Herran vuonna 2020 alkaa olemaan piakkoin 10 vuotta siitä kun esiin nousi turvamyyjä kaltainen palvelu ja sittemmin palveluvartija.
Nyt ollaan edetty siihen pisteeseen, että toimeksiantosopimuksia rustaillaan vaikka itse saatanan kanssa. Securitas oy on onnistunut tyrimään koko alan ydintoiminnot myymäläpuolella, skitsofreenisellä ahneudellaan. Sitähän se osakeyhtiötoiminta pörssissä toki on, että raha tahkotaan osakkeen omistajille vaikka vaikka prostituutiolla, jos tilanne sen vaatii. Ja eipä siinä..itse olisin mieluumin ihka aito huora, kuin tässä helvetin pätsissä, ja ammattiylpeyden ja ammatitaidonkin voi laittaa odottelemaan parempia aikoja varaston pimeimpään nurkkaan. Nyt uusinta hottia on vielä tuntematon ja itse keksimäni sanahirviö: Poliisin ja rajavartiolaitoksen tukena toimiva palvelujärjestyksenvalvoja.Ns. Pora-Jv(ent. JLJV) voi toimia nykyisin sangen moninaisissa tehtävissä. Hyllytys ja kassapalvelut ovat toistaiseksi vielä toteutumatta, mutta toimenkuvaan kuuluu oma työtoimenkuvan(ammatillisen) lisäksi perus kärryt ja korit. Tämä vielä normi shittiä, mutta sen lisäksi JV hoitaa täysin omavaraisesti koko pullohuoneen toiminnot ja autopesulan toimintoja. Näiden lisäksi on vielä kaikkea muutakin pikku puuhastelua, ihan vain mitä sattuu toimeksiantajalla ja sen edustajilla mieleen juolahtamaan.
Tämä ala on nähty tässä parinkymmenen vuoden aikana. Se on moro.
Palvelujärjestyksenvalvoja
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
On näitä muitakin työtehtäviä kuin kaupoissa.
- Piirinvartija
- Paikallisvartija- Anonyymi
Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.
Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EUR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.
Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EURJumalan terve!
Ei ole työpakkoa, työkkärissä kyllä on. Toisaalta kun katsoo sairaseläkeläisen virkoja nekin on varattu, kadulla kävelelee zombeja niitä tuntuu olevan jo enemmän kuin terveitä ihmisiä terveitä ihmisiäkin epäillään jo sairaaksi, kuka ne työt tekee jos kaikki masentuu.
Työhän sen on: sosiaalipummikin ja ammatti sairaeläkäinen saa korvausta sairastamisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321644- 391562
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601306- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2041071- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868