Siis oon 11v tyttö (EI DISSATA!!!!!!!!!!!!!!!) ja mun luokalla on yks sairaan söpö ja kiva poika, joka on mua vuotta vanhempi. Siis mä tykkään siitä tosi paljon enkä oo varma tykkääkse musta. Yhessä se sano et tykkää mun bestiksestä... Mä oon kertonu sille että tykkään siitä ja sillee mut en oikee saa vastausta siitä että tykkääkö se musta vai ei.:/ Me siis snäpätää ja sillee niinku melkein jokapäivä ja se on mun ja mun kavereitten seurassa aikapaljo koulussa... Apua?
Miten tietää että ihastus tykkää musta?
Anonyymi
1
209
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ehkä odottaisin pari vuotta.
Mä sain ekan puhelimen vasta 11 vuotiaana ja leikin viel poikien kaa välitunneilla.
Ehkä noi jutut voi säästää vähän myöhempään ajankohtaan. Kasvat ensin vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611