Loppuaikoja kun katsoo, tulee Kalle nopeimmaksi. Otetaan ekaks se minuutin aikatöppäys pois. Ja sitten vielä rengasrikosta n.25 sekuntia niin johan on selvillä nopein kuski.
Silti: Oit voittaja. Spekuloida saa vai mitä ?
Kalle nopein, Oit voitti
18
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kalle on pieni poika vielä. Paljon opeteltavaa. Ott on mestari ja se ratkaisi tuloksen. Parempi voitti.
- Anonyymi
Opeteltavaa on ja paljon. Kartturinkin piti ottaa mokaus omaan piikkiin. Ryhmätyötä se pitää olla aikuisten kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opeteltavaa on ja paljon. Kartturinkin piti ottaa mokaus omaan piikkiin. Ryhmätyötä se pitää olla aikuisten kesken.
Johtuu varmaan siitä että se oli kartturin moka....
- Anonyymi
Hienon rallin järjestivät, ainakin tv,stä katottuna. On siinä Suomalaisilla järjestäjillä opeteltavaa.
- Anonyymi
Miten niin opittavaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin opittavaa??
Aika hyvin jos telkkarista näki miten oli järjestetty....
- Anonyymi
Rovanperä on kyllä nopee, jos joku on, ja tuolla kokemuksella. Samaan ei voi kyllä sanoa Fordin ukoista, ei voi aina autoa syyttää.
- Anonyymi
Suomalaisilla jos olis samanlaiset autot, olis järjestys maalissa ollut toisinpäin.
- Anonyymi
1 min 35 s meni yhteensä renkaan takia
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Kuka on Oit ?? Kuulin että Tanakin Ott olis voittanu jotain kisoja viikonloppuna .
- Anonyymi
Tojota on nopea auto. Sillä pääsee kovaa, vaikka ei olisi vielä taitoa kuskina. Jopa Japanin kokematon harjoittelija oli Lappia nopeampi.
- Anonyymi
Eikös Lappi aja Fordia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Lappi aja Fordia?
Niinpä...
- Anonyymi
Paras voitti. Kallella ei ollut hävittävää ja siksi ajoi riskillä hyvän ajan. Joskus tulee Kallen vuoro voittaa.
- Anonyymi
Hyvä ralli oli. Ens vuonna lähetään taas.
- Anonyymi
Kaipa siellä joku kyläkisa pörryytellään ens vuonna, itse menen kattoo suomen mm-rallia!
- Anonyymi
Yleensä noissa kisoissa on siten että palkinot jaetaan maalissa.
Jossitella voi, jos lehmällä olisi renkaat ,olisi se maitoauto jne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101