Sims 4 huoltajuus

Anonyymi

Eli siis mulla on pelissä nainen, joka sai yhen toisen miehen kanssa kaks lasta. Ne kuitenkin eros, ja se nainen sai uuden miehen. Voiko tämä uus mies ruveta niiden kahden lapsen huoltajaksi, ja jos voi niin miten?

1

92

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Eli siis mulla on pelissä nainen, joka sai yhen toisen miehen kanssa kaks lasta. Ne kuitenkin eros, ja se nainen sai uuden miehen. Voiko tämä uus mies ruveta niiden kahden lapsen huoltajaksi, ja jos voi niin miten?"

Pelissä on muistaakseni ollut alusta asti aikuisella perheenjäsenellä tai teinillä mahdollisuus hyväksyä taapero huollettavaksi. Tarkkaa sanamuotoa en muista (enkä itse asiassa edes tiedä, kun olen pelannut Sims 4:ää englanninkielisenä versiona), mutta tuon tapainen vaihtoehto ilmaantui mm. aikuisen valikkoon, kun klikkasi lasta.
      Vanhemmuus pelipakin ilmestyttyä tilanne muuttui jonkin verran. Sen peliinsä asentanut sai simeilleen mahdollisuuden hyväksyä huollettavaksi ei ainoastaan taaperon, vaan myös saman talouden lapsen ja teinin. Samaten talouden nuoremmat pelattavat jäsenet saattoivat hyväksyä vanhemman perheen jäsenen ja eräissä tapauksissa toisessa taloudessa asuvan sukulaisenkin huoltajakseen tätä klikattuaan ja löydettyään asianomaisen vaihtoehdon valikosta.

Suunnilleen tuohon tapaan peli toimi useamman vuoden, vaikka joitakin bugeja ja poikkeamia ilmenikin aika ajoin.
      Valitettavasti viimeisten lisä-, peli- ja kamapakkien mukana sims 4:ään on kertynyt massiivinen määrä uusia bugeja ja joitakin jo kerran tai useamminkin poistettuja on saatettu uudelleen toimimaan. Minuun tämä teki lopulta sellaisen vaikutuksen etten tänä vuonna ole enää pelannut Sims 4:ää (enkä ole myöskään enää kuluvan vuoden puolella ostanut EA:lta tasan mitään). Siksi minulla ei ole myöskään omakohtaista tietoa siitä millä lailla vanhemmuus ja huoltajaksi ryhtyminen toimivat tätä nykyä vai toimivatko lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      520
      5100
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2392
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      745
      2096
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1318
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      66
      1162
    6. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      1098
    7. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1077
    8. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      925
    9. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      72
      864
    Aihe