja pormestarijutut. Selkäranka ja mielenkiinto ei riitä uudistamaan rakenteita; tähän kuuluisi ilman muuta LADECin poistaminen ja uuden toimivan yksikön perustaminen. Juuri johtajan etsimiseen panostamisella tämä alkaa, ja takaan että paikka kiinnostaa aikaansaavia ajattelevia johtajakandidaatteja eli Lahti saisi aikaan ehkä paljonkin tällä liikkeellä. MUTTA; lahtipoliitikoille tämä on siis EVVK
Kyllä ymmärrän, vierestä katsomalla on helppo nähdä, tämä ukko kun pitää henkilöstötilaisuuksiakin, niin asia on puuroa ilman sisältöä, sillä ei ole asiaa, aika huolestuttavaa
Ladeccilainen kirjoitti:
Kyllä ymmärrän, vierestä katsomalla on helppo nähdä, tämä ukko kun pitää henkilöstötilaisuuksiakin, niin asia on puuroa ilman sisältöä, sillä ei ole asiaa, aika huolestuttavaa
23.9. Scania uutisien yhteydessä Pekka Timonen puhuu ääneen sen mitä kaikki tietävät ja ymmärtävät; eteenpäin on mentävä, iso kysymys on miten lahteen saadaan syntymään uusia työpaikkoja ja uutta osaamista. Tähän se sitten jääkin, pahaa aavistan. LADECille annetaan toimeksi että tehkäähän jotain, Jukka Rantanen panee kalvonikkarit (kuntien kustantamat eli meidän rahoittamat) pipeltelemään kalvosarjan, Jukka puhuu jossain kuppikunnassa poliitikoille että kohta tapahtuu, poliitikot on tyytyväisiä sillä on fiilis että jotain tehdään. Sitten aika kuluu, mitään ei tietenkään tapahdu koska ei ole edellytyksiä tehdä; puuttuu osaaminen ja verkostot, kaikki. Rantanen ulos vihdoin jo, ja uusi alku tekemiselle HETI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483