Ajelin jälleen kerran illalla kohti anopin taloa. Hän asui omakotialueella keskustan ulkopuolella.
Olin taas riidellyt tuoreen vaimoni kanssa, hän on kuin pikkukakara, aivan äitinsä näköinen mutta kuin pikkukarara.
Olin katunut monta kertaa että olin mennyt halpaan. Hän ei ollutkaan se oikea. Hän oli väärä.
Sen jälkeen, kun saatoin hänet raskaaksi, sain todellisen näytön mitä on nussia naisen kanssa, kun kävin nussimassa anoppia vaimoni ollessa viimeisillään. Siitä ei tullutkaan yksi kerta, olen nykyään nussinut häntä enemmän kuin vaimoani.
Asian tekee omituiseksi se, että anoppini on jo kuudenkymmenenseitsemän ikäinen, ja minä olen nippa nappa nelikymppinen. Vielä omituisempaa on se, että anoppi on uskovainen.
Sitten sokerina pohjalla. En ole ainoa meistä vävyistä, joka häntä käy nussimassa. Vaimoni vanhemman sisaren mies nussii anoppia myös.
Tämä kävi kerran ilmi, kun olimme koko porukka suvun kesänviettopaikassa, ja me vävyt nautiskelimme tietenkin hieman alkoholia illan aikana.
Yhteissaunassa ollessamme huomasin ensi kerran, että jotain outoa on ilmassa, kun vaimoni siskon mies istuessaan vastapäätä anoppia saunan lauteilla, katsoi suoraan ja häpeilemättä anopin pilluun alkoholista samentuneilla silmillään. Anoppi punotti häpeillen, mutta ei kehdannut tehdä eikä sanoa mitään, ettei muut huomaisi. Minä huomasin.
Anoppi, sanotaan häntä vaikka Maijaksi, tuli iltanuotiolla vaivihkaa kuiskaamaan minulle että poikkea mökissä kun tyttäreni nukahtaa. Hän oli mulkunnälkäinen ja sehän sopi minulle, mutta samalla tuntui pahalta, miten hän voi tehdä tällaista omalle tyttärelleen, nussia vävyn kanssa kun oma tytär on nukkumassa hänen lapsenlapsensa kanssa.
No mitäpä sitä harmittelemaan, pillua oli tiedossa ja anoppi oli haka ottamaan suihin, mitä vaimoni taas ei koskaan ole tehnyt. Enkä ole kehdannut ottaa puheeksikaan koska en ole itsekään suuseksin ystävä jos minunkin pitäisi sitä antaa.
Anoppi oli eronnut miehestään jo toistakymmentä vuotta sitten, nyt oli mies jo edesmennyt.
Anopilla oli taannoin salainen nuori rakastaja, joka kävi panemassa häntä aina öisin kun kukaan ei nähnyt hänen tuloaan eikä poistumistaan. Se päättyi surullisesti, anoppi jäi suhteesta kiinni ja lopetti sen sitten.
Sitten tulinkin minä kuvioihin. Kun vaimoni oli viimeisillään, hän raivosi ja kiukutteli niin että oli pakko lähteä ulos asunnosta tuulettumaan. Ehkä se oli joku hormonaalinen juttu, kukapa tietää.
No kerran kun taas sain lähdöt, ajelin anopille. Plimputin ovikelloa kiukussa ja kauhea pillunpuutekin oli. Anoppi tuli avaamaan kylpytakissa, hän oli juuri vaalentanut hiuksensa. Kylpytakki oli hieman haastavasti raollaan, ja näin vilauksen mustista läpinäkyvistä pikkuhousuista. Kulli oli hetkessä ojossa.
Anoppi näki heti että joku on vinossa, hän sanoi että tule sisään äläkä sano mitään, tunnen tyttäreni.
Astuin sisään hänen perässään, painauduin kiinni häneen kyrvän painuessa vasten upeaa persettä. Nostin kylpytakin liepeet selälle ja otin kullin esiin. Hän ei sanonut mitään, pyllisti vain enemmän että sain kiimatipoista kiiltävän mailani huulille ja ykköspesään.
Näin alkoi pitkä matka aviomiehestä retkuksi, nussimme ensimmäisen viikon joka päivä. Kävin välillä kesken työpäivän virka-autolla anopin luona ruokatuntipanolla. Vaimoni ei epäillyt mitään.
No palataan aiheeseen kesämökki. Maija siis pyysi minua mökkiin sisälle kun vaimoni nukahtaisi, ja näin tehtiin. Pikkuhuppelissa kompuroin anopin mökkiin, jossa anoppi oli jo aivan liekeissä. Hän kaatoi minut sängylle ja kiskoi housuni pois. Kulli oli jo pystyssä. Maija nuolaisi sitä ja imaisi sen suuhunsa.
Samassa ovi avautui ja toinen vävy hiipi sisään hämärään huoneeseen sopertaen että Maija nussitaan taas, olen odottanut sitä taas liian kauan.
Kun silmä tottui hämärään, hän heräsi karmeaan totuuteen. Maija oli perse pystyssä oveen päin ja imi mulkkuani. Mitä hel...
Hetkeksi aika pysähtyi, sitten toinen vävy veti housut nilkkoihin ja sanoi että vittuakos tässä selittelemään. Jos vävyn kulli on sinulle näin rakas niin annetaan sitä sitten niin että tuntuu, ja hän survaisi mulkkunsa anopin liukkaaseen pilluun takaapäin niin rajusti, että luulin että hän puree kullini poikki.
Varmaan meni pitkälti alkoholin piikkiin mutta anoppi sai kyrpää kahdelta vävyltä niin että muistaa varmasti lopun ikänsä. Hän sai myös kuulla himokkaiden miesten suusta rivoa tekstiä kuten että nyt anoppihuora saa mitä haluaa ja mitä tarvitsee. Ja hän silminnähden kiihoittui lisää.
Siinä kaksi vävyä nussi vanhaa anoppia kuin olisi tehnyt sitä aina. Häpeää ei tunnettu, ei silloin yöllä.
Aamulla olikin sitten toinen juttu. Anoppi oli lähtenyt muiden nukkuessa pois kesämökiltä, sanomatta kenellekään mitään. Viivyimme vielä kolme päivää mökillä. Asiasta ei enää puhuttu. Anoppi ei vastannut puhelimeen.
Viimeisenä päivänä kun olimme lähdössä kotiin ja pakkasimme autoa, häneltä tuli viesti.
Olen matkoilla, lensin viime yönä ja olen nyt Intiassa. Ohhoh.
Se jääköön loppukaneetiksi tällä kerta.
Kiimainen anoppi
Anonyymi
6
10570
Vastaukset
- Anonyymi
Anna kymppi kolehtiin hemmo.
- Anonyymi
Miksi mennä merta edemmäs kalaan?Kun kerran tyttäret käyttää äitejä hyväkseen lastenhoidossa, niin anoppi käyttää vävyjä hyväkseen seksinnälkäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mennä merta edemmäs kalaan?Kun kerran tyttäret käyttää äitejä hyväkseen lastenhoidossa, niin anoppi käyttää vävyjä hyväkseen seksinnälkäänsä.
Hyvin oivallettu.
- Anonyymi
Ostan anopin.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839