Aihe

Tyttöjen karvoitus

Anonyymi

Eli ite oon 14 vuotias tyttö enkä oo koskaan harrastanut seksiä tai ollut muutenkaan ilman pitkä hihasta sillä minulla on paljon karvoitusta enkä saa ajaa niitä pois että niin, mutta siis kysyn nyt näin poikien mielipidettä onko se ällöä etkä ikinä voisi seurustella sellaisen kanssa vai onko se ihan fine?

2

<50

Vastaukset

• Ihan poslari on tylsä, aja vaikka kiitorata navan alle.

• Ei välttämättä ole seurustelun arvoinen poika, jos on pelkästä karvoituksesta se seurustelu kiinni. Aina voi sanoa takaisin, että ajelet karvat vain, jos poika ajelee kaikki omat karvansa pois ensin. Ei missään ole lakia, että vain tyttöjen pitää olla karvattomia.
      Sama jos poikaystävä haluaa sinun pukeutuvan enemmän tiettyihin vaatteisiin, kuten esim. mekkoon ja sinä et halua niihin pukeutua niin on ihan reilua vaatia, että poikaystävä pukeutuu kanssa sellaisiin vaatteisiin.
      Jotkut tietty ottaa haasteen vastaan, mutta siitä huolimatta katsoo kauan menee kun lopettaa sinun ulkonäön määräämisen.

Eri juttu jos on jostain terveyteen liittyvästä kiinni niin siitä saa kohteliaasti kyllä toiselle sanoa, koska aina sitä ei henkilö itse käsitä tai huomaa. Mutta karvat, vaatteet, meikit, yms. jokaisen oma asia, kunhan vain peseydyt ja peset vaatteesi tarpeeksi usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      15845
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      535
      8483
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      55
      4902
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2077