Vaimo pani vieraan kanssa ?

Anonyymi

Vaimo tuli juuri ystävättärensä perheen rapujuhlista. Hän oli siellä harrastanut seksiä jonkun tyypin kanssa. Mitäs nyt pitää tehdä ?

51

6160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä kolme vaihtoehtoa, joita itse (olen mies ) mietin aikoinaan samassa tilanteessa: 1. Jätä uskoton vaimo, jos asia on sinulle moraalisesti tai muuten vaikea hyväksyä. 2. Käy itsekin panemassa jotakin naista, eli maksa samalla mitalla takaisin. 3. Vaimosi tekee tuon todennäköisesti uudestaan, joten järjestä kunnon kimppa hänelle. Ei hyviä vaihtoehtoja mikään, mutta valitse noista.

• Anonyymi

Ja mikä oli se sun ratkaisu ?

• Anonyymi

Tuo ajatus kerran uskoton on jatkossakin uskoton pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pitää, eli järjestä se kimppasessio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pitää, eli järjestä se kimppasessio.

Ja sen jälkeen saat niitä sitten järjestää usein. Voihan sekin olla ihan hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sen jälkeen saat niitä sitten järjestää usein. Voihan sekin olla ihan hauskaa.

Japanissa uskottomalle vaimolle järjestetään " nuudelin keittämistä ". eli joukko miehiä runkkailee hänen päälleen. Bukkabe tai jotakin sellaista täällä länsimaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemmin lusikat jakoon kuin alan vaimoani jakamaan muille.
        Se nyt vaan on väärin jos on pakko vieraitten ukkojen kanssa paneskella niin se on sitten adjö

• Anonyymi

Jatko on ihan sinusta itsestä kiinni. Jos et voi antaa anteeksi niin on parempi erota. Jos luulet, että voisit ajanmyötä antaa anteeksi, niin sitten kannattaa varmaan ainakin yrittää jatkaa suhdetta. Jos myöhemmin tajuat että teko on anteeksiantamaton, niin eroatte sitten. Keskustelu puolison kanssa on kyllä paikallaan, että miksi hän on sinua pettänyt, oliko kyseessä humalaisen kerta-hairahdus ja miten puolisosi näkee teidän suhteen jatkon.

• No itse tuskin tekisin mitään sen erikoisempaa. Oikeastaan olisin iloinen, että on saanut pitää hauskaa. Tekisi pelkästään hyvää sillekin. En ole tuosta asiasta niin mustasukkainen. Varmaan vaatisin samaa settiä, mitä on siellä ollut tarjolla ja lisää ja mieluummin lisämausteilla.

Ajatellaan toisin päin. Hän on saanut siellä huomiota, ja kokenut imartelua, tuntenut itsensä haluttavaksi ja saanut toivottavasti hyvää settiä. Maistuisi varmaan sullekin?

Ei tän elämän pidä -niin - vakavaa olla.

• Juuri näin!

• Anonyymi
        Curioushubby kirjoitti:

Juuri näin!

Samaa mieltä. - nainen sivusta.

• Anonyymi

Jos ollaan tarkkoja, niin kertoa, missä on tuollaisia rapujuhlia, jossa saa vierasta pillua.

• Anonyymi

Sun housuissa siellä se katkarapu 🦐 on

• Enoni vaimo oli lottana Äänislinnassa. Enoni huomasi saaneensa vaimoltaan sukupuolitaudin. Olivat naimisissa kuolemaansa asti, enkä koskaan kuullut, että heillä olisi ollut liitossaan vaikeuksia.

• Anonyymi

Tosi hienoa kun vaimosi saanut vierasta, fantasioi jatkossa vieraasta kun vaimoasi panet.

• Anonyymi

No niimpä näyttää ilmoittavan taas itsestään.

• Anonyymi

Ai sinä vai kiva kun kerroit.

• Anonyymi

Vaimo kysyi minulta joskus samaa. Mitä tekisin jos hän sanoisi naineensa jonkun toisen miehen kanssa? Sanoin että kysyisin annoitko paljaalla ja panisin häntä.

• Anonyymi

Näin kertoo itse aasien aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan sä aloit itseäsi herjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi ompa sulla asiat surkeesti.

• Anonyymi

Mitä tästä opimme? No woman, no cry.

• Anonyymi

Että älä nainen itke? Sitähän nuo laulun sanat tarkoittaa. Kyllähän se ennemminkin hymyilyttää kun on juuri saanut 😊

• Anonyymi

Joka kolmas on uskoton. Kun katselet ympärillä olevia naisia, aika moni on ottanut vierasta kyrpää. Miksi sinun vaimosi ei olisi yksi heistä? Luultavasti et ole enää 15 v. Se on elämää. Joskus vieras tekee hyvää. Toivottavasti vaimosi nautti.

• Anonyymi

Siinä vaimo on nauttinut, vieras mies on nauttinut saadessaan toisen miehen vaimoa ja sitten on aviomiehen vuoro nauttia vaimon valmiiksi voidellusta riemurasiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaimo on nauttinut, vieras mies on nauttinut saadessaan toisen miehen vaimoa ja sitten on aviomiehen vuoro nauttia vaimon valmiiksi voidellusta riemurasiasta.

Se on juuri näin! Mitä ihmettä sitä pitää ihmisten olla niin kamalan pahoillaan jos itselle tärkeä ihminen saa nauttia tai fyysistä mielihyvää. On kivempaa keskittyä nauttimaan elämästä kaikilla mausteilla, kuin käyttää energiaa siihen vahtaamiseen, ettei vaan se aikuinen puolisoni saisi missään edes hetkeäkään nauttia olostaan ihan itsenäisesti.

• Anonyymi

Totta joka kolmas nainen jossakin vaiheessa on vieraan kanssa. Itse petin miestäni neljän avio vuoden jälkeen pikku jouluissa, aluksi koin morkkista mut jonkun ajan päästä olin hyvilläni seksi työ kaverin kanssa oli järisyttävän hyvää. Nykyään rakastelen vieraan kanssa muutaman kerran vuodessa työ matkalla, näen myös mieheni aivan eri valossa ja toisin päin, pidän itseni hyvässä kunnossa juuri vieraita miehiä varten myös mieheni tykkää kun vartaloni tiukka😋 Ella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta joka kolmas nainen jossakin vaiheessa on vieraan kanssa. Itse petin miestäni neljän avio vuoden jälkeen pikku jouluissa, aluksi koin morkkista mut jonkun ajan päästä olin hyvilläni seksi työ kaverin kanssa oli järisyttävän hyvää. Nykyään rakastelen vieraan kanssa muutaman kerran vuodessa työ matkalla, näen myös mieheni aivan eri valossa ja toisin päin, pidän itseni hyvässä kunnossa juuri vieraita miehiä varten myös mieheni tykkää kun vartaloni tiukka😋 Ella

Sama täällä. Olin monet vuodet kiltisti ja vähän samoin kävi pitkällä työmatkalla toisella mantereella. Seksinkaipuu oli huutava ja mukava mies hotellin baarista taisi tuntea ihan samoin. Vietettiin kuuma ja nautinnollinen yö - ihanaa pelkkää seksiä molemmilla mielessä, ei sen kummempaa. Ensin morkkis kamala, mutta ajanmyötä ajattelen, että ei kai se nyt oikeastaan masturbointia kummempaa ole saada orgasmi yhdessä jonkun toisen kanssa. Rakkautta tai läheisyystunteita minulla noihin harvoihin kertoihin ei kuulu - pelkkää tuhmaa seksiä ja kivaa on! Luulen, että mieheni huitelee reissuillaan samoin, eikä haittaa lainkaan - kiva jos saa nauttia.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää varmaan alkaa katsomaan työmatkoilla tarkemmin noita hotellien aulabaareja. 🤔 Ei ole tullut törmättyä tuollaiseen onnen kantamiseen koskaan vaikka aika paljon reissaankin. Hotellikuolema on aivan perseestä ja mikäs sen parempaa viihdettä olisikaan kuin pitää kivaa toisen samassa asemassa olevan kanssa. Voisi vaikka ottaa isomman saunallisen huoneen, niin aika kuluisi mukavasti. Miten muuten naiset on, kun tuollaisessa hotellin aulassa olette, haluaisitte että hommaa voisi tuoda esille. Hetken jutteljn jälkeen jos tuntuu natsaavan, kun suora ehdotus? Iltahetki on siellä kumminkin aika lyhyt.

• Anonyymi

Kuulostaa vähän siltä ettei hän ole sinun arvoisesi

• Anonyymi

onneksi ei se pillu naimisesta kulu...

• Anonyymi

Joka kolmas nainen käy vieraissa ja minun mielestä kaikkien pitäisi käydä. Vaimosta näkee kun se on vieraan kalun tarpeessa. Se kiehnää, pyörii ja on levoton. Työmatkat tuovat usein helpotuksen. Kunnon seksi vieraan kanssa saa sen rauhoittumaan ja innostumaan entistä enemmän seksistä myös kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kolmas nainen käy vieraissa ja minun mielestä kaikkien pitäisi käydä. Vaimosta näkee kun se on vieraan kalun tarpeessa. Se kiehnää, pyörii ja on levoton. Työmatkat tuovat usein helpotuksen. Kunnon seksi vieraan kanssa saa sen rauhoittumaan ja innostumaan entistä enemmän seksistä myös kotona.

Suurin osa naisista miettii pettämistä jokainen tietää miten kiihottavaa on ollut tavannut kumppanin ja ensimmäinen yhdyntä kaikilla mielessä😊

• Anonyymi

Tosiaan ei pillu kulu paranee vaan mitä enemmän saa kalua sisäänsä.

• Anonyymi

No? Mitä päätit tehdä?
      Vaimosi ei tainnut osata tätä itsekidutuksen jaloa taitoa, eli rangaista itseään ottamalla eron sinusta pettämisen jälkeen?

Taito on hyvä osata, koska se pitää Jumalan mielessä ja jalat ristissä.

• Anonyymi

Ei muuta kuin etsi uusi ja jätä hutsu.

• Anonyymi

Nostaa hattua ja sanoa jatka ole hyvä haluun nähdä!

• Anonyymi

Heität pihalle.

• Anonyymi

Tuota voi jalostaankin.
      Vaimo halusi kokeilla,sovimme että fiksusti ja yhdessä.
      Katsoin vierestä kun vaimo kiimassa kiemurteli kahden nuoren miehen kans.
      Olihan se käsittämätöntä katsoa kun vaimo oli nuoren miehen päällä siitin pillussa ja toinen nous selkään ja sovitteli kulliaan pyllyyn.
      Vaikka vaimolle se oli todella uusi kokemus, kyllä se sai minutkin kiihoittumaan.
      Kyrpäni sen todeksi,oli niin kovana kun katselin vaimoani,huomasin että olin niin kiihottunut että mulla ruiskahti vaikken koskenut edes kulliin.
      Eipä tarvinnut vaimon selitellä että oli saanut vierasta,eikä kärsiä omantunnon tunteita.
      Sai nauttia.

• Anonyymi

En rapujuhlissa vaan työpaikan pikkujouluissa petin miestäni pomoni kanssa. Sen verran siitä jäi merkkejä että mieheni arvasi minun olleen tuhma. Hän tunnustikin myös itse pettäneensä minua mutta silti hän pakotti minut poikittain polviensa päälle ja antoi kämmenkuritusta paljaalle pakaroilleni ja käski kertoa yksityiskohtaisesti mitä pomoni minulle teki. Sen jälkeen naitiin villisti ja kuritus/nöyryytys seksistä tuli osa seksi elämäämme mieheni antaessa myös tehtäväkseni käydä vieraissa ja kutsui vieraita kotiimme kimppa seksiin.
      Näin se elämä voi muuttua yksien pikkujoulujen seurauksena ja liittomme on nyt vahvempi kuin koskaan!
      Rva36

• Anonyymi

Kukin tavallaan, kait.

• Anonyymi

ON KIIHOTTAVAA MINUN VAIMOLLENI KÄVI SAMOIN KÄYDESSÄÄN MARJA JA SIENIRETKELLÄ jäi lisäksi KOUKKUUN HALUAISI NYT. VAIN LISÄÄ KUN SILLÄ OLI KOOKASS SIITIN OLEN NYT SUDSTUNUT KUN YHDEN KERRAN PÄÄSIN. SEURAAMAAN VAIMONIKIN ASI ORGASMIN. SIIS NÄIN NYT MEILLÄ

• Anonyymi

Reippaasti tehty. SOPISI MINUNKIN Vaimolleni. Miltein toivon sitä.

• Anonyymi

Kiihottava Teko. Anna heidän panna kunnolla vielä lisää Huoleetikaa vain EHKÄISYSTÄ TOSIN MINUN VAIMONI TEKI SAMOIN?ALKOI ASIA KIINNOSTAA ERI TAVALLA KUN ALKOI KERTOA RASKAUDESTA OAKKAITA OLIKIN USEITA KAIKKI VARSINAISIA PANOMIEHIÄ AJATUS ONKO VAIMONI HUORA??AJTUS JOTENKIN OLI KIIHOTTAAVA. ĺopetan nyt tähän. MITEN ON NYT TILANNE EN JULKAISE.

• Anonyymi

Hyvät JATKOT

• Anonyymi

HYVIN TEHTY ÖN AUTETTAVA PUUTTEESSA OLEVAA EI KOVA NÄLKÄKÄÄN OLISI HYVÄ?HYVÄÄ JATKOA.

• Anonyymi

Kävisipä minunkin naisystävä panemassa vieraan kanssa.. olisi kiihottavaa kuulla kuinka iso vieraalla oli ja että tuliko kumppani hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe