Johan on hottis tuo kiekkoilija Nicklas Hackman TTK kilvassa.
Jalat kävivät vikkelään ja mikä mies muutenkin.
Silmiä hivelevää jiveä ja niin kuumas kamaa.
Ei se opekaan mikään seinäruusu ole.
Latasin heti sovelluksen ohjelmaan.
Mutta mitä hittoa exä teki katsomossa?
Hus hus pois sieltä.
Nicklas on hottis
29
783
Vastaukset
Heti perään korjaus
Olen niin täpinöissäni että kirjoitin nimen väärin edelliseen.
Eli hottis jääkiekkoilija on:
Niklas Hakman.
Ei cee kirjaimia väliin.- Anonyymi
Hagman!!
Anonyymi kirjoitti:
Hagman!!
Niinpä tietysti.
Kiitti korjauksesta.
Niin porilaisittain k-kirjaimella lausuttuna.
- Anonyymi
Kumpi kiinostaa enemmän kiekkoilu vai kiekkoilijat, kiekkoilija kuvastaa sulle keskiaikaista ritaria haarniskassa. Ritari tulee ja pelastaa prinsessan pulasta.
Ano
Olen porilainen ja jääkiekko on aina kiinnostanut.
Porista on lähtenyr jenkkeihin loistavia pelaajia.
Jääkiekkoilijoita on käynyt samaa koulua ja kyllä kait me niitä likkojen kanssa kuolattiin
Onhan ne raamikkaita, Ketola ja monet muut.
Ei minua tanssikilpailussa kiinostanut joku noubadi tubettaja rai somettaja.
- Anonyymi
Tyhjät päät kaikilla urheilijoilla.
- Anonyymi
Janinan timmiä runkoa on kiva katsoa.
- Anonyymi
Kyllä, ilo silmälle kun edelleen hyvässä fyysiseesä ja timmissä kunnossa oleva mies osaa tanssia. Ote oli varma ja todella vei daamia, sopivan varma, tuima ja sexy katse kuten kuuluukin. Hyvä että Kia sai näin osaavan parin.
Touko taas vikisi insertissä ettei halua olla dominoiva ja viedä daamia vaan että ollaan tasa arvoisia, voi voi. - Anonyymi
Joopa sun joo joku Häscmän milessä vaikka leipää pitäisi saada
- Anonyymi
Uusi miestanssinopettaja oli hottis ja huippukilpatanssijana huomasi myös kaverin omat kyvyt.
Odotan hetkeä jolloin opettajat antavat oman näytöksen taidoistaan.
Nyt suihkuun, hyvät autoiluvaatteet päälle ja kohti pohjoista. Olosta.
- Anonyymi
Oli kiva kun ex-vaimo oli paikalla taisi olla lapsetkin.
- Anonyymi
Ei aina tarvitse vihata/karttaa ex-puolisoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina tarvitse vihata/karttaa ex-puolisoa.
Ano 13:41
Eikä tarvitse istua eturivissä.
Pysyköön ruudun toisella puolella.
Mitä siitä tykkää seuraava vaimoehdokas, kun edellinen roikkuu exsässään.
Päästäisi jo irti.
- Anonyymi
Ei ole telkkaria eivätkä ko. ohjelmat kiinnosta käytöstä poistetun viisipennisen vertaa!
- Anonyymi
Oli rytmiä, toisin kun Duutsonilla. Hyvänen aika. Tuli mieleen armeijan marssiharjoitukset paraatia varten. Rumpali meni erään kaverin vierelle lyömään rytmiä, mutta sekään ei auttanut. Molemmat kädet heilu samaan tahtiin yht'aikaa, oli pakko laittaa huoltojoukkoihin, pois marssimasta.
Nicklas ja Kotkalainen tanssinopettaja loistivat, tahoillaan. - Anonyymi
Fanitan iki-ihanaa Tanhupalloa❤️
- Anonyymi
Hottis oli Nicklas taas eilenkin. Olivat paras pari opettajansa kanssa. Hyvin vetää ja on miehekäs. Kiva katsoa kuten muitakin tanssijoita. Hyvä ohjelma jälleen ja tuomarit hyvässä vedossa, varsinkin tämä Jorma Uotinen. Aina niin viihdyttävä.
- Anonyymi
Nimi kirjoitetaankin Niklas ilman c-kirjainta. Eipä muuta.
- Anonyymi
Opettaja Heikkilä osaa itsekin tanssia. Suomen kilpatanssihuippu.
Ano 1:19
Niklas ja Kia tosiaan taas loistivat.
Heissä on sitä kuuluisaa karismaa.
Tuomarit tekevät ohjelmasta erittäin mielenkiintoisen.
- Anonyymi
Luulin PELTSIKSI, ihan saman näköinen.
- Anonyymi
Kaikkea muuta kuin hottis tuo Hagman. Muija harrastaa fysioterapeutin hommia eron jälkeen kämppiä siellä ja täällä ettei lapset kärsi. Lapset kärsii aina avioeroissa.... Siinähän ei rahakaan auta 🇫🇮🇫🇮🇫🇮💃💃💃😲😲😲🙋♀️🙋♀️🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea muuta kuin hottis tuo Hagman. Muija harrastaa fysioterapeutin hommia eron jälkeen kämppiä siellä ja täällä ettei lapset kärsi. Lapset kärsii aina avioeroissa.... Siinähän ei rahakaan auta 🇫🇮🇫🇮🇫🇮💃💃💃😲😲😲🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Kyllä se on Nikke paras noista tanssijoista ja äly komee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on Nikke paras noista tanssijoista ja äly komee.
Aa että miten Niken tanssi sujuu aina ja aina vaan paremmin, hyvä näin.
- Anonyymi
Niin, kuka mistäkin tykkää. Minun silmiäni ei hivele :D
- Anonyymi
Kukkuu, oottekos kaikki valmiina, ennää reilu tunti ja nähhään Nikke.
- Anonyymi
Paras pari, miehekäs mies ja kaunis tanssin opettaja. Toivottavasti voittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602