Nicklas on hottis

2lesken

Johan on hottis tuo kiekkoilija Nicklas Hackman TTK kilvassa.
Jalat kävivät vikkelään ja mikä mies muutenkin.
Silmiä hivelevää jiveä ja niin kuumas kamaa.
Ei se opekaan mikään seinäruusu ole.

Latasin heti sovelluksen ohjelmaan.

Mutta mitä hittoa exä teki katsomossa?
Hus hus pois sieltä.

29

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heti perään korjaus
      Olen niin täpinöissäni että kirjoitin nimen väärin edelliseen.
      Eli hottis jääkiekkoilija on:
      Niklas Hakman.
      Ei cee kirjaimia väliin.

      • Anonyymi

        Hagman!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hagman!!

        Niinpä tietysti.
        Kiitti korjauksesta.
        Niin porilaisittain k-kirjaimella lausuttuna.


    • Anonyymi

      Kumpi kiinostaa enemmän kiekkoilu vai kiekkoilijat, kiekkoilija kuvastaa sulle keskiaikaista ritaria haarniskassa. Ritari tulee ja pelastaa prinsessan pulasta.

      • Ano
        Olen porilainen ja jääkiekko on aina kiinnostanut.
        Porista on lähtenyr jenkkeihin loistavia pelaajia.

        Jääkiekkoilijoita on käynyt samaa koulua ja kyllä kait me niitä likkojen kanssa kuolattiin
        Onhan ne raamikkaita, Ketola ja monet muut.
        Ei minua tanssikilpailussa kiinostanut joku noubadi tubettaja rai somettaja.


    • Anonyymi

      Tyhjät päät kaikilla urheilijoilla.

      • Anonyymi

        Janinan timmiä runkoa on kiva katsoa.


      • Ano 9.23
        Mutta ah,monet niin varakkaat


    • Anonyymi

      Kyllä, ilo silmälle kun edelleen hyvässä fyysiseesä ja timmissä kunnossa oleva mies osaa tanssia. Ote oli varma ja todella vei daamia, sopivan varma, tuima ja sexy katse kuten kuuluukin. Hyvä että Kia sai näin osaavan parin.
      Touko taas vikisi insertissä ettei halua olla dominoiva ja viedä daamia vaan että ollaan tasa arvoisia, voi voi.

    • Anonyymi

      Joopa sun joo joku Häscmän milessä vaikka leipää pitäisi saada

      • Anonyymi

        Uusi miestanssinopettaja oli hottis ja huippukilpatanssijana huomasi myös kaverin omat kyvyt.
        Odotan hetkeä jolloin opettajat antavat oman näytöksen taidoistaan.

        Nyt suihkuun, hyvät autoiluvaatteet päälle ja kohti pohjoista. Olosta.


    • Anonyymi

      Oli kiva kun ex-vaimo oli paikalla taisi olla lapsetkin.

      • Anonyymi

        Ei aina tarvitse vihata/karttaa ex-puolisoa.


      • 2lesken

        Ano 12:37
        Pirittako se ihan itse kirjoittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tarvitse vihata/karttaa ex-puolisoa.

        Ano 13:41
        Eikä tarvitse istua eturivissä.
        Pysyköön ruudun toisella puolella.

        Mitä siitä tykkää seuraava vaimoehdokas, kun edellinen roikkuu exsässään.
        Päästäisi jo irti.


    • Anonyymi

      Ei ole telkkaria eivätkä ko. ohjelmat kiinnosta käytöstä poistetun viisipennisen vertaa!

    • Anonyymi

      Oli rytmiä, toisin kun Duutsonilla. Hyvänen aika. Tuli mieleen armeijan marssiharjoitukset paraatia varten. Rumpali meni erään kaverin vierelle lyömään rytmiä, mutta sekään ei auttanut. Molemmat kädet heilu samaan tahtiin yht'aikaa, oli pakko laittaa huoltojoukkoihin, pois marssimasta.

      Nicklas ja Kotkalainen tanssinopettaja loistivat, tahoillaan.

    • Anonyymi

      Fanitan iki-ihanaa Tanhupalloa❤️

    • Anonyymi

      Hottis oli Nicklas taas eilenkin. Olivat paras pari opettajansa kanssa. Hyvin vetää ja on miehekäs. Kiva katsoa kuten muitakin tanssijoita. Hyvä ohjelma jälleen ja tuomarit hyvässä vedossa, varsinkin tämä Jorma Uotinen. Aina niin viihdyttävä.

      • Anonyymi

        Nimi kirjoitetaankin Niklas ilman c-kirjainta. Eipä muuta.


      • Anonyymi

        Opettaja Heikkilä osaa itsekin tanssia. Suomen kilpatanssihuippu.


      • Ano 1:19
        Niklas ja Kia tosiaan taas loistivat.
        Heissä on sitä kuuluisaa karismaa.
        Tuomarit tekevät ohjelmasta erittäin mielenkiintoisen.


    • Anonyymi

      Luulin PELTSIKSI, ihan saman näköinen.

      • Anonyymi

        Kaikkea muuta kuin hottis tuo Hagman. Muija harrastaa fysioterapeutin hommia eron jälkeen kämppiä siellä ja täällä ettei lapset kärsi. Lapset kärsii aina avioeroissa.... Siinähän ei rahakaan auta 🇫🇮🇫🇮🇫🇮💃💃💃😲😲😲🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin hottis tuo Hagman. Muija harrastaa fysioterapeutin hommia eron jälkeen kämppiä siellä ja täällä ettei lapset kärsi. Lapset kärsii aina avioeroissa.... Siinähän ei rahakaan auta 🇫🇮🇫🇮🇫🇮💃💃💃😲😲😲🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

        Kyllä se on Nikke paras noista tanssijoista ja äly komee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Nikke paras noista tanssijoista ja äly komee.

        Aa että miten Niken tanssi sujuu aina ja aina vaan paremmin, hyvä näin.


    • Anonyymi

      Niin, kuka mistäkin tykkää. Minun silmiäni ei hivele :D

      • Anonyymi

        Kukkuu, oottekos kaikki valmiina, ennää reilu tunti ja nähhään Nikke.


    • Anonyymi

      Paras pari, miehekäs mies ja kaunis tanssin opettaja. Toivottavasti voittavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe