Redmi 9 testissä

Anonyymi

Aika mielenkiintoinen härpäke - varsinkin sitten, kun sitä alkaa saada tarjoushinnoilla. Nytkin halvimmillaan jo 140 pintaan jossain nettipuljussa. "Redmi 9 on kokonaisuutena varsin tasapainoinen ja hyvin varusteltu älypuhelin edullisessa hintaluokassa. Sillä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta kokonaisuutena Xiaomin sisarbrändi on tehnyt jälleen hienoa työtä. Redmi 9 on selkeästi hintansa väärti." https://mobiili.fi/2020/09/06/xiaomi-redmi-9-testi/

17

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Roskalla täytetty ja päivityksistä ei mitään takeita. Siispä en ostaisi koska moista..

      • Anonyymi

        Noo, moni muu kyllä ostaa - ja paljosta "turhasta" pääsee eroonkin.
        "Itse pidän käyttöliittymän loogisuudesta, ja vaikka Xiaomin omia sovelluksia on mukana runsaasti, ei monikaan niistä tunnu turhalta. Suuren osan voi myös poistaa niin halutessaan. Xiaomi tarjoaa MIUI 11:n mukana muun muassa tietoturvaa parantavan Turvallisuus-sovelluksen, tiedostojen siirtelyyn suunnatun Mi Moverin sekä näppärän Mi Remoten, jolla voi infrapunalähettimen ansiosta korvata useita kodin kaukosäätimiä."
        Nokialaisethan, joita ilmeisesti suosit, takkuavat kyllä nekin - ei ehkä turhien sovellusten takia, mutta monesti tehottomasta prosessorista johtuen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, moni muu kyllä ostaa - ja paljosta "turhasta" pääsee eroonkin.
        "Itse pidän käyttöliittymän loogisuudesta, ja vaikka Xiaomin omia sovelluksia on mukana runsaasti, ei monikaan niistä tunnu turhalta. Suuren osan voi myös poistaa niin halutessaan. Xiaomi tarjoaa MIUI 11:n mukana muun muassa tietoturvaa parantavan Turvallisuus-sovelluksen, tiedostojen siirtelyyn suunnatun Mi Moverin sekä näppärän Mi Remoten, jolla voi infrapunalähettimen ansiosta korvata useita kodin kaukosäätimiä."
        Nokialaisethan, joita ilmeisesti suosit, takkuavat kyllä nekin - ei ehkä turhien sovellusten takia, mutta monesti tehottomasta prosessorista johtuen. :)

        Eikä pääse eroon koska pultattu järjestelmään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pääse eroon koska pultattu järjestelmään..

        Mistä tiedät että ei pääse eroon, tuon testin mukaan pääsee, no sullahan on sitten varmaan redmi 9 koska olet niin varma asiastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että ei pääse eroon, tuon testin mukaan pääsee, no sullahan on sitten varmaan redmi 9 koska olet niin varma asiastasi.

        Kokemuksesta. Mistään mallista tähänmenessä ei ole näistä päässyt eroon.. Tuskin tuo tekee poikkeuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että ei pääse eroon, tuon testin mukaan pääsee, no sullahan on sitten varmaan redmi 9 koska olet niin varma asiastasi.

        Paljon voi poistaa, muttei kaikkea, niinkuin siinä tekstissäkin annetaan ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon voi poistaa, muttei kaikkea, niinkuin siinä tekstissäkin annetaan ymmärtää.

        Ei voi poistaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi poistaa..

        sinä et vaan osaa mutta minä poistin ja läksi kuin pieru saharaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä et vaan osaa mutta minä poistin ja läksi kuin pieru saharaan.

        Ei kukaan muu:D


    • Anonyymi

      Miksiköhän kukaan on valmis maksamaan vakoilevista kiinakapuloista satasia, kymppejä korkeintaan. Länsimaissa suunnitelluissa ei ole mitään ylimääräistä vaikka olisi Kiinassa tehtykin. Käyttisten vakoilu tiedetään ja suurimmaksi osaksi hallitaan, mutta kinuskikännykät vakoilee kaiken.

      • Anonyymi

        Ei se vakoilu niinkään vaan päivitysten puuttuminen..


      • Anonyymi

        Mututiedoilla oletetuista vakoiluista nyt vaan ei ole mitään arvoa eikä merkitystä - ei ainakaan ostopäätöksiä tehdessä. Jos noin yleisesti ottaen pelkää jotain "vakoiluja", niin olisi kyllä sitten paras, kun ei käyttäisi koskaan minkäänlaisia mobiili- tai älylaitteita, koska niiden käyttämisen kautta tietoja käyttäjästä tallentuu aina jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mututiedoilla oletetuista vakoiluista nyt vaan ei ole mitään arvoa eikä merkitystä - ei ainakaan ostopäätöksiä tehdessä. Jos noin yleisesti ottaen pelkää jotain "vakoiluja", niin olisi kyllä sitten paras, kun ei käyttäisi koskaan minkäänlaisia mobiili- tai älylaitteita, koska niiden käyttämisen kautta tietoja käyttäjästä tallentuu aina jonnekin.

        Kiinan vakoilu valtiollisena haitallisinta ja keräävät kaiken mahdollisen tiedon länsimaista yrityksista ja infrasta ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinan vakoilu valtiollisena haitallisinta ja keräävät kaiken mahdollisen tiedon länsimaista yrityksista ja infrasta ihmisiin.

        samaa tekee apple, google microsoft, näitten tiedot menee vaan usa:han, no väliäkö hälläkään, ei ole mulla mitään salattavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vakoilu niinkään vaan päivitysten puuttuminen..

        ainakin android 11 luvattu tuolle puhelimelle, sillä pärjääkin sen kolme vuotta jonka jälkeen kapula vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa tekee apple, google microsoft, näitten tiedot menee vaan usa:han, no väliäkö hälläkään, ei ole mulla mitään salattavaa

        Yrityksiä valvotaan, saaneet valtavia sakkoja ja joutuneet muuttamaan käytäntöjään, mutta valtiota (Kiinaa) ei valvo kukaan. Jos katsoit TV:stä dokumentin niin yrittävät koneellisesti tunnistaa ja valvoa jokaikistä kiinalaista ja testaavat samaa myös ulkomailla. Samalla varastavat kaiken mistä hyötyä itselleen.


    • Anonyymi

      Niin paska puhelin et toista en tiedä. Hidas ku mikä ja kaatuu jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe