Hitachi Zaxis 210 lc-3 epätarkka käyttää

Olisikohan oulun-läänistä ketään spesialistia joka kävisi kokeilemassa minun konetta.. olen muilla merkeillä (jcb , volvo,hundai), toiminut tähän asti eikä mitään moitittavaa niissä ollut mutta nyt uusin tuttavuus Hitachi Zaxis 210 lc-3 (kaikilla varusteilla) johon en ole päässyt sinuksi . kone on välillä ok ja tarkka käyttää ,mutta välillä siihen iskee itkupotkuraivari ja ei auta ku lyödä kauha kenttään rauhottuun ja kädet irti vivuista. toinen murhe on sitten polttoainetalous , kuluttaa enemmän kyvyissä hommissa kuin volvo 210 ja 290 louheen nostossa. mitähän tuolle tekis?

1

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko on tunteja kertyny ja minkälaisessa hommassa on ollut? Äkkiseltään vaikuttais että väljyyttä on vähän joka tapissa. Ja silloin alkaa helposti niinku horkassa tärisemään.
      Itselläni oli kerran käytössä Catti 320, tunteja n.14t Samanlaiset oireet alkoi olla. Oli ollut rikotushommissa aiemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe