Herran vuonna 2020 alkaa olemaan piakkoin 10 vuotta siitä kun esiin nousi turvamyyjä kaltainen palvelu ja sittemmin palveluvartija.
Nyt ollaan edetty siihen pisteeseen, että toimeksiantosopimuksia rustaillaan vaikka itse saatanan kanssa. Securitas oy on onnistunut tyrimään koko alan ydintoiminnot myymäläpuolella, skitsofreenisellä ahneudellaan. Sitähän se osakeyhtiötoiminta pörssissä toki on, että raha tahkotaan osakkeen omistajille vaikka vaikka prostituutiolla, jos tilanne sen vaatii. Ja eipä siinä..itse olisin mieluumin ihka aito huora, kuin tässä helvetin pätsissä, ja ammattiylpeyden ja ammatitaidonkin voi laittaa odottelemaan parempia aikoja varaston pimeimpään nurkkaan. Nyt uusinta hottia on vielä tuntematon ja itse keksimäni sanahirviö: Poliisin ja rajavartiolaitoksen tukena toimiva palvelujärjestyksenvalvoja.Ns. Pora-Jv(ent. JLJV) voi toimia nykyisin sangen moninaisissa tehtävissä. Hyllytys ja kassapalvelut ovat toistaiseksi vielä toteutumatta, mutta toimenkuvaan kuuluu oma työtoimenkuvan(ammatillisen) lisäksi perus kärryt ja korit. Tämä vielä normi shittiä, mutta sen lisäksi JV hoitaa täysin omavaraisesti koko pullohuoneen toiminnot ja autopesulan toimintoja. Näiden lisäksi on vielä kaikkea muutakin pikku puuhastelua, ihan vain mitä sattuu toimeksiantajalla ja sen edustajilla mieleen juolahtamaan.
Tämä ala on nähty tässä parinkymmenen vuoden aikana. Se on moro.
Palvelujärjestyksenvalvoja
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On näitä muitakin työtehtäviä kuin kaupoissa.
- Piirinvartija
- Paikallisvartija- Anonyymi
Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.
Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EUR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.
Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EURJumalan terve!
Ei ole työpakkoa, työkkärissä kyllä on. Toisaalta kun katsoo sairaseläkeläisen virkoja nekin on varattu, kadulla kävelelee zombeja niitä tuntuu olevan jo enemmän kuin terveitä ihmisiä terveitä ihmisiäkin epäillään jo sairaaksi, kuka ne työt tekee jos kaikki masentuu.
Työhän sen on: sosiaalipummikin ja ammatti sairaeläkäinen saa korvausta sairastamisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962